2026-08-15, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Hej! Jag och en kille matchade på badoo i början av juli , han var ärlig från början med att han nyss kommit ut ur ett förhållande innan sommaren så han sökte inget jätteseriöst just nu vilket jag var ok med.

Vi skrev flera gånger i veckan och det gick sällan mer än 3-4 dagar innan vi skrev igen.

Jag vet inte men jag tyckte han kändes rätt seriös i början han skickade bild att han hade blivit farbror , att han kunde köpa choklad åt mig när jag hade pms , på sina katter ,han skickade aldrig dickpics och så men eftersom vi blev kk så började vi pratade om sex och vi träffades nu i veckan första gången.

Jag tyckte vi klickade och det verkade som att han också tyckte det. Sexet var bra men inte perfekt men första gången med nån ny partner är väl aldrig riktigt bra. Han var väldigt bra med fingrarna och jag var nära att komma han verkade bry sig mer om min njutning än sin egen han tyckte inte det var så viktigt att han kom men verkade tycka det var viktigt att jag hade det skönt.

Det tog lång tid innan vi sågs det var grejer som "träffar syrran" "är på kalas" "är trött efter jobbet" m.m m.m när jag frågade tidigare om att träffas , jag förstår att hans familj såklart är viktigare än mig och jag förstår om han var trött efter jobbet då han jobbar natt ibland och lite konstiga tider.

Nu när jag frågade om att ses i helgen skrev han "Vill vara tydlig med att jag inte har ett stort behov av att träffas så det kan dröja innan vi ses igen. Säger det så att du inte "väntar" på det." Jag skrev "Ok jag fattar , om du inte vill ses mer så är det bättre att du säger det nu isåfall" sen skrev jag "jag vill iaf ses typ 1-2 gånger i månaden så om du känner att det är för mycket så kanske vi inte borde träffas nåt mer , jag tycker det vore tråkigt att säga upp kontakten eftersom jag upplevde att vi klickade och hade bra sex men förstår såklart om du inte känner samma"

då svarade han "Ja det var trevligt 😊 men vet inte hur ofta det kmr bli" sen skrev han "Det kanske är bättre att du hittar någon annan ändå då det skulle bli mer sällan att ses för mig 😐" jag svarade "Okej , ja tråkigt men det kanske är bäst. Men hör gärna av dig om du skulle ändra dig någon gång. Hoppas du får en fortsatt bra sommar. Kram 🩷" han svarade "Absolut och tack detsamma!"

Sen dess har vi inte skrivit nåt mer meddelande. Nu har vi väl en paus på obestämd tid , det är upp till han om han vill ta upp kontakten igen senare vi är inte ovänner eller nåt jag vill bara ses oftare än vad han vill.

Jag vet inte men tror nästan han är lite "rädd" att träffas för ofta för att han tror att vi ska bli tillsammans då om vi ses för ofta. Varför är han rädd ? Vad är det värsta som kan hända ? Jag upplevde han som seriös , han pratade till och med om att köpa sexleksaker åt mig/oss , han pillade massa i mitt hår när vi sågs , var väldigt kramig , och skrev "godnatt 😚" efter vi hade träffats fast vi redan hade sagt hejdå en timme tidigare.

Nu dök han upp bland personer att swipea på på en dejtingsida , vet inte om jag ska swipea höger eller vänster på honom , jag är inte arg på honom är mest lite ledsen att vi vill ses olika mycket.

Har nån annan haft paus med kk och hur länge hade ni paus isåfall ?

Ber om Ursäkta för ett väldigt långt och rörigt inlägg.
Varför är folk så korkade.
Du slösar din tid och din kropp på nått ytligt skit.

Skaffa en riktig man istället. Jävla larv
Citera
2026-08-15, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Du är den som vill ha honom, men förlusten är hans? Hur får du ihop det?

Som sagt det är hans förlust om inte han fattar att jag är en bra och snäll tjej som hade gett honom sex flera gånger i månaden vill han hellre runka eller ha sex med sin flickvän eller vad hon nu är så gärna för mig.
Citera
2026-08-15, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogare.pontare
Varför är folk så korkade.
Du slösar din tid och din kropp på nått ytligt skit.

