2026-08-17, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
4-Fluoro-2-Methyl-alfa-PVP är en sån jävla bulkig molekyl. Personligen tycker jag den är ganska kass., Men funkar gör den, men den har ju inte välmåendet som PVP, PiHP, PHP, 2me-pvp osv har.... Men det är min åsikt de

Ibland så desto bulkigare molekylen är, desto svårare är det för at passera bblodhjärn-barriären. Är många fler faktorer såklart. Men det är en stor variabel iaf

Hur tror du 4-F-4M-A-PVP hade blivit
Citera
2026-08-22, 18:35
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Hur tror du 4-F-4M-A-PVP hade blivit
Just 4-metyl substituerade analoger har icke önskvärda metaboliter. Det är därför man inte ser så mycket 4-metylerade analoger nuförtiden.

4-metyl-alfa-PHP orsakade rhabdomyolys. Det orsakar nog dom flesta droger som är vätskedrivande dock, men denna var lite väl extrem.
Citera
2026-08-26, 16:06
Medlem
Fuzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Beställde från K i torsdags, bet direkt och den står forfarande som ”pausad”, de verkar itne svara på mejl heller, någon annan som har problem?

Dök det upp?
Citera
2026-08-28, 17:31
Medlem
Slussenyaos avatar
Beställde 1 g nu.. tänkte lösa upp de på 8 meter och köra 2 meter per skott så de blir 125 mg de borde västa på
Citera
2026-09-02, 17:28
Medlem
Har väntat på en lagd beställning över en månad, betalad och skulle bli skickad via REK men inget svar alls..

Så lägg inga beställningar om ni vill bli av med pengarna.
Citera
2026-09-04, 17:00
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/peter-har-tagit-nya-zombiedrogen-ge-fan-i-det-ar-livsfarligt
Citat:
Peter har tagit nya zombiedrogen: ”Ge fan i det, är livsfarligt”
Publicerad idag 16:16
Den mycket farliga drogen alfa-PVP, även kallad zombiedrogen, ökar i Uppsala.

En av dem som testat är Peter Johansson.

– En kompis slog sönder en restaurangtoalett, säger han.
Citera
2026-09-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzza
Dök det upp?

Efter mycket om och men så dök det upp men nu har de gått in i radio silence igen, är uppenbart något som pågår..
Citera
2026-09-08, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/peter-har-tagit-nya-zombiedrogen-ge-fan-i-det-ar-livsfarligt

Dom snackar om alfa-pvp vilket är en väldigt stark mdpv analog. Den analogen den här tråden handlar om verkar inte vara så stark/potent.

Men folk bör hålla sig borta ifrån alla pyrovaleroner och dylikt skit.

Finns mycket amfetamin. Vet inte vad gubben snackar om i videon. Finns mer än nånsin och det är samtidigt billigare än nånsin iaf i Sthlm men tror inte det är nån lokal grej direkt.
Citera
2026-09-08, 13:35
Medlem
när beställde du? har väntat på min order ett bra tag nu men fortfarande inte hört ett knyst

Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Efter mycket om och men så dök det upp men nu har de gått in i radio silence igen, är uppenbart något som pågår..
Citera
2026-09-08, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkingpin
när beställde du? har väntat på min order ett bra tag nu men fortfarande inte hört ett knyst

Varför beställa från en shop med så dåligt rykte?

Jag skulle tagit mina chanser och beställt utrikes, 99% slinker igenom iaf när man beställer under 10gram.

Och då får man riktiga produkter som är av bra kvalitet och det kostar knappt en tredjedel av vad folk betalar för typ inaktiva produkter/substanser
Citera
2026-09-08, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Varför beställa från en shop med så dåligt rykte?

Jag skulle tagit mina chanser och beställt utrikes, 99% slinker igenom iaf när man beställer under 10gram.

Och då får man riktiga produkter som är av bra kvalitet och det kostar knappt en tredjedel av vad folk betalar för typ inaktiva produkter/substanser

Jag har i 99,9% av beställningarna de senaste åren fått hem dom utan problem och har också ofta haft bra kontakt via mail med dom. Är nu sedan mitten på juli typ som de verkar ha fått stora problem och om jag ska tolka lite mellan raderna av det de skrivit när vi haft mejlkontakt verkar det vara att man saknar personal eller att den man har är inkompetent. Produkterna har även uppfyllt mina behov. Så jag har inte haft något behov av att best utomlands ifrån.
Citera
2026-09-08, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkingpin

Best senaste 26/8 och fick hem förra måndagen, använde deras nya tjänst där man får det hemskickat men går i spåra via PN. Har sedan försökt få kontakt med dom i ett annat ärende sedan torsdag utan resultat, så skulle itne best från dom just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in