2026-08-15, 14:04
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som vet BOs insta, ska tydligen ha många följare. Man är ju nyfiken vad "en på miljonen bröst" ser ut som.

Jag har tidigare efterfrågat information om storleken, antar att det inte är formen i sig som fått GM att tappa förståndet. Allt före E känns egentligen helt uteslutet.
Citera
2026-08-15, 14:08
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisumixv
Fyfan vad ni är vidriga, ni som pratar om BO på detta vis. Tänk om det var er gamla farmor eller mamma som blivit utsatt för detta? Hade ni uttryckt er på det här sättet då? Vidrigt! Ni är fan på samma nivå som MGM! Hoppas inte någon av er jobbar med utsatta eller sjuka människor.

Tydligen är just brösten anledningen till härdsmältan. Allmänintresset väger tungt, och förminskar inte BO.
Citera
2026-08-15, 14:22
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Swaggern är uppenbarligen en skärmrunkare, incel, lögnare och en fullständig idiot.
Varför år du och just du så aggressiv emot mig? Känns som jag tryckt på en öm punkt hos dig. Kanske är du en av tafsarna på ryhov?
Citera
2026-08-15, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Varför år du och just du så aggressiv emot mig? Känns som jag tryckt på en öm punkt hos dig. Kanske är du en av tafsarna på ryhov?
Jag är aggressiv mot dig för att du är en lögnare. Du tillför inget i tråden, du tar bara plats, och tråden blir lång och svårläst. Dessutom triggar du andra mindre begåvade som tror på det du skriver. Att ett länssjukhus som Ryhov skulle ha en kultur av tafsande faller på sin egen orimlighet. Ryhov har över 3000 anställda och du är den ende som påstår detta. Skulle tro att det vimlar av Ryhovsanställda här och ingen annan vittnar om detta. Att inte detta skulle vara allmänt känt är också en orimlighet med så många anställda. Och att du skulle ha anmält detta till sjukhusledningen utan nån som helst respons är också helt orimligt. Därför är jag säker på att du är en lögnare och att du sitter framför din skärm och fantiserar. Du har heller inte lagt fram minsta lilla bevis för dina påståenden. FB är överlag en fantastisk detektiv men du bara förstör.
Citera
2026-08-15, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
När jag skulle skrivas ut från Sahlgrenska, alltså eftermiddagen innan utrivningen, torsdag före utskrivning fredag , fick jag recept på mina läkemedel av läkaren. Jag frågade en nybliven USK (19-20 år gammal) om hon kunde hämta ut mina mediciner på Apoteket där på Sahlgrenska. Jodå, det kunde hon. Jag gav henne mitt KK och VISA.

Hon kom med en stor kasse till mitt rum. Senare under kvällen så kom SSK och undrade om allt var bra, men sen så såg hon mina mediciner som USK:en hade hämtat ut..
"Den påsen tar jag, du får påsen i morgon bitti när du blir utskriven!".
(Det var 100 tab. bensodiazepiner i ett av paketen).
Så det är ju bra att de har koll.
Jag ringde läkaren efter tre veckor och sa att värktabletterna är bra, men jag vill ha diklofenat ("Voltaren") i stället för benso. -Överläkaren hade skrivit ut 1000 tabletter benso..

Ursäkta, men ditt inlägg är oerhört svårt att tro på. Att en USK skulle gå på apoteket åt dig på arbetstid tror jag inte alls på. Och att en överläkare skulle skriva ut över 1000 benzotabletter till dig är ännu svårare att tro på. Läkare idag är oerhört försiktiga med att denna typen av läkemedel. Jag vet för jag har en sambo som tar Oxascand. Hon får små recept åt gången, 28 tabletter med 14 dagars intervall. Och oftast får hon 3 uttag åt gången. För att få en så stort recept av benzo så måste du förmodligen ha gått på det i många år och att ditt skick är så dåligt att läkare inser att du aldrig kommer kunna sluta med benzopreparat.
Citera
2026-08-15, 15:12
Medlem
Citat:
När jag skulle skrivas ut från Sahlgrenska, alltså eftermiddagen innan utrivningen, torsdag före utskrivning fredag , fick jag recept på mina läkemedel av läkaren. Jag frågade en nybliven USK (19-20 år gammal) om hon kunde hämta ut mina mediciner på Apoteket där på Sahlgrenska. Jodå, det kunde hon. Jag gav henne mitt KK och VISA.

