2026-08-15, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Hej! Jag och en kille matchade på badoo i början av juli , han var ärlig från början med att han nyss kommit ut ur ett förhållande innan sommaren så han sökte inget jätteseriöst just nu vilket jag var ok med.

Vi skrev flera gånger i veckan och det gick sällan mer än 3-4 dagar innan vi skrev igen.

Jag vet inte men jag tyckte han kändes rätt seriös i början han skickade bild att han hade blivit farbror , att han kunde köpa choklad åt mig när jag hade pms , på sina katter ,han skickade aldrig dickpics och så men eftersom vi blev kk så började vi pratade om sex och vi träffades nu i veckan första gången.

Jag tyckte vi klickade och det verkade som att han också tyckte det. Sexet var bra men inte perfekt men första gången med nån ny partner är väl aldrig riktigt bra. Han var väldigt bra med fingrarna och jag var nära att komma han verkade bry sig mer om min njutning än sin egen han tyckte inte det var så viktigt att han kom men verkade tycka det var viktigt att jag hade det skönt.

Det tog lång tid innan vi sågs det var grejer som "träffar syrran" "är på kalas" "är trött efter jobbet" m.m m.m när jag frågade tidigare om att träffas , jag förstår att hans familj såklart är viktigare än mig och jag förstår om han var trött efter jobbet då han jobbar natt ibland och lite konstiga tider.

Nu när jag frågade om att ses i helgen skrev han "Vill vara tydlig med att jag inte har ett stort behov av att träffas så det kan dröja innan vi ses igen. Säger det så att du inte "väntar" på det." Jag skrev "Ok jag fattar , om du inte vill ses mer så är det bättre att du säger det nu isåfall" sen skrev jag "jag vill iaf ses typ 1-2 gånger i månaden så om du känner att det är för mycket så kanske vi inte borde träffas nåt mer , jag tycker det vore tråkigt att säga upp kontakten eftersom jag upplevde att vi klickade och hade bra sex men förstår såklart om du inte känner samma"

då svarade han "Ja det var trevligt 😊 men vet inte hur ofta det kmr bli" sen skrev han "Det kanske är bättre att du hittar någon annan ändå då det skulle bli mer sällan att ses för mig 😐" jag svarade "Okej , ja tråkigt men det kanske är bäst. Men hör gärna av dig om du skulle ändra dig någon gång. Hoppas du får en fortsatt bra sommar. Kram 🩷" han svarade "Absolut och tack detsamma!"

Sen dess har vi inte skrivit nåt mer meddelande. Nu har vi väl en paus på obestämd tid , det är upp till han om han vill ta upp kontakten igen senare vi är inte ovänner eller nåt jag vill bara ses oftare än vad han vill.

Jag vet inte men tror nästan han är lite "rädd" att träffas för ofta för att han tror att vi ska bli tillsammans då om vi ses för ofta. Varför är han rädd ? Vad är det värsta som kan hända ? Jag upplevde han som seriös , han pratade till och med om att köpa sexleksaker åt mig/oss , han pillade massa i mitt hår när vi sågs , var väldigt kramig , och skrev "godnatt 😚" efter vi hade träffats fast vi redan hade sagt hejdå en timme tidigare.

Nu dök han upp bland personer att swipea på på en dejtingsida , vet inte om jag ska swipea höger eller vänster på honom , jag är inte arg på honom är mest lite ledsen att vi vill ses olika mycket.

Har nån annan haft paus med kk och hur länge hade ni paus isåfall ?

Ber om Ursäkta för ett väldigt långt och rörigt inlägg.
Ditt inlägg är intressant, det ger en inblick i nya världar…
Förstår inte riktigt, ”eftersom vi blev kk ….så träffades vi nu i veckan första gången”
I min värld är kk någon man känner, och känner sig trygg med, men ingen av parterna vill ha en djupare relation. Proklamerar man att man är kk:s utan att ha träffats?
Han tycker nog om dig. Men du står inte överst på listan.
Inte läst alla inlägg.
Citera
2026-08-15, 12:03
Medlem
Citat:
Men jag får en väldigt stark magkänsla att han har asperger , jag ser många tecken på det och min magkänsla ljuger väldigt sällan. Attraherad var han definitivt han pillade på mig mest hela tiden och vi hade ögonkontakt när han kom. Sen det där med om han är ärlig med om han har partner eller inte är jag osäker på. Det kan va ett ex som fortfarande är skriven där fast hon har flyttat när dom gjorde slut eller så är dom väl fortfarande tillsammans. Jag kan ju självklart inte fråga honom varför bor en tjej som heter ****** på samma adress som dig enligt mrkoll ? Fast jag är nyfiken hade varit intressant att åka dit och snoka lite och se om dom går ut genom porten samtidigt men det tänker jag inte göra. Tro mig jag har träffat/skrivit med några män med autism också , en frågade efter bara en veckas skrivande om jag skulle flytta närmare honom och om jag ville åka på semester med honom i hans husvagn en annan autistisk man hade som specialintresse att röka cannabis ibland och ett stort intresse för växten det blev inget med dom två iaf kan jag ju säga. Jag vill inte ha en partner som röker och absolut inte nån som röker cannabis!
Autism är ett funktionssätt, inte en personlighet.
Med andra ord kan killar med autism vara väldigt olika och givetvis finns det mängder av dem som inte röker hasch eller vill flytta ihop omgående

