2026-08-11, 15:41
Medlem
Vuxna män har keps, knäbyxor och åker sparkcykel.

Vad folk hade skrattat åt dem för 100 år sedan?
Citera
2026-08-12, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?
Jag är mer nyfiken på vad det är för fel på dig som över huvud taget bryr dig. Kan det vara så att ditt undermedvetna går igång på håriga mansben och det är det faktumet som upprör dig?
Citera
2026-08-13, 14:37
Medlem
448s avatar
Citat:
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?

Du är en autistisk mager gosse utan testo som tänder på oss män

Du är BÖG
Citera
2026-08-13, 17:25
Medlem
bl-gr-ns avatar
Citat:
Ska vi göra som er MENA-bögar och gå omkring i täckjacka och fodrade byxor mitt i sommarvärmen?
Eller kan inte du och din MENA-klan, flytta till ett land där de klär sig som du anser är "hyfs".
Citera
2026-08-15, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Du är en autistisk mager gosse utan testo som tänder på oss män

Du är BÖG

Nej, jag är kvinna och lesbisk.
Citera
2026-08-15, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
Ska vi göra som er MENA-bögar och gå omkring i täckjacka och fodrade byxor mitt i sommarvärmen?
Eller kan inte du och din MENA-klan, flytta till ett land där de klär sig som du anser är "hyfs".

Magdalena Ribbing hade bra tips på hur en ska klä sig. Se och lär av henne.
Citera
2026-08-15, 10:04
Medlem
448s avatar
Citat:
Magdalena Ribbing hade bra tips på hur en ska klä sig. Se och lär av henne.

Då ser man ju ut som göteborgs stadsnarr , han klädde sig så här när han hånade sportiga män

https://postimg.cc/CR6qJs0M

Förutom klädstilen så är han så klumpig så han går vilse på en fotbollsplan

Vi män tar inte råd från en flata

Adjöss
Citera
2026-08-15, 10:25
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Då ser man ju ut som göteborgs stadsnarr , han klädde sig så här när han hånade sportiga män

https://postimg.cc/CR6qJs0M

Förutom klädstilen så är han så klumpig så han går vilse på en fotbollsplan

Vi män tar inte råd från en flata

Adjöss
Ser ut som han ska på maskerad 😄
Citera
2026-08-15, 10:30
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Ser ut som han ska på maskerad 😄

Han hånade sportiga snygga män i cargoshorts o värpte desutom ur sig:

"Alla snygga män jobbar åt CIA"

Amerikanska säkerhetstjänsten.....🤣

En clown för fan , inte ens tusenåriga kärringar ligger o pillar på bäret i trosan åt han
Citera
2026-08-15, 10:33
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Han hånade sportiga snygga män i cargoshorts o värpte desutom ur sig:

"Alla snygga män jobbar åt CIA"

Amerikanska säkerhetstjänsten.....🤣

En clown för fan , inte ens tusenåriga kärringar ligger o pillar på bäret i trosan åt han
Hahaha jag håller med dej vilken clown, ser ut som en pajas 😄
Citera
2026-08-15, 10:36
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Hahaha jag håller med dej vilken clown, ser ut som en pajas 😄

Autisten går så där även i 30 gradig värme på badstrand med lackskor och tittar med överlägsen hånade blick på friska människor med bajsbrun kavaj slängd över axeln

😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in