2026-09-06, 11:29
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Dra den om jultomten också! Finns inget som tyder på köpta visningar! Du vet youtube hade tagit bort det på direkten om visningarna inte var sanna!
Inte så säker på att Youtube faktiskt hittar det alla gånger.
Citera
2026-09-06, 11:34
Medlem
2hoes1Elians avatar
Citat:
Haha ja! Har Anneli autism möjligen? Hon kändes tystlåten och inåtvänd! Att återupprepa förtalen bäddar också för ett framgångsrikt brottmål ovanpå tvistemålet!

Jag tycker inte att man skall begå spekulationer om privat personer således bör ditt uttalande göras skyldigt till falskt ryktesspridning.

Således vill jag anmärka att boven i dramat alldeles riktigt är Jockebo , man måste tålla kritiken som en makthavare i Svea rikes land
Citera
2026-09-06, 11:37
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Krävs inte många hjärnceller för att lista ut! Fast du är i paritet med Micro113 mentalt så förväntar mig ej att du ska veta!
När de hade sin live på Youtube från bröllopet så hade de runt 8-10k som såg det när det var live. Dagen efter hade videon fått upp emot 240k visningar. Jag tror inte 230k+ valde att se spektaklet dagen efter.
Nu är liven borttagen från Youtube...
Citera
2026-09-06, 11:38
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vem var det som kom på den briljanta idén att filma och publicera detta?
Det är en sak att vara en moralisk vinnare och försvara yttrandefriheten på nätet, men i rätten blir den här videon ett smörgåsbord för Jockes advokat.

Det är väl bra att kontexten framkommer?

Du börjar bli lite väl känslig by proxy åt Jocke.
Citera
2026-09-06, 11:39
Medlem
Citat:
Jag vill inte besöka din hemsida! Jocke skämtade om sexköpet! Det vet alla som satt sig in i Jockes innehåll!

Du är medveten om att Jocke ljuger 99 av 100 gånger när han påstår något? Eller är du den enda i landet som fortfarande tror på allt han säger? Du kan ju joina han barnföljare som ändå säger att dom vet att han ljuger men gillar honom ändå.
Dom som var med på resan kan bekräfta att sexköpet inte var lögn, och då pratar jag inte om Jockes vänner.
Citera
2026-09-06, 11:39
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
När de hade sin live på Youtube från bröllopet så hade de runt 8-10k som såg det när det var live. Dagen efter hade videon fått upp emot 240k visningar. Jag tror inte 230k+ valde att se spektaklet dagen efter.
Nu är liven borttagen från Youtube...
Jag var själv inne och såg det vara upp till 50 000 live tittare! Fast mitt minne kan svika mig!

När visningar på live sändningen skrivs ut är det totala för hela sändningen!
Citera
2026-09-06, 11:40
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Du är medveten om att Jocke ljuger 99 av 100 gånger när han påstår något? Eller är du den enda i landet som fortfarande tror på allt han säger? Du kan ju joina han barnföljare som ändå säger att dom vet att han ljuger men gillar honom ändå.
Dom som var med på resan kan bekräfta att sexköpet inte var lögn, och då pratar jag inte om Jockes vänner.
Jag har aldrig sett bekräftelser, bara dementier! Du kan plocka fram bevisen nu direkt!
Citera
2026-09-06, 11:40
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Jag var själv inne och såg det vara upp till 50 000 live tittare! Fast mitt minne kan svika mig!

När visningar på live sändningen skrivs ut är det totala för hela sändningen!
Nä, det där är lögn.
Citera
2026-09-06, 11:41
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Nä, det där är lögn.
Du får tycka det!
Citera
2026-09-06, 11:41
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Rätten gör inte skillnad på förtal och spridande av förtal! Anneli är rökt oavsett! Bästa hon kan göra är att hävda ansvarsfrihet tack vare sin neuropsykiatriska störning!
Rätten kommer finna det skäligt att hon uttalar sig om kontext.

För övrigt var A väldigt tyst och lugn.
Citera
2026-09-06, 11:49
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Nej, det gör de inte.
Snälla berätta mer om dina erfarenheter av att köpa miljontals visningar! Att yt inte skulle upptäckt på åtta år är befängt!
Citera
2026-09-06, 11:53
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Mår du bra? Håll dig till topic!

Jag spred inga rykten! Jag ställde en fråga!

Jocke är en sociopat med autism vilket blir både en störd personlighet och en mental funktionsnedsättning.

Jocke är en offentlig person som pga av sin störning och mentala begränsningar inte kan empatisera med andra människor.

Därför upplever han sig utsatt av andra hela tiden och saknar självinsikt avhur han i över tio års tid har skadat människor ekonomiskt, psykologiskt och socialt.

Att han får igen lite skänker därför helt naturligt lite njutning och framförallt sköna skratt.

Jocke är våran driftkucku.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in