Men ja, du kan få lite svårigheter med att somliga är väldigt påflugna och har svårt att läsa mellan raderna. Du kan också få svårt med att somliga är väldigt avståndstagande och inte tar initiativ för att de helt enkelt inte kan det sociala samspelet.

Sannolikheten att en normal man utnyttjar en kvinna från ett boende om du nu bor inom LSS och/eller som har autism, är låg.

Det betyder inte att han har asperger men kan definitivt innebära att han är socialt inkompetent och har olika problem. Det kan också betyda att han bara är allmänt dum i huvudet och är en taskig människa rent generellt.

Om en kvinna bott på samma adress i 4 år och han snackar om att han arbetar på obekväma arbetstider, är upptagen pga dittan och dattan så har han ett förhållande.

Skriv ett brev till kvinnan han lever med istället och skriv kortfattat att du misstänker att han har en relation och samtidigt är aktiv och träffar andra och att du vill upplysa om det. Skriv att du ber om ursäkt om du misstar dig men om de har ett förhållande så har du upplyst henne om vad som pågår. Sedan lämnar du dem i fred.

Skit ska skit ha.

Men han är inte skydig dig något eftersom du först och främst själv gett intrycket av att vilja ha endast sex och därefter så har man mycket sämre möjligheter till en relation om man har sex tidigt och inte väntar. Det är vetenskap, inte mina egna åsikter. Första kvällen eller efter en månad kan kvitta enligt mig men det finns underlag på att människor som vä tar med sex, får längre relationer än de som inte gör det.

Problemet är att din autism läser in en massa saker som.inte finns, istället för att se allt som faktiskt finns där mellan raderna.

Att någon blir påverkad av dig innebär inte att du gör ett djupt intryck.

Att någon är kärleksfull innebär inte att de är snälla eller känner kärlek.

Att någon har sex med dig, innebär inte att de ser sexet som betydelsefullt och viktigt.

Att du tror att sex är vad som skapar relationer beror på vad du lärt dig av andra på t.ex internet. Män vill överlag inte bara ha sex utan också känslor. De vill ha kärlek (och känna kärlek).

Att somliga svin intar en sexistisk hållning där män bara drivs av sex, är inte samma sak som att alla män gör det

De flesta män vill ha fungerande relationer med andra människor.

Självklart vill män utan fungerande relationer kanske ha sex mer än kvinnor utan sådana men det innebär inte alls att de måste vilja träffa en och samma kvinna de saknar känslomässig anknytning till.

Oxytocin skapar band mellan människor.
Män med bra dopaminflöde bygger långvariga relationer.

Om du inte har skapat hormonella reaktioner så innebär det inte att du är en värdelös person men det innebär att den andre personen inte känner något för dig.

Han vill inte ha dig. Jag är ledsen men så är det.
Ibland förväntar vi oss mer av andra än vad de kan ge oss eller de förväntar sig mer av oss än vad vi kan ge dem i sin tur.

Världen är fylld av ensamma män, även ensamma män med funktionsvarianter som skulle vilja träffa dig om du är snäll och bra (och de är det mot dig) samtidigt som ni klickar och har kemi med varandra.
Citera
2026-08-15, 12:26
Medlem
Citat:
Som sagt det är hans förlust om inte han fattar att jag är en bra och snäll tjej som hade gett honom sex flera gånger i månaden vill han hellre runka eller ha sex med sin flickvän eller vad hon nu är så gärna för mig.
Ojsan, och det är en fullständigt unik egenskap?

