Citat:
Ursprungligen postat av
Stefanbif
Jag är aggressiv mot dig för att du är en lögnare. Du tillför inget i tråden, du tar bara plats, och tråden blir lång och svårläst. Dessutom triggar du andra mindre begåvade som tror på det du skriver. Att ett länssjukhus som Ryhov skulle ha en kultur av tafsande faller på sin egen orimlighet. Ryhov har över 3000 anställda och du är den ende som påstår detta. Skulle tro att det vimlar av Ryhovsanställda här och ingen annan vittnar om detta. Att inte detta skulle vara allmänt känt är också en orimlighet med så många anställda. Och att du skulle ha anmält detta till sjukhusledningen utan nån som helst respons är också helt orimligt. Därför är jag säker på att du är en lögnare och att du sitter framför din skärm och fantiserar. Du har heller inte lagt fram minsta lilla bevis för dina påståenden. FB är överlag en fantastisk detektiv men du bara förstör.
Tror alla kan se att du försöker mörka och är inblandad själv. Dina aggressiva känslor är inte normala, ingen annan reagerar som du gör.
Och vadå, tror du inte 9-10 personer skulle kunna hålla det hemligt? Att det är så många anställda talar ju snarare För min teori än emot den. Antar att du är rädd att det hela kommer uppdagas nu och du är en av dem som kommer ryka?