Citat:
Ursprungligen postat av
RostigMus
Så på några månader har du fått starka känslor för två olika män innan ni ens har träffats?
Ja, det är trevligt. Livet är inte Pretty Woman. Man kan kyssas utan att några som helst känslor är inblandade. Det är faktiskt väldigt vanligt.
Du är väl för på.
Sluta ligg med dem första gången ni träffas då.
Det är enkelt att filtrera ut såna män om man inte ligger med alla första gången man ses.
Första killen jag träffade i maj fick jag starka känslor för ja och jag har väl fortfarande känslor för honom.
Ja så kanske det är för vissa personer men för mig som har asperger så betyder såna saker mycket , jag kysser inte nån och håller handen osv med nån man jag inte har känslor för och det gjorde jag och den första killen. Jag ser saker rätt svart vitt och jag vet att många andra som har asperger också gör det , antingen tycker jag om nån jättemycket eller så tycker jag inte om personen alls och jag vet rätt snabbt om jag tycker om nån eller inte och nej jag är inte psykiskt sjuk innan nån börjar prata om borderline bla bla bla , jag har bara asperger och add och har perioder av depression och ångest mest på höst och vinter.
Det är väl inte för på att vilja veta om man ska fortsätta ses efter en dejt eller inte ? Killen jag träffade gav mig mixade signaler , ena dagen öppnade han inte snap på 18 h och nästs dag var han flörtig och verkade vilja ses igen och skickade selgie och var allmänt gullig då ät det väl inte konstogt att jag funderar varför han håller på som han gör. Hans beteende efter dejten gjorde mig stressad och osäker och då hörde jag av mig mer för att få tydlighet och då backade han och sa att vi inte klickar riktigt och att han kände sig "jagad". Jag tror dock att han snarare kände att det gick för fort och att han inte var redo för ett förhållande och därför valde han att backa han påstod iaf att han ville ha nåt seriöst och han verkade seriös men han var väl som alla andra män antar jag som bara vill ligga.
Jag ville ju ligga med honom och han ville tydligen ligga med mig så varför skulle vi vänta då vi hade ju redan väntat med sex 2 månader innan vi ens träffades. Vi skrev dagligen i 2 månader innan vi ens träffades, inget prat om sex överhuvudtaget dom dagarna, sen kände väl båda attraktion och kåthet helt enkelt när vi träffades och därför hade vi sex.
Andra killen som tråden mest handlar om var jag inte förälskad i , han såg bra ut men var inte mer än det, jag träffade väl mest honom för att komma över den första killen han var snäll och såg bra ut men som sagt första killen var jag kär i och har fortfarande starka känslor för men nu blir det inget mer med nån av killarna skulle jag nog tro.