Och eftersom du inte ser det som din förlust är han skräp eller vadå?
Citera
2026-08-15, 13:39
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Då kan väl män sluta jaga då det var han som så extremt på i början dessutom sa han att vi inte behövde ligga första gången vi träffades men nu blev det så ändå

Det har männen gjort i ca 200-300 000 tusen år, svårt att tänka mig att det kommer upphöra.
Citera
2026-08-15, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Ju oftare och mer frekvent en kille knullar desto uthålligare blir han. Kom han så fort så kan vi anta att inte haft sex under rätt lång tid, så nån "player" är han inte. Kände sig nog rejält misslyckad när han inte kunde hålla igen, sen strödde du salt i hans redan sårade ego. Du nämde nog inget om ålder på honom..

Hade du träffat någon som verkligen knullar runt, som kanske knullat flera andra bara dagar före dig, då hade du troligen fått dig ditt livs knull och blivit rejält sårad när han drar vidare.

Ja det var lite dumt av mig att säga kanske men jag blev lite chockad att det gick så snabbt... vet inte när han hade sex innan vi sågs han sa bara att han och hans ex hade gjort slut precis innan sommaren , så antar att han hade sex i april/maj typ innan vi träffades om dom gjorde slut i maj kanske. Vet inte hur många han har legat med och vill inte veta heller inget jag har med att göra. Tror inte han är nån som knullae med en ny varje helg han sa innan vi träffades att han helst ville fokusera på en tjej i taget och inte träffa flera santidigt. Han är 34.
Citera
2026-08-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Autism är ett funktionssätt, inte en personlighet.
Med andra ord kan killar med autism vara väldigt olika och givetvis finns det mängder av dem som inte röker hasch eller vill flytta ihop omgående

Men ja, du kan få lite svårigheter med att somliga är väldigt påflugna och har svårt att läsa mellan raderna. Du kan också få svårt med att somliga är väldigt avståndstagande och inte tar initiativ för att de helt enkelt inte kan det sociala samspelet.

Sannolikheten att en normal man utnyttjar en kvinna från ett boende om du nu bor inom LSS och/eller som har autism, är låg.

Det betyder inte att han har asperger men kan definitivt innebära att han är socialt inkompetent och har olika problem. Det kan också betyda att han bara är allmänt dum i huvudet och är en taskig människa rent generellt.

Om en kvinna bott på samma adress i 4 år och han snackar om att han arbetar på obekväma arbetstider, är upptagen pga dittan och dattan så har han ett förhållande.

Skriv ett brev till kvinnan han lever med istället och skriv kortfattat att du misstänker att han har en relation och samtidigt är aktiv och träffar andra och att du vill upplysa om det. Skriv att du ber om ursäkt om du misstar dig men om de har ett förhållande så har du upplyst henne om vad som pågår. Sedan lämnar du dem i fred.

Skit ska skit ha.

Men han är inte skydig dig något eftersom du först och främst själv gett intrycket av att vilja ha endast sex och därefter så har man mycket sämre möjligheter till en relation om man har sex tidigt och inte väntar. Det är vetenskap, inte mina egna åsikter. Första kvällen eller efter en månad kan kvitta enligt mig men det finns underlag på att människor som vä tar med sex, får längre relationer än de som inte gör det.

Problemet är att din autism läser in en massa saker som.inte finns, istället för att se allt som faktiskt finns där mellan raderna.

Att någon blir påverkad av dig innebär inte att du gör ett djupt intryck.

Att någon är kärleksfull innebär inte att de är snälla eller känner kärlek.

Att någon har sex med dig, innebär inte att de ser sexet som betydelsefullt och viktigt.

Att du tror att sex är vad som skapar relationer beror på vad du lärt dig av andra på t.ex internet. Män vill överlag inte bara ha sex utan också känslor. De vill ha kärlek (och känna kärlek).

Att somliga svin intar en sexistisk hållning där män bara drivs av sex, är inte samma sak som att alla män gör det

De flesta män vill ha fungerande relationer med andra människor.

Självklart vill män utan fungerande relationer kanske ha sex mer än kvinnor utan sådana men det innebär inte alls att de måste vilja träffa en och samma kvinna de saknar känslomässig anknytning till.

Oxytocin skapar band mellan människor.
Män med bra dopaminflöde bygger långvariga relationer.

Om du inte har skapat hormonella reaktioner så innebär det inte att du är en värdelös person men det innebär att den andre personen inte känner något för dig.

Han vill inte ha dig. Jag är ledsen men så är det.
Ibland förväntar vi oss mer av andra än vad de kan ge oss eller de förväntar sig mer av oss än vad vi kan ge dem i sin tur.

Världen är fylld av ensamma män, även ensamma män med funktionsvarianter som skulle vilja träffa dig om du är snäll och bra (och de är det mot dig) samtidigt som ni klickar och har kemi med varandra.