Hon kom med en stor kasse till mitt rum. Senare under kvällen så kom SSK och undrade om allt var bra, men sen så såg hon mina mediciner som USK:en hade hämtat ut..
"Den påsen tar jag, du får påsen i morgon bitti när du blir utskriven!".
(Det var 100 tab. bensodiazepiner i ett av paketen).
Så det är ju bra att de har koll.
Jag ringde läkaren efter tre veckor och sa att värktabletterna är bra, men jag vill ha diklofenat ("Voltaren") i stället för benso. -Överläkaren hade skrivit ut 1000 tabletter benso..
Nu såg en sak till som gör att du pratar i nattmössan. Du vill byta från benzo till diklafenak? De medicinerna är ju överhuvudtaget inte för samma symptom …
Citera
2026-08-15, 15:12
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursäkta, men ditt inlägg är oerhört svårt att tro på. Att en USK skulle gå på apoteket åt dig på arbetstid tror jag inte alls på. Och att en överläkare skulle skriva ut över 1000 benzotabletter till dig är ännu svårare att tro på. Läkare idag är oerhört försiktiga med att denna typen av läkemedel. Jag vet för jag har en sambo som tar Oxascand. Hon får små recept åt gången, 28 tabletter med 14 dagars intervall. Och oftast får hon 3 uttag åt gången. För att få en så stort recept av benzo så måste du förmodligen ha gått på det i många år och att ditt skick är så dåligt att läkare inser att du aldrig kommer kunna sluta med benzopreparat.

Nä, det stämmer inte.. Det var 100 tab. per förpackning. Totalt 10 i receptet. (100x10)
(Det var detta som jag kontaktade ö-läkaren om att han skulle skriva ut Voltaren i stället. Oxycontin 5mg x3 om dagen är farligt under en längre tid.)
Citera
2026-08-15, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabreselassie
Så fruktansvärt trött på alla rykten och påhittade saker. Personen som utsattes är en människa, med anhöriga.

Ja, MGM försökte begå suicid genom att köra in i brofundamentet i alldeles för låg fart.

Även om det mgm gjort är vidrigt (vet iofs inte vad han gjort) så är även han en människa och som uppenbarligen mår mycket dåligt. Tycker det även är vidrigt hur folk i tråden kan önska att hans liv är förstört osv.
Citera
2026-08-15, 15:16
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Nu såg en sak till som gör att du pratar i nattmössan. Du vill byta från benzo till diklafenak? De medicinerna är ju överhuvudtaget inte för samma symptom …

Det sa jag till min läkare också. Men vi ska hålla oss till trådens ämne, Bitte!
SSK i Jönköping verkar inte vara misstänkt för narkotikabrott?
-Är han det?
Citera
2026-08-15, 15:19
Medlem
Citat:
Nä, det stämmer inte.. Det var 100 tab. per förpackning. Totalt 10 i receptet. (100x10)
(Det var detta som jag kontaktade ö-läkaren om att han skulle skriva ut Voltaren i stället. Oxycontin 5mg x3 om dagen är farligt under en längre tid.)
Ocycontin är inte Benzo. Du pratar i nattmössan igen. Oxycontin är ännu långtidsverkande och 15 mg om dagen är inte en farligt intag. Det är ganska så lågt vi svår smärta. Det som är dåligt är att det är beroende framkallande. Då är diklofenak betydligt farligare eftersom risken för hjärt och kärlsjukdomar är hög.
Citera
2026-08-15, 15:21
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Jag är aggressiv mot dig för att du är en lögnare. Du tillför inget i tråden, du tar bara plats, och tråden blir lång och svårläst. Dessutom triggar du andra mindre begåvade som tror på det du skriver. Att ett länssjukhus som Ryhov skulle ha en kultur av tafsande faller på sin egen orimlighet. Ryhov har över 3000 anställda och du är den ende som påstår detta. Skulle tro att det vimlar av Ryhovsanställda här och ingen annan vittnar om detta. Att inte detta skulle vara allmänt känt är också en orimlighet med så många anställda. Och att du skulle ha anmält detta till sjukhusledningen utan nån som helst respons är också helt orimligt. Därför är jag säker på att du är en lögnare och att du sitter framför din skärm och fantiserar. Du har heller inte lagt fram minsta lilla bevis för dina påståenden. FB är överlag en fantastisk detektiv men du bara förstör.
Tror alla kan se att du försöker mörka och är inblandad själv. Dina aggressiva känslor är inte normala, ingen annan reagerar som du gör.

Och vadå, tror du inte 9-10 personer skulle kunna hålla det hemligt? Att det är så många anställda talar ju snarare För min teori än emot den. Antar att du är rädd att det hela kommer uppdagas nu och du är en av dem som kommer ryka?
Citera
2026-08-15, 15:21
Medlem
Citat:
Det sa jag till min läkare också. Men vi ska hålla oss till trådens ämne, Bitte!
SSK i Jönköping verkar inte vara misstänkt för narkotikabrott?
-Är han det?
Haha det var ju du som ville byta från Benzo till diklofenak. Och helt plötsligt var det en överläkare som kom med de förslaget. Lägg ner, ska du ljuga får du göra det trovärdigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in