2026-08-14, 22:49
Medlem
I området där jag bor så finns det en nästan komiskt stereotypisk White Trash-tjej som är några år under 30, vilket ganska avsevärt yngre än mig. Och japp, hon är singelmorsa till några små barn som hon fått med en för mig okänd karl som hon inte är ihop med.

Till en början tyckte jag hon var rätt ful, eller åtminstone inte snygg - hon har fullt med fula tatueringar över hela kroppen och är en smula överviktig. Hon röker och svär frekvent - men det hon inte gör nämnvärt är att dricka. Hon är alltså ingen alkis vad jag kunnat se.

Jag tyckte som sagt att hon var en åkerskrämma initialt, men efter att ha lärt känna henne lite grann så har jag börjat se att hon faktiskt är rätt söt i grund och botten , och att hennes kropp är rätt snygg och sexig under det där hullet.

Mot min vilja har jag börjat attraheras av henne, och jag tror hon är en smula intresserad av mig också trots att jag är mycket äldre. Jag är singel och utan barn, vilket hon vet om. Jag ser bra ut även om jag inte är i bästa form.

Jag hoppas jag kommer kunna stå emot om hon "erbjuder sig" så att säga, för det var länge sedan jag fick något och jag gillar henne på något perverst sätt - WT brudar kan ju vara sexiga på sitt dekadenta sätt och hon är trevlig och pratsam. Stå emot att hoppa i säng med henne alltså - eftersom hon är i högfertil ålder och troligen skulle bli gravid och inte ha något emot det - hon verkar vara en sån som inte bangar för galna grejer helt enkelt. Skulle hon bli gravid med mig som pappa så vore det en fullständig katastof.

Ja ni förstår bilden. Hur hade ni andra killar gjort? Jag känner till min förskräckelse att jag dras till henne mot min vilja och till min egen förvåning. Naturen tar kommandot på något otäckt sätt.

Även att ligga med henne med kondom skulle i sanning vara att spela rysk roulette.

Att inleda en dekadent relation med en WT-brud är det sista jag borde göra just nu, men jag är rädd att omständigheterna kommer föra oss ännu närmare varandra.
Citera
2026-08-14, 22:58
Medlem
Sqrbankens avatar
Jag hade hoppat på tåget! Om du inte har någon annan lika öppen väg framåt i relationsväg så är det jue en skitnajs öppning Ska du dicka vidare i livet och sen dö utan att ha utforskat vad detta kunnat leda till? Icke!
Citera
2026-08-14, 22:58
Medlem
Det känns inte som att du har minsta respekt för henne och då begriper åtminstone inte jag vad du har att fundera på. Visst, du skriver att du börjar bli desperat. Men det finns gott om porr på nätet du kan titta på och fantisera vidare kring.

Eller så får du väl rannsaka dig själv för att komma underfund med vad du vill vara för människa.

Att ställa frågan till oss anonyma främlingar på Flashback om vad du ska göra med en "whitetrashtjej" lär inte hjälpa dig mycket.
Citera
2026-08-14, 23:00
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
I området där jag bor så finns det en nästan komiskt stereotypisk White Trash-tjej som är några år under 30, vilket ganska avsevärt yngre än mig. Och japp, hon är singelmorsa till några små barn som hon fått med en för mig okänd karl som hon inte är ihop med.

Till en början tyckte jag hon var rätt ful, eller åtminstone inte snygg - hon har fullt med fula tatueringar över hela kroppen och är en smula överviktig. Hon röker och svär frekvent - men det hon inte gör nämnvärt är att dricka. Hon är alltså ingen alkis vad jag kunnat se.

Jag tyckte som sagt att hon var en åkerskrämma initialt, men efter att ha lärt känna henne lite grann så har jag börjat se att hon faktiskt är rätt söt i grund och botten , och att hennes kropp är rätt snygg och sexig under det där hullet.

Mot min vilja har jag börjat attraheras av henne, och jag tror hon är en smula intresserad av mig också trots att jag är mycket äldre. Jag är singel och utan barn, vilket hon vet om. Jag ser bra ut även om jag inte är i bästa form.

Jag hoppas jag kommer kunna stå emot om hon "erbjuder sig" så att säga, för det var länge sedan jag fick något och jag gillar henne på något perverst sätt - WT brudar kan ju vara sexiga på sitt dekadenta sätt och hon är trevlig och pratsam.

Mums! Skicka henne till mig om du inte vill ha henne själv. Fast bara om hon kan fixa barnvakt.

Citat:
Stå emot att hoppa i säng med henne alltså - eftersom hon är i högfertil ålder och troligen skulle bli gravid och inte ha något emot det - hon verkar vara en sån som inte bangar för galna grejer helt enkelt. Skulle hon bli gravid med mig som pappa så vore det en fullständig katastof.

Du känner till att kondomen är uppfunnen, eller?

