Citat:
Jag ser hela bilden men inte du.
Skulle Maria ha någon sorts företräde för att hon berättade om sin svåra uppväxt?
Det här gäller två vuxna personer som vill hitta kärleken på äldre dagar men den ena blev tystad med en hand i ansiktet, Maria kan inte förvänta sig att någon ska anpassa sig efter hennes tyckande och vilja direkt.
Som sagt är det bättre om hon skriver en kontaktannons med sina krav, då kanske hon hittar en jämlike.
Du svarar fortfarande inte på vad Terje gjorde för fel?
Skulle Maria ha någon sorts företräde för att hon berättade om sin svåra uppväxt?
Det här gäller två vuxna personer som vill hitta kärleken på äldre dagar men den ena blev tystad med en hand i ansiktet, Maria kan inte förvänta sig att någon ska anpassa sig efter hennes tyckande och vilja direkt.
Som sagt är det bättre om hon skriver en kontaktannons med sina krav, då kanske hon hittar en jämlike.
Du svarar fortfarande inte på vad Terje gjorde för fel?
Terje gjorde fler fel än rätt ärligt talat!
Först lovar han Maria att tacka nej om han blir utbjuden. Sen får han reda på att Lilly är inne på att leva flersamt/icke-monogamt och blir sugen på att få henne i säng.
Maria säger att i så fall är det över och han säger att det är ok.
Sen åker han på dejt med Lilly och börjar snacka tantra. Hon berättar då att hon efter operation blivit för trång för penetrerande sex.
Nu blir Terje desperat, han måste få tillbaka Maria!
När det inte går talar han om för TRE av kvinnorna att han spanat in just dem från start, för att gardera sig.
De får alla för sig att de har en chans hos honom men det enda han egentligen vill är att få tillbaks Maria och när hon nappar skiter han i dem.
Han ropar YES och är så lycklig!
I synk berättar han vilken bra älskare han är och att sex är SÅ viktigt för honom, så när Maria inte är redo för att snacka tantra, direkt och framför kamerorna, blir det ett jävla drama.
Denna opålitliga, äckliga, gubbkåta, manipulerande, oempatiska, självupptagna skitstövel kan dra åt *** allvarligt talat. Helt sinnes att han har så många försvarsadvokater i tråden, som dessutom tror att varje uns av kritik mot Terje handlar om att vi är fientliga mot tantra. Inte fan bryr jag mig om folk vill hålla på med tantra, det kanske även Maria hade velat om han var pålitlig och gav henne lite tid!
Tack för mig, ser framemot nästa säsong- om SVT tar sitt förnuft till fånga och går vidare!