Igår, 22:49
Medlem
Vilken fart Mahuchikh har i sin ansatslöpning jämfört med en sådan som Ekman och många andra hoppare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det är förstås ett känsligt ämne, inte kommentatorernas sak att prata om det. Men visst är Ekman uppseendeväckande mager, eller snarare utmärglad.

Det är ett vanligt problem i höjdhopp, och många idrottare har påtalat just detta att elitidrott är inte friskvård, det sliter hårt på kroppen. Hon ser väldigt tunn ut men jag antar att hon måste ha något slags godkännande från läkare för att representera Sverige. Så att hon inte är undernärd och har näringsbrist. Skidåkare har ju t ex blivit tillfälligt satta på paus av sina egna förbund om de har näringsbrist.
Citera
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
16 grader celcius
Helt ljummet då.
Citera
Medlem
Tantradyss avatar
Kuksugarsigne som tränar ukrainskan?
Citera
Igår, 22:50
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Diaz kommer ta Jonathan Edwards 18.29 rekord en vacker dag...

Nja, inte så säkert. Det trodde man väl om Christian Taylor och Teddy Tamgho också. Och kubanspanjoren Diaz Fortun som hoppade 18.18 vid förra EM i Rom.
Citera
Igår, 22:50
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LA8PV
Den genuine svensken André Pops bolag fakturerar SVT x kr varje månad så att han kan ta ut en inkomst på 100k varje månad.
Pops har väl baltisk bakgrund med föräldrar från Estland?

Men bra är han.
Senast redigerad av krackelerar Igår kl. 22:53.
Citera
Igår, 22:51
Medlem
Polskan ser ut som en porrskådis.
Citera
Medlem
VoktorDodkas avatar
Borde inte Swoboda starta? Hon är ju en av de allra startsnabbaste, varför sätta henne på en springande växling?
Citera
Medlem
Kinaskis avatar
Fina damer i 4x100 final starten
Joråsatt
Citera
Igår, 22:52
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
800m har haft några löpare med taktiken att runda alla på upploppet som jag sett, men jag kan heller inte komma på en sån här jättespurt på 1500

Ja, de 800-meterslöparna (en gång i tiden ryssen Borzakovskiy t.ex., som tog guldet i Aten-OS 2004) har varit etablerade stjärnor som valt den taktiken (som inte alltid fungerat fullt ut). Men Pihlström var oddsmässigt en av de minst betrodda i denna final, och försökte gå upp i fältet under loppet, och föll tillbaka. Så det liknade inget jag kan erinra mig ha sett, en helt otrolig kraft på upploppet av en outsider.
Senast redigerad av Ezzelino Igår kl. 22:55.
Citera
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kretinsky7
Vilken fart Mahuchikh har i sin ansatslöpning jämfört med en sådan som Ekman och många andra hoppare.

Fart o HÄVARM (ben) e avgörande i höjd
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Tror en och annan pint slinker ner för strupen ikväll för svenska herrarna. Låmnglöpare är erkänt duktiga på att halsa bira.

Älskar Pihlströms smile
Han har det där svärmorsdröm utseendet precis som den där blonde beachvolley killen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in