2026-08-15, 08:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskburk
Jag blev sugen på att få lite pengar med minimal ansträngning

Är det företaget eller utgivaren som ska stå som svaranden, eller kan dom få var sin?

29 600 kr?

Vad ska jag skriva i 4, 5, 6, 7?

Finns hur många sådana här företag som helst ju, rena rama guldgruvan.
Hittat 10 stycken än så länge. Det är över en kvarts miljon kronor...

Edit: 12 nu.
red@siren.se, support@siren.se
contact@beinformed.com
info@closers.se
info@actapublica.se
info@nordiclevelgroup.com
info@primesafe.se
info@sistec.se
info@tempestsecurity.com
info@bakgrundsanalys.se
info@valida.se
dpo@vespergroup.se
info@sakerpersonal.se
support@nj.se
info@securement.se
info@tofindout.se
info@lexbase.se
b2b@nusvar.se
kundtjanst@verifiera.se
info@tng.se
info@2secure.se

här har du några jag hittat om du missat någon
Citera
2026-08-15, 09:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
red@siren.se, support@siren.se
contact@beinformed.com
info@closers.se
info@actapublica.se
info@nordiclevelgroup.com
info@primesafe.se
info@sistec.se
info@tempestsecurity.com
info@bakgrundsanalys.se
info@valida.se
dpo@vespergroup.se
info@sakerpersonal.se
support@nj.se
info@securement.se
info@tofindout.se
info@lexbase.se
b2b@nusvar.se
kundtjanst@verifiera.se
info@tng.se
info@2secure.se

här har du några jag hittat om du missat någon

Sluta lista flera företag som inte ens sparar ner information. Ni vilseleder folket i tråden.
Citera
2026-08-15, 09:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Sluta lista flera företag som inte ens sparar ner information. Ni vilseleder folket i tråden.
hur menar du de inte sparar ner informationen de har ju en databas med uppgifterna, du vilseleder,har du möjligtvis kontakt med dessa på något sätt
Citera
2026-08-15, 10:32
Avstängd
Citat:
hur menar du de inte sparar ner informationen de har ju en databas med uppgifterna, du vilseleder,har du möjligtvis kontakt med dessa på något sätt

HAHA, mm.
Jag har tidigare mejlet flera företag som ni påstått att man ska kontakta för radering, så återkommer hälften med att de inte ens lagrar något
Citera
2026-08-15, 10:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
HAHA, mm.
Jag har tidigare mejlet flera företag som ni påstått att man ska kontakta för radering, så återkommer hälften med att de inte ens lagrar något
ändå säljer de sina tjänster till företag unhdrar vem som blir blåst här, krimfup har raderat mig en gång enligt dem själva men det visade sig de inte gjorde det och la in mig igen lite senare.

så vad dessa företag säger och vad katten skiter stoppar jag i samma låda
Citera
2026-08-15, 13:32
Medlem
Jag spyr, borgerlighetens förakt mot den personliga integriteten vet inget slut.

https://www.dn.se/sverige/m-dejtingappar-ska-fa-gora-bakgrundskontroll/

Mest skrämmande är att läsa Linda "inget problem med integriteten då vi redan har Lexbase". Människan vet inte ens vad integritet är. Tror verkligen Moderaterna att detta ska ge dem de kvinnliga rösterna?

Men ett offentligt förövregister, ett statligt drivet Lexbase. Trojansk häst att gömma sig bakom mäns våld mot kvinnor.
Senast redigerad av ManZerManZour 2026-08-15 kl. 13:34.
Citera
2026-08-15, 13:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ManZerManZour
Jag spyr, borgerlighetens förakt mot den personliga integriteten vet inget slut.

Mest skrämmande är att läsa Linda "inget problem med integriteten då vi redan har Lexbase". Människan vet inte ens vad integritet är. Tror verkligen Moderaterna att detta ska ge dem de kvinnliga rösterna?

Men ett offentligt förövregister, ett statligt drivet Lexbase. Trojansk häst att gömma sig bakom mäns våld mot kvinnor.
det här förslaget ligger nog nazi vänster feministerna bakom dock
Citera
2026-08-15, 13:57
Medlem
Citat:
det här förslaget ligger nog nazi vänster feministerna bakom dock

Är du helt bäng eller? Det står ju tydligt att det är Moderaternas förslag.
Citera
2026-08-15, 14:09
Avstängd
Citat:
Är du helt bäng eller? Det står ju tydligt att det är Moderaternas förslag.
är mest feminister som har den mmotiveringen de vill kolla upp alla sina dejter och feminister brukar inte vara moderatorer de brukar gå i palestinatåg
Citera
2026-08-15, 14:11
Medlem
Citat:
är mest feminister som har den mmotiveringen de vill kolla upp alla sina dejter och feminister brukar inte vara moderatorer de brukar gå i palestinatåg

Gå och lägg dig troll, du lurar ingen.
Citera
2026-08-15, 14:20
Avstängd
Citat:
Gå och lägg dig troll, du lurar ingen.
schysst försök ragga feministväljare av moderaterna ändå, inte lika mycket slag under bältet som S som lovar fler invandrare och slopad mängdrabbat på brott.

Du förstår verkligen inte politik va? och det är val snart va?
Citera
2026-08-15, 14:42
Medlem
Citat:

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-om-val-2026?inlagg=04bd1821c43ea5d80e912d148013be30

Citat:
M: Inför ett öppet förövarregister
Moderaterna vill se över möjligheterna att införa ett öppet och sökbart förövarregister, skriver partiet i ett pressmeddelande.

Detta för att allmänheten ska kunna varnas för personer som begått allvarliga brott.

”Relationer inleds allt oftare via en app eller på nätet och den du träffar första gången kan vi visa sig vara någon helt annan än du trodde – i värsta fall en förövare. Moderaterna vill därför göra det enklare att kontrollera den du bestämmer träff med.”

M vill också ge dejtingappar bättre möjligheter att utföra bakgrundskontroller

Here we go again. De fullständigt skiter i gdpr och här ännu ett tydligt bevis. Hade inte regeringen lovat EU-kommissionen att komma till bukt med dessa register? Eller hur går detta ens i linje med tidigare förslag om grundlagsändring som de drog tillbaka?
Istället vill man nu införa ett statligt register och ännu fler register och kontroller.

Det är därför politik spelar roll och vem du röstar på i detta val. Ska du rösta och propagera för tidö, så kom inte in här och gråt hur dålig lexbase är. För du är då en del av problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in