Citat:
Ja ni förstår bilden. Hur hade ni andra killar gjort? Jag känner till min förskräckelse att jag dras till henne mot min vilja och till min egen förvåning. Naturen tar kommandot på något otäckt sätt.

Kallas överjagsdissonans. Välj inte det som dina ingrodda fördomar säger - gör det din kuk säger. Men självklart ska du ha vett på att använda kondom. Då kan inget dåligt hända.

Citat:
Även att ligga med henne med kondom skulle i sanning vara att spela rysk roulette.

Varför det? Tappar du ståndet så att den rullar av? Du får väl skaffa dig vanan att titta efter regelbundet så att den sittar kvar.

Eller är du nojig över att hennes baby daddy plötsligt ska komma hem efter att ha rymt från fängelset?

Citat:
Att inleda en dekadent relation med en WT-brud är det sista jag borde göra just nu, men jag är rädd att omständigheterna kommer föra oss ännu närmare varandra.

Mitt råd till dig som man är att göra det du är sugen på. Då kanske du lär dig att den där amerikanska nykristendomen som lärs ut i alla jävla poddar bara är ett irrspår. Vem är det som har bestämt att du bara får knulla med präster? Är du Ulf Kristersson eller? Hon kan inte rå för att hon är WT, och om du vill kritisera WT-livsstilen så ta detta tillfälle i akt att samla på dig material att kritisera. Det kanske slutar med att hon tar åt sig av din feedback och lär sig något (såsom att man inte ska skaffa barn med såna som lämnar). Eller så är det du som lär dig något (såsom att livet inte alltid måste vara så analt och nyttomoralistiskt). Oavsett vad som händer kommer någon av er att tjäna på det. Och du får knulla. Win-win!
Citera
2026-08-14, 23:03
Medlem
Alltså, angående det där med att ha samlag/sex även med kondom.

Den kan spricka. Det hände mig inte sällan med en tjej jag hade för många år sen, och hon fick käka dagen-efter-piller varje gång, vilket hon blev starkt illamående av så det var ingen hit.

Om gummit spricker eller säden läcker ut i denna tjejen så lär hon INTE ta några dagen efter-piller
Citera
2026-08-14, 23:09
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Alltså, angående det där med att ha samlag/sex även med kondom.

Den kan spricka. Det hände mig inte sällan med en tjej jag hade för många år sen, och hon fick käka dagen-efter-piller varje gång, vilket hon blev starkt illamående av så det var ingen hit.

Om gummit spricker eller säden läcker ut i denna tjejen så lär hon INTE ta några dagen efter-piller

Spricka? Det är en myt som de sprider i sexualkunskapen i skolan. Moderna kondomfabriker testar varenda kondom (det måste de, annars kan de bli stämda). Om hon är den som tar på kondomen, se till att hon inte river sönder den med några vassa naglar eller liknande, så är du 100% säker. Vi snackar isåfall alltså typ naglar som är avtuggade med krokar på, inte vanligt vassa naglar. Och även om hon HAR vassa naglar så får inte kondomen någon reva sålänge hon använder fingeravtrycken att dra på kondomen med snarare än naglarna. Det är som sagt DET som är felet som vissa gör. Alternativt att hon tar på den med munnen men använder tänderna snarare än läpparna.

Kondomer har ju för övrigt spermadödande medel vilket ytterligare minskar risken för graviditet om det mot förmodan skulle bli en spricka.

Om du likt mig inte vill bli pappa så kan du annars göra den där vasectomy-proceduren som gör att du inte kan göra någon med barn. Då kan du knulla denna tjejen år efter år och sedan när hon undrar varför det aldrig blir några barn så kan du bara se ut som ett frågetecken.
Senast redigerad av Skattebrott 2026-08-14 kl. 23:12.
Citera
2026-08-14, 23:11
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:

Jag hoppas jag kommer kunna stå emot om hon "erbjuder sig" så att säga, för det var länge sedan jag fick något och jag gillar henne på något perverst sätt - WT brudar kan ju vara sexiga på sitt dekadenta sätt och hon är trevlig och pratsam. Stå emot att hoppa i säng med henne alltså - eftersom hon är i högfertil ålder och troligen skulle bli gravid och inte ha något emot det - hon verkar vara en sån som inte bangar för galna grejer helt enkelt. Skulle hon bli gravid med mig som pappa så vore det en fullständig katastof.

Det hela är att jämföra med Rysk roulette, fast denna gång med 5 patroner i revolvern.
Chansen att det går åt helvete är nära 100%.
Citera
2026-08-14, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Spricka? Det är en myt som de sprider i sexualkunskapen i skolan. Moderna kondomfabriker testar varenda kondom (det måste de, annars kan de bli stämda). Om hon är den som tar på kondomen, se till att hon inte river sönder den med några vassa naglar eller liknande, så är du 100% säker. Vi snackar isåfall alltså typ naglar som är avtuggade med krokar på, inte vanligt vassa naglar.
Kondomer har ju för övrigt spermadödande medel vilket ytterligare minskar risken för graviditet om det mot förmodan skulle bli en spricka.

