2026-08-14, 23:18
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Allt beror på vad du har för avsikter med henne. Jag skulle emellertid råda dig att inte ligga oskyddat. Den här sortens kvinnor brukar gå på p-piller men man kan inte vara säker på att de sköter pillren med ordning och reda. Plus att de ofta är rätt lättfotade så du vet ju inte vem som var hemma och rotade i slasken i helgen. Iofs dricker hon inte men det brukar finnas karlar i sådana kvinnors umgängeskrets som dricker desto mer och ligger på för påhälsning i pälsmössan på fyllan.

Du vill absolut inte göra henne gravid med ännu en unge. Du vill inte bli bojad vid henne och hennes övriga barn. Och ex. Och släkt. ”Några år under trettio” låter som att hon har föräldrar mellan 50-60, alltså ganska många år kvar med en svärfarsa som lyssnar på Sabaton och tycker att det är häftigt med dödskallar. Det vill du inte ha in i ditt liv. Midsommar med tjejens släktingar som dyker upp i SD-kepsar och plockar fram Mariestadölen redan till lunch.

Knulla henne om du känner för det med använd kondom, lova inget, säg inte att du älskar henne osv. Och tro inte att fetman kommer att bli mindre med tiden. Den här typen av människor har ingen koll på vad de stoppar i sig så hon lär svälla upp framöver. Lämna alltid reträttvägarna öppna.

Hela mitt liv har jag hållt stenhårt på kondom. Men nu när man fått högre erfarenhet så inser man att det inte är RIKTIGT så viktigt som man trodde förr. OM en tjej har en könssjukdom så märker hon oftast snart symptomen, och då knullar hon inte oskyddat. OM du ändå får en könssjukdom så är det med 99% sannolikhet klamydia, och då tar du bara en dos antibiotika som du enligt smittskyddslagen ska få gratis på vårdcentral, sedan är du frisk.
Till och med om du får HIV (vilket såklart är fruktansvärt osannolikt om det inte är sprutnarkomaner, flyktingar eller hemlösa du knullar med) så finns det extremt effektiva bromsmediciner mot det idag.

Men än idag är min policy att om inte HON begär att man har kondom, då är hon en risktagare, och isåfall bör DU ta det initiativet. Om det nu inte är så att hon trovärdigt säger att hon inte haft sex sedan hennes make gick bort, typ.
Senast redigerad av Skattebrott 2026-08-14 kl. 23:21.
Citera
2026-08-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Hela mitt liv har jag hållt stenhårt på kondom. Men nu när man fått högre erfarenhet så inser man att det inte är RIKTIGT så viktigt som man trodde förr. OM en tjej har en könssjukdom så märker hon oftast snart symptomen, och då knullar hon inte oskyddat. OM du ändå får en könssjukdom så är det med 99% sannolikhet klamydia, och då tar du bara en dos antibiotika som du enligt smittskyddslagen ska få gratis på vårdcentral, sedan är du frisk.
Till och med om du får HIV (vilket såklart är fruktansvärt osannolikt om det inte är sprutnarkomaner, flyktingar eller hemlösa du knullar med) så finns det extremt effektiva bromsmediciner mot det idag.

Men än idag är min policy att om inte HON begär att man har kondom, då är hon en risktagare, och isåfall bör DU ta det initiativet. Om det nu inte är så att hon trovärdigt säger att hon inte haft sex sedan hennes make gick bort, typ.

Ja självklart - men min oro rör främst att göra damen gravid.
Citera
2026-08-14, 23:29
Avstängd
Ja de är ofta miljoner gånger bättre än många andra.
Dessutom ska ni slitas ut nerv för nerv.
För att ni är ju värdefulla.
Citera
2026-08-14, 23:29
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Till och med om du får HIV (vilket såklart är fruktansvärt osannolikt om det inte är sprutnarkomaner eller hemlösa du knullar med) så finns det extremt effektiva bromsmediciner mot det idag.
Jo, men det är inte det värsta. Värre hade varit att hon blir på smällen med unge nummer fyra (med lika många pappor) och naturligtvis vill behålla den eftersom Cewin, Liam och Tindra hade tyckt att det vore så roligt med en liten syster. Ska vi döpa henne till Novalie?

Sedan sitter man antingen fast med henne och hennes småkriminella tattarfamilj eller också drar man allt vad man orkar men blir underhållsskyldig i två årtionden och räkningarna för glasögonen/ADHD-utredningen/aborten vid fjorton års ålder landar naturligtvis hos pappa. När hon är sexton gör hon sin första tatuering. Svalor. När hon är sjutton blir hon ”våldtagen” i baksätet på en skrotvolvo av tre andra keps-CPn. Sedan blir det BUP, cigaretter, Willys lågprisenergidryck och första egna ungen vid nitton. Med Jamal i granngården från där hennes morsa bor.

