2026-08-15, 23:03
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jockiboi säger på insta-story att han är klar med Kristallen efter det här året. Är det helt enkelt för att det inte kommer ramla in några fler tv-program för rökrunkarn? Han säger också att han kanske ska lägga karriären på hyllan https://www.nt.se/nyheter/norrkoping/artikel/joakim-lundell-ser-karriaren-som-pa-sluttampen/jdqw8n0r

Konsekvenserna efter Hatet har nog börjat komma ikapp honom.
Självklart är det ännu ett desperat drag för att ragga röster. ”Jag kommer inte vara med nästa år!” …så glöm inte rösta dubbelt på mig i år.
Nästa år kommer han såklart vara överlycklig om han blir nominerad igen.
Då kommer det (som vanligt) heta ”amen jag bara skoja ju!”.

Han är allt en riktig komiker den där Jockiboi…
Citera
2026-08-15, 23:05
Medlem
Varför pratar ingen om att han återigen har trampat dom sörjande på tårna och ljugit om någons död för att vinna sympatier?

I våras dödförklarare han Roine, månader innan han dog, traumatiserade förmodligen Margot när han gjorde det och han var inte klar, han la utan hänsyn till Margot och Roine ut bilder han fått i gåva på flickan Jocke gav sig på i fosterhemmet. Svek efter svek efter svek mot dom närmast sörjande för att få relevans och sympatier.

Det här är ingen nyhet. När han berättade om morfaderns död ljög han om omständigheterna, tidpunkten och att morfaderns död fick honom att försöka ta sitt liv. Det omständigheter som går kontrollera som inte kan samexistera med Jockes berättelse.

Jocke ljög om morfaderns död också: the devil is in the details.
Citera
2026-08-15, 23:07
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför pratar ingen om att han återigen har trampat dom sörjande på tårna och ljugit om någons död för att vinna sympatier?

I våras dödförklarare han Roine, månader innan han dog, traumatiserade förmodligen Margot när han gjorde det och han var inte klar, han la utan hänsyn till Margot och Roine ut bilder han fått i gåva på flickan Jocke gav sig på i fosterhemmet. Svek efter svek efter svek mot dom närmast sörjande för att få relevans och sympatier.

Det här är ingen nyhet. När han berättade om morfaderns död ljög han om omständigheterna, tidpunkten och att morfaderns död fick honom att försöka ta sitt liv. Det omständigheter som går kontrollera som inte kan samexistera med Jockes berättelse.

Jocke ljög om morfaderns död också: the devil is in the details.

Berätta mer om gåvan.

Alltså foton på Roines och Margots dotter?

Och att de sörjde?
Senast redigerad av vichy6 2026-08-15 kl. 23:10.
Citera
2026-08-15, 23:14
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Självklart är det ännu ett desperat drag för att ragga röster. ”Jag kommer inte vara med nästa år!” …så glöm inte rösta dubbelt på mig i år.
Nästa år kommer han såklart vara överlycklig om han blir nominerad igen.
Då kommer det (som vanligt) heta ”amen jag bara skoja ju!”.

Han är allt en riktig komiker den där Jockiboi…
Jag tror helt enkelt att han vet om att han inte kommer få göra några fler tv-program.
Citera
2026-08-15, 23:15
Medlem
Aj aj låter som Roine blivik rejält sviken av sin fosterson.
Citera
2026-08-15, 23:17
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Aj aj låter som Roine blivik rejält sviken av sin fosterson.

Nu är det Margot och dotter som får ta del av Jockes noll känsla för andra.
Citera
2026-08-15, 23:43
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Ja, det är okej och bra.

Han ska vara med i Dialogiskt igen tror jag? Tillsammans med Anjo.
Hur kan det vara bra?! Att han bevisar igen att han ljuger?

Rökrunkaren borde hålla sig så långt borta från kameror som han bara kan!

Ser fram emot att se honom på Löftesförnyelsen. Den är ju live och kommer kanske resultera i att han gör ner sig (för andra gången) inför hela svenska folket!
Citera
2026-08-15, 23:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Hur kan det vara bra?! Att han bevisar igen att han ljuger?

Rökrunkaren borde hålla sig så långt borta från kameror som han bara kan!

Ser fram emot att se honom på Löftesförnyelsen. Den är ju live och kommer kanske resultera i att han gör ner sig (för andra gången) inför hela svenska folket!

Varför ska du titta på det, jösses.
Citera
2026-08-15, 23:48
Medlem
Någon som vet varför Joakim tog bort denna story på Instagram idag? Kan man tolka hans raderade story som ett förtäckt hot mot Hänt?

Detta skrev Joakim idag: "Sen till @hant.se... Se till att rensa kommentarsfältet och blockera dessa människor som skriv hånfulla saker om någons död om ni nu emot min vilja skulle göra den där artikeln..."
Citera
2026-08-16, 00:26
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Börjar inte Jockiboi bli lite väl tunnhårig? 👨🏻‍🦲
Han gjorde väl en hårtransplantation för några år sedan?
I Anjos senaste video om Jockibois ”hatare” så ringer han upp flintisen och där ser man att det är väldigt kalt uppe på huvudet. Stressar han sönder?
Citera
2026-08-16, 00:32
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Någon som vet varför Joakim tog bort denna story på Instagram idag? Kan man tolka hans raderade story som ett förtäckt hot mot Hänt?

Detta skrev Joakim idag: "Sen till @hant.se... Se till att rensa kommentarsfältet och blockera dessa människor som skriv hånfulla saker om någons död om ni nu emot min vilja skulle göra den där artikeln..."

Det är en infekterad relation. Tänk om Roine begravs när direktsändningen sker
Citera
2026-08-16, 00:33
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Börjar inte Jockiboi bli lite väl tunnhårig? 👨🏻‍🦲
Han gjorde väl en hårtransplantation för några år sedan?
I Anjos senaste video om Jockibois ”hatare” så ringer han upp flintisen och där ser man att det är väldigt kalt uppe på huvudet. Stressar han sönder?

Han gör väl en till hårtranplantation
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in