Om du likt mig inte vill bli pappa så kan du annars göra den där vasectomy-proceduren som gör att du inte kan göra någon med barn. Då kan du knulla denna tjejen år efter år och sedan när hon undrar varför det aldrig blir några barn så kan du bara se ut som ett frågetecken.

Haha. Som jag skrev så sprack de för mig flera gånger. Inte för att jag har så grov, men det skedde likafullt.

Nä jag har blivit lite småsugen på att bli pappa på senare år, väldigt sena år, men Gud förbjude att det blir med en WT kvinna! Då är mitt liv över eller värre än så!
Citera
2026-08-14, 23:12
Medlem
Galejans avatar
Allt beror på vad du har för avsikter med henne. Jag skulle emellertid råda dig att inte ligga oskyddat. Den här sortens kvinnor brukar gå på p-piller men man kan inte vara säker på att de sköter pillren med ordning och reda. Plus att de ofta är rätt lättfotade så du vet ju inte vem som var hemma och rotade i slasken i helgen. Iofs dricker hon inte men det brukar finnas karlar i sådana kvinnors umgängeskrets som dricker desto mer och ligger på för påhälsning i pälsmössan på fyllan.

Du vill absolut inte göra henne gravid med ännu en unge. Du vill inte bli bojad vid henne och hennes övriga barn. Och ex. Och släkt. ”Några år under trettio” låter som att hon har föräldrar mellan 50-60, alltså ganska många år kvar med en svärfarsa som lyssnar på Sabaton och tycker att det är häftigt med dödskallar. Det vill du inte ha in i ditt liv. Midsommar med tjejens släktingar som dyker upp i SD-kepsar och plockar fram Mariestadölen redan till lunch.

Knulla henne om du känner för det med använd kondom, lova inget, säg inte att du älskar henne osv. Och tro inte att fetman kommer att bli mindre med tiden. Den här typen av människor har ingen koll på vad de stoppar i sig så hon lär svälla upp framöver. Lämna alltid reträttvägarna öppna.

Citera
2026-08-14, 23:15
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Haha. Som jag skrev så sprack de för mig flera gånger. Inte för att jag har så grov, men det skedde likafullt.

Nä jag har blivit lite småsugen på att bli pappa på senare år, väldigt sena år, men Gud förbjude att det blir med en WT kvinna! Då är mitt liv över eller värre än så!

Ja att skaffa barn är ett enormt ansvar som man inte borde ta så lättvindigt som vissa gör. Vissa borde inte ens få ha akvarium.

Lyckoforskarna säger att det är en nitlott att skaffa barn. Största förklaringen är tydligen förlorad nattsömn när barnen skriker. Men om man vill lägga pengar på en nanny är det ju lugnt... Men ändå, är det värt det bara för att få en mini-me? Skaffa en minihund som är valp-söt hela sitt liv, det borde väl ge mer bang for the buck om man nu vill ha något att gulla med, tänker jag...
Citera
2026-08-14, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Allt beror på vad du har för avsikter med henne. Jag skulle emellertid råda dig att inte ligga oskyddat. Den här sortens kvinnor brukar gå på p-piller men man kan inte vara säker på att de sköter pillren med ordning och reda. Plus att de ofta är rätt lättfotade så du vet ju inte vem som var hemma och rotade i slasken i helgen. Iofs dricker hon inte men det brukar finnas karlar i sådana kvinnors umgängeskrets som dricker desto mer och ligger på för påhälsning i pälsmössan på fyllan.

Du vill absolut inte göra henne gravid med ännu en unge. Du vill inte bli bojad vid henne och hennes övriga barn. Och ex. Och släkt. ”Några år under trettio” låter som att hon har föräldrar mellan 50-60, alltså ganska många år kvar med en svärfarsa som lyssnar på Sabaton och tycker att det är häftigt med dödskallar. Det vill du inte ha in i ditt liv. Midsommar med tjejens släktingar som dyker upp i SD-kepsar och plockar fram Mariestadölen redan till lunch.

Knulla henne om du känner för det med använd kondom, lova inget, säg inte att du älskar henne osv. Och tro inte att fetman kommer att bli mindre med tiden. Den här typen av människor har ingen koll på vad de stoppar i sig så hon lär svälla upp framöver. Lämna alltid reträttvägarna öppna.

Ja fy fan. Huvudet på spiken. Vet att hon har några killar i sin "rotation" ("vänkrets") men vet inga detaljer. Skulle tro att hon är lösaktig ja, eller rättare sagt, lättfotad. Lösaktig tror jag är för hårt uttryckt.
Citera
2026-08-14, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Det hela är att jämföra med Rysk roulette, fast denna gång med 5 patroner i revolvern.
Chansen att det går åt helvete är nära 100%.

Haha, ja precis. Extremt högriskföretag!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in