Det är fan värre än HIV. För blir HIV till AIDS tar det åtminstone slut där. Med Novalie och hennes tjocka kossa till morsa tar det aldrig slut. Man är fast för livet.
Citera
2026-08-14, 23:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Ja självklart - men min oro rör främst att göra damen gravid.

Varför är man där från början?
Ni ska alltid stå i minst 4 hörn.
Helt sjukt.
Citera
2026-08-14, 23:37
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jo, men det är inte det värsta. Värre hade varit att hon blir på smällen med unge nummer fyra (med lika många pappor) och naturligtvis vill behålla den eftersom Cewin, Liam och Tindra hade tyckt att det vore så roligt med en liten syster. Ska vi döpa henne till Novalie?

Sedan sitter man antingen fast med henne och hennes småkriminella tattarfamilj eller också drar man allt vad man orkar men blir underhållsskyldig i två årtionden och räkningarna för glasögonen/ADHD-utredningen/aborten vid fjorton års ålder landar naturligtvis hos pappa. När hon är sexton gör hon sin första tatuering. Svalor. När hon är sjutton blir hon ”våldtagen” i baksätet på en skrotvolvo av tre andra keps-CPn. Sedan blir det BUP, cigaretter, Willys lågprisenergidryck och första egna ungen vid nitton. Med Jamal i granngården från där hennes morsa bor.

Det är fan värre än HIV. För blir HIV till AIDS tar det åtminstone slut där. Med Novalie och hennes tjocka kossa till morsa tar det aldrig slut. Man är fast för livet.

Exakt. Du har helt rätt i att WT-tjejer älskar att vara gravida, döpa sina barn till Liam, Roberth eller Christinialynne, och tar varje chans de får.

Man kan förvisso spruta någon annanstans än i fittan, men många kan få "försats" och det är ju en risk isåfall.

Men som någon annan sa, hon äter sannolikt preventivmedel. Be henne visa burken eller p-staven i värsta fall.

Men visst, första gången kan man ju ha kondom som extra skydd. Då är man tillräckligt säker vidhåller jag.
Citera
2026-08-15, 01:02
Medlem
Att dejta/knulla en WT SD-anhängande singelmorsa med förkärlek till Volvo & Rottweilers är nog ingen höjdare. Även om män har hög sexdrift så finns det faktiskt gränser!!! WT-brudar rör jag inte vid av den enkla anledningen att jag äcklas av dem, även om det så vore en snygg sådan. Låt inte din kuk ha kontrollen över dig. Behärska dig människa, ha lite självrespekt & låt Anabola-Benny besudla WT-horan.
Citera
2026-08-15, 01:39
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Äh vad fan knulla henne om hon vill det, det är väl inga problem eller fortsätt runka i din ensamhet!
Citera
2026-08-15, 06:18
Avstängd
Quislingsgoys avatar
Tänk alla 740-raggare som har varit där innan dig och pumpat.
Tänk om hon föder en liten ful dotter då är du fast för evigt.
Citera
2026-08-15, 06:46
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Uhhhhh brother uhhhh.

WT singelmorsor som röker level och lever på pizza och kong strong ifrån Lidl skall du hålla dig milsvidda ifrån.

Och vad du än gör om du nu skulle få för dig att doppa kuken i hennes könssjukdomsinfekterade fitta är att dra på fyrdubbla kondomer för du vill inte sitta fast i lägenhetskvarteret ihop med WT-morsan och lilla Cewin,Roxxana,Tindra och Liam och amstaffen Terror resten av livet.

Kan du se det framför dig hur du år framöver skall fira varje högtid ihop med hela WT-klanen. Det är svärfar Tattar-Tommy,svärmor finska alkis Pirjo, farbror SD-Sören,morbror Husvangs-Herkki och WT-morsans 4 agressiva våldsbejakande svartsjuka ex Bandidos-Bengt och Hells Angels Håkan, Gängkriminella-Abdullah,Neger-Bubbba som skall gå holmgång med dig efter 7-8 groggar

Nej fyfan håll dig långt långt långt långt därifrån
Citera
2026-08-15, 06:50
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Bjud henne och barnen till den lokala Pizzerian!
Hon kanske till och med börjar låna pengar av dig, vem vet?
Citera
2026-08-15, 06:55
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Vilket svammel. Du vill inte knulla henne men du planerar att göra det. Ta henne i tvåan så blir det inga barn. Är hon wt. Så säger hon inte nej till lite rumpsex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in