Skaffa en riktig man istället. Jävla larv

Det inte många riktiga män kvar 2026 för dagens män är rädda att binda sig och vill bli behandlade som en prinsessa senblir dom livrädda och flyr så fort man frågar om att ses igen , är så jävla less på dejting förtillfället folk påstår att dom söker seriöst men är oseriösa och det är öppet förhållande hit och dit nä usch jag vill träffa en i taget oavsett om der är kk eller annat blit för rörigt annars
Citera
2026-08-15, 09:17
Medlem
Citat:
Som sagt det är hans förlust om inte han fattar att jag är en bra och snäll tjej som hade gett honom sex flera gånger i månaden vill han hellre runka eller ha sex med sin flickvän eller vad hon nu är så gärna för mig.
Hur vet du att han har flickvän just nu?
Citera
2026-08-15, 09:40
Medlem
Citat:
Det inte många riktiga män kvar 2026 för dagens män är rädda att binda sig och vill bli behandlade som en prinsessa senblir dom livrädda och flyr så fort man frågar om att ses igen , är så jävla less på dejting förtillfället folk påstår att dom söker seriöst men är oseriösa och det är öppet förhållande hit och dit nä usch jag vill träffa en i taget oavsett om der är kk eller annat blit för rörigt annars
Kk är slöseri på tid.
Riktiga män vill skaffa barn. Allt annat är bortskämda små töntar
Citera
2026-08-15, 10:45
Medlem
Citat:
Det är ju du som gör att er "relation" bara handlar om sex. Börja dejta utan att ha sex de första träffarna så märker du om killen vill binda sig eller inte, ditt agerande uppmuntrar bara till att allt enbart handlar om sex.

Du har fått exakt samma tips och råd förut, läser du ens vad andra skriver eller blir du bara förbannad och hotar med anmäla?
Citera
2026-08-15, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nowayout2030
Hur vet du att han har flickvän just nu?

Jag vet inte om han har flickvän nu men jag misstänker det eftersom dom bor ihop och dom har bott ihop i fyra år. Varför skulle han hyra ut ett rum i sin tvåa till en random tjej ? Han har hög lön så tror nog inte han har pengabrist och känns osannolikt att han aldrig skulle ha legat med den han bor ihop med hon är nog en flickvän och han träffar tjejer bakom ryggen på henne när hon är bortrest
Citera
2026-08-15, 11:13
Medlem
Haha, flicka lilla har du kärat ner dig i din kk😄.
Aja, inte första kvinnan som lyckas med det, är nog rätt vanligt.

Kvinnor vill sällan endast ha sex är min erfarenhet.
Har haft kk jag med och dessa kvinnor har nästan alltid velat ha mer än bara sex.
Citera
2026-08-15, 11:20
Medlem
Citat:
Nä jag tror inte jag fick orgasm varken av pullandet eller penetrationen har aldrig fått orgasm med nån vad jag vet så vet inte exakt hur det ska kännas men det var skönt ändå. När han pullade mig så tror jag att jag var nära att komma men jag vet inte det var väldigt skönt iaf. Penetrationen var också skön men av nån anledning funkade inte missionären när vi låg i sängen det funkade dock när han hade mig på sängkanten och han stod på golvet men det är väl inte missionären. Doggy var lättare iaf. Han sa nåt om ståndet och kondomer att han trodde han tappade ståndet lite av det ett tag men jag vet inte , kondom var iaf ett krav eftersom jag inte har nåt annat preventivmedel just nu. Han kanske hade prestationsångest jag vet inte men han hade nog lite kortare penis än genomsnittet iaf men det kan han ju såklart inte rå för han kanske har komplex för det och därför lärt sig att pulla bra eller slicka bra istället men jag kände iaf när vi knullade så han hade inte pytteliten men jag hade väl önskat att han hade haft lite större penis helst men som sagt han kan ju inte rå för sin storlek sen kom han rätt snabbt också och jag tänkte inte riktigt utan sa "Oj är du redan klar ?" Trodde inte det skulle gå så fort , penetrationen var bara nån minut ju så blev lite chockad
Ju oftare och mer frekvent en kille knullar desto uthålligare blir han. Kom han så fort så kan vi anta att inte haft sex under rätt lång tid, så nån "player" är han inte. Kände sig nog rejält misslyckad när han inte kunde hålla igen, sen strödde du salt i hans redan sårade ego. Du nämde nog inget om ålder på honom..

Hade du träffat någon som verkligen knullar runt, som kanske knullat flera andra bara dagar före dig, då hade du troligen fått dig ditt livs knull och blivit rejält sårad när han drar vidare.
Citera
2026-08-15, 11:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rogare.pontare
Kk är slöseri på tid.
Riktiga män vill skaffa barn. Allt annat är bortskämda små töntar

Precis.
Citera
2026-08-15, 11:34
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Jag vet inte om han har flickvän nu men jag misstänker det eftersom dom bor ihop och dom har bott ihop i fyra år. Varför skulle han hyra ut ett rum i sin tvåa till en random tjej ? Han har hög lön så tror nog inte han har pengabrist och känns osannolikt att han aldrig skulle ha legat med den han bor ihop med hon är nog en flickvän och han träffar tjejer bakom ryggen på henne när hon är bortrest

Ännu fler anledningar till att du ska undvika den där.
Citera
2026-08-15, 11:37
Medlem
Citat:
Hade oxå en kk ett tag som jag än idag tänker på tyvärr fattar. Oavsett så är mitt råd återigen att du går vidare glöm han, o hoppas du hittar en annan kk eller ett nytt flört
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in