2026-08-14, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Du vet inte, nej alltså.
Han har aldrig sagt att ni är kk eller att det var ett ons. Men du tror och hoppas att ni är kk för att det känns bättre för dig. Du har heller aldrig sagt att ni är kk?

Vi pratade om att vara kk. Men svårt att veta vad man är efter bara en träff men planen var att vara kk iaf och båda tyckte samma.
Citera
2026-08-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Kille säger:
"Det är inte så viktigt att jag kommer"

Översättning:

Du är ett riktigt kasst ligg.

Sorry, men ibland får det bli sanning.

Eller så är han inte egoistisk som alla andra killar. Han sa innan vi ens träffades "Absolut sex är skönt ändå 😊 Tycker själva sexet är skönare än att komma. Men trevligast är såklart om båda kommer 👌 Försöker gärna få dig att komma 😘"
Citera
2026-08-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Visst, men det börjar ju inte så. Du visade dina kort lite för snabbt och skrämde bort honom.

Är hans förlust isåfall
Citera
2026-08-14, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggeraldrigupp
Om du ignorerar honom i ca 2 veckor-en månad, så kommer han att sakna dig och då kommer han att höra av sig. Fast då är frågan om du saknar honom just då, för chansen är att du har kommit över honom då.
Han låter som en player som njuter av åtrån från andra...

Vi får väl se , han vet hur han kan kontakta mig iaf om han vill ses jag kan väl vänta ett tag men jag tänker inte vänta i flera månader har jag inte hört nåt senast i september/oktober typ så vill jag inte ses mer. Egentligen är det för lång tid att vänta men ger han en sista chans nu att visa att han vill ses igen , har inte sagt exakt datum till han men jag har ett datum för mig själv i mitt huvud som jag har som gräns innan jag går vidare helt.
Citera
2026-08-14, 20:43
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Vi pratade om att vara kk. Men svårt att veta vad man är efter bara en träff men planen var att vara kk iaf och båda tyckte samma.
Ja det är svårt att veta efter en träff.
Citera
2026-08-14, 20:45
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Vi får väl se , han vet hur han kan kontakta mig iaf om han vill ses jag kan väl vänta ett tag men jag tänker inte vänta i flera månader har jag inte hört nåt senast i september/oktober typ så vill jag inte ses mer. Egentligen är det för lång tid att vänta men ger han en sista chans nu att visa att han vill ses igen , har inte sagt exakt datum till han men jag har ett datum för mig själv i mitt huvud som jag har som gräns innan jag går vidare helt.
Ja det är ju snart sep/okt. Så det är ju minst en månad som du behöver avvakta. Men hoppas inte på för mycket. Han hade ju trots allt skrivit att han tyckte det var bättre att du hittade nån annan.
Citera
2026-08-14, 20:46
Medlem
LupusLupuss avatar
Släpp killen och gå vidare, signalerna är ju tydliga, han vill inte mer.

Bli inte som min före detta kk, hon har inte släppt mig fast jag varit extremt övertydlig om att vi ska gå skilda vägar för mer än 10 år sedan, vilket också hände men hon återkommer då och då med försök till kontakt vilket bara är sorgligt då jag har ett helt annat liv idag.

Hon kunde som så många kvinnor inte hålla sig till kk utan har fått för sig helt andra saker vilket jag aldrig uppmuntrar till överhuvudtaget.
Citera
2026-08-14, 20:50
Medlem
Citat:
Jag vet vad en kk relation är och jo man kan vara exlusiva som kk och inte träffa andra och träffas flera gånger i månaden
Nä det där är din egna definition. Tror att absoluta merparten anser att en kk saknar exklusiviteten vill du ha det får du nog skaffa dig en riktig relation
Citera
2026-08-14, 20:54
Medlem
Citat:
Ja jag vet inte. Det känns tråkigt iaf eftersom vi hade bra sex och bor nära varandra men som sagt nu är det upp till honom hur det blir sen. Jag kan tänka mig att träffas några gånger till senare men jag tänker inte vänta hela hösten och vintern. Känner mig rätt ledsen nu för han var en riktigt fin kille som det känns som att det kanske hade kunnat bli nåt mer med i framtiden men men.
Han kan ha tänkt "nej för satan, inte binda mig igen". Kan också vara så att han kände sig misslyckad i sängen, gick det för dig? Olika former av rädslor eller prestationsångest kan ofta lägga krokben för oss alla. Du vill ha kul å roligt, känna pirret. Tro mig, det vill han också. Visst, det kan vara så att han kände mer för någon annan, eller kanske att han tyckte du var för lite/för mycket "på", jävligt svårt att avgöra. Det händer oss alla.
Citera
2026-08-14, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Frågar du en tjej det på riktigt?
Det vill väll alla tjejer..

Ja, såklart. Varför skulle man ha intresse för nån om det inte är ömsesidigt? Dödar ju känslan totalt.
Citera
2026-08-14, 21:05
Medlem
Citat:

Det är just därför som du ska vänta. Och ring inte honom mer.
Han kan ringa dig.
Låt honom sakna dig istället.
Jag vet att det här är jobbigt, men vissa män behöver känna sig behövda och när man inte behöver dem, så brukar de komma springande.
Citera
2026-08-14, 21:08
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Du var bara ett ligg för honom glöm och gå vidare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in