Citat:
Allt beror på vad du har för avsikter med henne. Jag skulle emellertid råda dig att inte ligga oskyddat. Den här sortens kvinnor brukar gå på p-piller men man kan inte vara säker på att de sköter pillren med ordning och reda. Plus att de ofta är rätt lättfotade så du vet ju inte vem som var hemma och rotade i slasken i helgen. Iofs dricker hon inte men det brukar finnas karlar i sådana kvinnors umgängeskrets som dricker desto mer och ligger på för påhälsning i pälsmössan på fyllan.
Du vill absolut inte göra henne gravid med ännu en unge. Du vill inte bli bojad vid henne och hennes övriga barn. Och ex. Och släkt. ”Några år under trettio” låter som att hon har föräldrar mellan 50-60, alltså ganska många år kvar med en svärfarsa som lyssnar på Sabaton och tycker att det är häftigt med dödskallar. Det vill du inte ha in i ditt liv. Midsommar med tjejens släktingar som dyker upp i SD-kepsar och plockar fram Mariestadölen redan till lunch.
Knulla henne om du känner för det med använd kondom, lova inget, säg inte att du älskar henne osv. Och tro inte att fetman kommer att bli mindre med tiden. Den här typen av människor har ingen koll på vad de stoppar i sig så hon lär svälla upp framöver. Lämna alltid reträttvägarna öppna.

Du vill absolut inte göra henne gravid med ännu en unge. Du vill inte bli bojad vid henne och hennes övriga barn. Och ex. Och släkt. ”Några år under trettio” låter som att hon har föräldrar mellan 50-60, alltså ganska många år kvar med en svärfarsa som lyssnar på Sabaton och tycker att det är häftigt med dödskallar. Det vill du inte ha in i ditt liv. Midsommar med tjejens släktingar som dyker upp i SD-kepsar och plockar fram Mariestadölen redan till lunch.
Knulla henne om du känner för det med använd kondom, lova inget, säg inte att du älskar henne osv. Och tro inte att fetman kommer att bli mindre med tiden. Den här typen av människor har ingen koll på vad de stoppar i sig så hon lär svälla upp framöver. Lämna alltid reträttvägarna öppna.

Hela mitt liv har jag hållt stenhårt på kondom. Men nu när man fått högre erfarenhet så inser man att det inte är RIKTIGT så viktigt som man trodde förr. OM en tjej har en könssjukdom så märker hon oftast snart symptomen, och då knullar hon inte oskyddat. OM du ändå får en könssjukdom så är det med 99% sannolikhet klamydia, och då tar du bara en dos antibiotika som du enligt smittskyddslagen ska få gratis på vårdcentral, sedan är du frisk.
Till och med om du får HIV (vilket såklart är fruktansvärt osannolikt om det inte är sprutnarkomaner, flyktingar eller hemlösa du knullar med) så finns det extremt effektiva bromsmediciner mot det idag.
Men än idag är min policy att om inte HON begär att man har kondom, då är hon en risktagare, och isåfall bör DU ta det initiativet. Om det nu inte är så att hon trovärdigt säger att hon inte haft sex sedan hennes make gick bort, typ.
Senast redigerad av Skattebrott 2026-08-14 kl. 23:21.
Senast redigerad av Skattebrott 2026-08-14 kl. 23:21.