2026-07-06, 08:17
Medlem
Bananarnes avatar
La en beställning på den här för ett tag sen. Dels hörde Ke*** av sig till mig på mail och informerade att min order skulle bli försenad vilket är ett jävla steg framåt i kundbemötande mot hur det har varit tidigare.

Men vad fan jag tog REK på en så liten mängd bara så man får postutdelning lite snabbare men enligt postnord har mitt rek på den första brevterminalen den ankom till efter inlämning. Appjäveln säger att man kan förvänta sig sitt rek efter 1-2 arbetsdagar så antagningsvis har varje postgubbe söder om Dalälven semester.

Hoppas nåt händer idag för jag ser inte fram emot min framtida strid med supporten för att få tillbaka för den 'försäkring' jag har betalat för.
Citera
2026-08-04, 19:36
Medlem
Nkpgisits avatar
Helt värdelös
Citera
2026-08-10, 15:42
Medlem
Beställde från K i torsdags, bet direkt och den står forfarande som ”pausad”, de verkar itne svara på mejl heller, någon annan som har problem?
Citera
2026-08-10, 20:12
Medlem
HaIvHerrs avatar
Helt värdelös substans.
Citera
2026-08-11, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Helt värdelös substans.

Hur då?
Citera
2026-08-11, 12:17
Medlem
HaIvHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Hur då?

Den ger den initiala kicken om än väldigt lite, för att sedan aldrig riktigt stegra, vilket gör att man fortsätter blossa på i tron om att man skulle kunna komma upp i en bra rusnivå, men aldrig riktigt gör det. Sedan så är den taskig för halsen efter några bloss. Men kan se en pv-torsk köra på den här tills påsen är slut, vilket jag gjorde, men jag blev bara mer irriterad över hur extremt svag den är.

Men har man inte tillgång till a-pvp eller mdphp så kanske man får för sig att det här funkar - det kan jag inte säga att den gör, inte i en praktisk benämning iallafall. Röker man PV så ska det slå på. Inte vara något mesigt skit som den där första haschbiten som var torr och hårdare än romersk cement som man köpte när man var 15-16 där man tyckte att det slog på som fan bara för att man fick ett ändrat sinnestillstånd och för att det var då en ny upplevelse.
Citera
2026-08-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Den ger den initiala kicken om än väldigt lite, för att sedan aldrig riktigt stegra, vilket gör att man fortsätter blossa på i tron om att man skulle kunna komma upp i en bra rusnivå, men aldrig riktigt gör det. Sedan så är den taskig för halsen efter några bloss. Men kan se en pv-torsk köra på den här tills påsen är slut, vilket jag gjorde, men jag blev bara mer irriterad över hur extremt svag den är.

Men har man inte tillgång till a-pvp eller mdphp så kanske man får för sig att det här funkar - det kan jag inte säga att den gör, inte i en praktisk benämning iallafall. Röker man PV så ska det slå på. Inte vara något mesigt skit som den där första haschbiten som var torr och hårdare än romersk cement som man köpte när man var 15-16 där man tyckte att det slog på som fan bara för att man fick ett ändrat sinnestillstånd och för att det var då en ny upplevelse.

Ah, vad synd..
Citera
2026-08-13, 16:30
Medlem
Citat:
Ah, vad synd..

Har den kommit ännu?
Citera
2026-08-14, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Har den kommit ännu?

Nope, haft en del mejlkontakt med dom under veckan där de lovar och skicka ”under dagen” men händer inget. Så står helt still känns det som..
Citera
2026-08-15, 18:13
Medlem
Citat:
Nope, haft en del mejlkontakt med dom under veckan där de lovar och skicka ”under dagen” men händer inget. Så står helt still känns det som..

Jag tror dom gör ny batch det brukar stå still då fast det borde dom säga eller iaf skriva på sin sida det är detta som är lite drygt med dom
Citera
2026-08-15, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Jag tror dom gör ny batch det brukar stå still då fast det borde dom säga eller iaf skriva på sin sida det är detta som är lite drygt med dom

Hm, så kan det ju vara..
Citera
2026-08-16, 11:21
Medlem
Jaggermeisters avatar
4-Fluoro-2-Methyl-alfa-PVP är en sån jävla bulkig molekyl. Personligen tycker jag den är ganska kass., Men funkar gör den, men den har ju inte välmåendet som PVP, PiHP, PHP, 2me-pvp osv har.... Men det är min åsikt de

Ibland så desto bulkigare molekylen är, desto svårare är det för at passera bblodhjärn-barriären. Är många fler faktorer såklart. Men det är en stor variabel iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in