Han uttnyttjade inte mig. Och jag tror fortfarande att han har asperger fast han kanske inte vet om det själv. Jag har funderat på att kontakta henne men lär väl bli ett jävla liv om dom nu är tillsammans... jag hade väl egentligen vela dejta honom seriöst och se vad det hade kunnat bli men han sa redan från början att han inte sökte nåt jätte seriöst just nu så då accepterade jag det och tänkte jaja vi kan väl testa att vara kk då och se om det utvecklas. Kvinnan kan väl visserligen vara en inneboende eller kompis men känns som att det är hans partner. Jag sa ju att "hör av dig om du ändrar dig nån gång och vill ses 😘" och han sa ju "absolut 😊" så vad som händer i framtiden vet ingen det är ju lite upp till honom nu. Skriver jag till den som jag tror är hans tjej och hon konfronterar honom om det så lär väl han höra av sig till mig och vara sur och kalla mig för crazy bitch eller liknande och be mig dra åt helvete. Vill inte hjälpa till med otrohet men sexet var ju bra så vore trist om vi hatar varandra då är det ju helt kört om jag däremot aldrig berättar för henne så kanske jag träffar han igen men der lutar nog mot att jag verättar för henne jag hade velat veta om min kille var otrogen sen får hon göra vad hon vill med den informationen.
Citera
2026-08-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Ojsan, och det är en fullständigt unik egenskap?

Och eftersom du inte ser det som din förlust är han skräp eller vadå?

Vad har du själv för unika egenskaper då ? 🤨

Jag sa inte att han är skräp det var du som sa men om han nu är otrogen mot sin tjej så är han skräp ja , otrogna män är inget att ha det är inte schysst varken mot henne eller dom andra tjejerna han träffar om han ljuger och är otrogen
Citera
2026-08-15, 14:54
Medlem
Citat:
Vad har du själv för unika egenskaper då ? 🤨
Vad har det för betydelse? Jag är inte den som pratar om någon annans förlust när de inte vill ha mig.

Just den där attityden är en rätt stor red flag för mig. Har dumpat två dejter på grund av den. Varför i helvete skulle jag vilja vara med någon som är så jävla självgod att de ser det som min förlust om jag inte vill ha dem?

Citat:
Jag sa inte att han är skräp det var du som sa
Vad är det då som gör att det inte är en förlust för dig?

Citat:
men om han nu är otrogen mot sin tjej så är han skräp ja , otrogna män är inget att ha det är inte schysst varken mot henne eller dom andra tjejerna han träffar om han ljuger och är otrogen
Och ändå skapar du den här tråden där du frågar oss om du ska satsa på honom?
Citera
2026-08-15, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Vad har det för betydelse? Jag är inte den som pratar om någon annans förlust när de inte vill ha mig.

Just den där attityden är en rätt stor red flag för mig. Har dumpat två dejter på grund av den. Varför i helvete skulle jag vilja vara med någon som är så jävla självgod att de ser det som min förlust om jag inte vill ha dem?

Vad är det då som gör att det inte är en förlust för dig?

Och ändå skapar du den här tråden där du frågar oss om du ska satsa på honom?

Förstår varför du inte träffar nån
Senast redigerad av Blueberrypie100 2026-08-15 kl. 15:05.
Citera
2026-08-15, 15:07
Medlem
Citat:
Förstår varför du inte träffar nån
Lol, jag träffar någon

Och ingen av oss ser den andra som någon de förbarmar sig över. Båda ser den andra som en värdefull individ i ens liv.
Citera
2026-08-15, 15:26
Medlem
Citat:
Han uttnyttjade inte mig. Och jag tror fortfarande att han har asperger fast han kanske inte vet om det själv. Jag har funderat på att kontakta henne men lär väl bli ett jävla liv om dom nu är tillsammans... jag hade väl egentligen vela dejta honom seriöst och se vad det hade kunnat bli men han sa redan från början att han inte sökte nåt jätte seriöst just nu så då accepterade jag det och tänkte jaja vi kan väl testa att vara kk då och se om det utvecklas. Kvinnan kan väl visserligen vara en inneboende eller kompis men känns som att det är hans partner. Jag sa ju att "hör av dig om du ändrar dig nån gång och vill ses 😘" och han sa ju "absolut 😊" så vad som händer i framtiden vet ingen det är ju lite upp till honom nu. Skriver jag till den som jag tror är hans tjej och hon konfronterar honom om det så lär väl han höra av sig till mig och vara sur och kalla mig för crazy bitch eller liknande och be mig dra åt helvete. Vill inte hjälpa till med otrohet men sexet var ju bra så vore trist om vi hatar varandra då är det ju helt kört om jag däremot aldrig berättar för henne så kanske jag träffar han igen men der lutar nog mot att jag verättar för henne jag hade velat veta om min kille var otrogen sen får hon göra vad hon vill med den informationen.
Du ska inte träffa män som frågar om du "vill ha kuk". Män talar inte normalt till oss kvinnor på så vis.

Att du skriver om omina män känns tveksamt då du öven tidigare "misstänkt" autism hos män.

Som sagt, det finns jättemånga ensamma män i samhället och med liknande funktionsnedsvaria ter som du har.

Män som kliver in hemma hos dig och frågar om.du "vill knulla" är inte normala. Män uppför sig inte så. De flesta slickar inte dicpics heller hur som helst.

Den här mannen eller de här männen utnyttjar det faktum att du inte vet hur nor.ala män behandlar kvinnor. Om du går in och läser på Dumpen så ser du hur män inte skriver till oss kvinnor.Om män skriver på liknande sätt till dig är de inte normala

Sexting, ons eller mindre seriösa relationer är något annat när det sker i samförstånd.
Dvs att två människor vill samma sak och det sker under kemi.

Går en på som en drummel och den andra bara accepterar så är det inte samförstånd.

Om jag skulle fråga en karl om han vill ligga och han skulle känna sig osäker, trängd eller whatever så är det mitt ansvar att backa då och inte fortsätta framåt. Dvs avläsa situationen.

De här männen du träffar avläser situationen som att du är lätt att utnyttja för dem och du är sannolikt inte deras enda offer. För du är ettt offer om män kastar deras sexualitet i ditt ansikte, utnyttjar dig och sedan skiter i dig medab du söker efter en partner och inte förstår hur du ska göra för att hitta någon som stannar. Det är vad de utnyttjar.

Du måste vara ärlig med vad du vill, sluta ta vad du får. Sätt grä ser. Leta efter någon som vill detsamma som du vill.
Citera
2026-08-15, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Du ska inte träffa män som frågar om du "vill ha kuk". Män talar inte normalt till oss kvinnor på så vis.

Att du skriver om omina män känns tveksamt då du öven tidigare "misstänkt" autism hos män.

Som sagt, det finns jättemånga ensamma män i samhället och med liknande funktionsnedsvaria ter som du har.

Män som kliver in hemma hos dig och frågar om.du "vill knulla" är inte normala. Män uppför sig inte så. De flesta slickar inte dicpics heller hur som helst.

Den här mannen eller de här männen utnyttjar det faktum att du inte vet hur nor.ala män behandlar kvinnor. Om du går in och läser på Dumpen så ser du hur män inte skriver till oss kvinnor.Om män skriver på liknande sätt till dig är de inte normala

Sexting, ons eller mindre seriösa relationer är något annat när det sker i samförstånd.
Dvs att två människor vill samma sak och det sker under kemi.

Går en på som en drummel och den andra bara accepterar så är det inte samförstånd.

Om jag skulle fråga en karl om han vill ligga och han skulle känna sig osäker, trängd eller whatever så är det mitt ansvar att backa då och inte fortsätta framåt. Dvs avläsa situationen.

De här männen du träffar avläser situationen som att du är lätt att utnyttja för dem och du är sannolikt inte deras enda offer. För du är ettt offer om män kastar deras sexualitet i ditt ansikte, utnyttjar dig och sedan skiter i dig medab du söker efter en partner och inte förstår hur du ska göra för att hitta någon som stannar. Det är vad de utnyttjar.

Du måste vara ärlig med vad du vill, sluta ta vad du får. Sätt grä ser. Leta efter någon som vill detsamma som du vill.

Han skrev inte "vill du ha kuk ?" "Jag skrev Vad gör du denna trista dag då ? ☺️" då svarade han detta "Har haft o göra men börjar lugna ner sig. Kanske kan ses ikväll 😊" så det var inget om kuk eller sex i konversationen men eftersom vi hade pratat om att eventuellt vara kk så var båda inställda på sex. Ja jag misstänker att han har asperge4 då jag ser flera drag hos honom som jag själv känner igen mig i och sammq med två andra män jag träffat tidigare då fick jag en stark magkänsla att dom hade autism och den ena killen sa själv att han har autism den andra sa inget om det men jag misstänker att även han kan ha autism då han hade intressen som tog mycket av hans tid och sättet hur han kommunicerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in