2026-08-14, 22:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Så fort han såg kamerorna då springer han och blir nästan påkörd lol #601
Ja, han gjorde ju det. Inget trafikvett där alls inte, bara panikspring rakt ut i gatan. Jag är väldigt nyfiken på vad en sådan helsjuk människa gör idag. Han har märkligt nog inte bytt namn. Det kunde man ju ha tänkt att han gjort som en första åtgärd, med tanke på att han har ett väldigt ovanligt namn. #601
Citera
2026-08-14, 22:11
Medlem
Har också ”jobbat” ihop med 813 då han varit och sålt produkter på vårat företag ganska mycket, känslan var verkligen att det var en kille precis som vem som helst.. Har nu via bekanta fått höra att han lämnat landet och flytt till någon stuga utanför gränserna för att gömma sig.
Lider med familjen som blir kvar med skammen för alltid. Usch!
Citera
2026-08-14, 22:12
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, han gjorde ju det. Inget trafikvett där alls inte, bara panikspring rakt ut i gatan. Jag är väldigt nyfiken på vad en sådan helsjuk människa gör idag. Han har märkligt nog inte bytt namn. Det kunde man ju ha tänkt att han gjort som en första åtgärd, med tanke på att han har ett väldigt ovanligt namn. #601
Ja det tycker man ju men samtidigt så är han väl precis som gäddparet "797 och 798 och bara lever på som inget har hänt
Citera
2026-08-14, 22:13
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Nu när det för en gångs skull är lite lugnare i tråden, så tänkte jag slå ett slag för ett av mina hatobjekt, Veberödssadisten #601. Det är en genomvidrig jävel som tycker om att våldta små barn så att dom gråter. Det går han nämligen igång på. Fanskapet borde sitta inlåst. Han separerade och flyttade till Lund ett tag efter konfrontationen och där bor han kvar enligt folkbokföringen. Är det någon som vet mer om hur han framlever sitt eländiga liv idag? Har han jobbet kvar t ex? Hur ser det ut med det sociala livet?

Hans fru verkar ha lämnat honom iaf, eller de verkar ha separerat
Citera
2026-08-14, 22:19
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Hans fru verkar ha lämnat honom iaf, eller de verkar ha separerat
Ja, det har dom gjort. Han lämnade Veberöd och flyttade till Lund, men sedan har det varit tyst. En sådan här vidrig fan ska inte glömmas bort. Någon här i tråden borde känna till lite mer, tänker jag. #601
Citera
2026-08-14, 22:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Ja det tycker man ju men samtidigt så är han väl precis som gäddparet "797 och 798 och bara lever på som inget har hänt
Det är sant. Lite grus i maskineriet bara och sedan är allt snart som det brukar vara igen. Humle och Dumle var rejäla homofreaks som på något vridet sätt ville träffa en tonårskille och när Dumpen dök upp var det ett stort "jaha" och "jaså" och inte så mycket mer. Med #601 var det dock väldigt annorlunda. Han är en gädda som vill våldta små barn och går igång på att dom plågas och gråter. Jag tycker inte att dom här gäddorna är riktigt jämförbara.
Citera
2026-08-14, 22:30
Medlem
tindravargs avatar
Jag vill damma av #431 och #474. Gäddorna hade enorm fallhöjd. Någon som vet något? Gick det åt helvete med frugan osv?
Citera
2026-08-14, 22:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Har också ”jobbat” ihop med 813 då han varit och sålt produkter på vårat företag ganska mycket, känslan var verkligen att det var en kille precis som vem som helst.. Har nu via bekanta fått höra att han lämnat landet och flytt till någon stuga utanför gränserna för att gömma sig.
Är du säker på att att "lämnat landet" inte betyder att #813 har tagit sin tillflykt till sommarhuset på Orust?
Citera
2026-08-14, 22:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag vill damma av #431 och #474. Gäddorna hade enorm fallhöjd. Någon som vet något? Gick det åt helvete med frugan osv?
#474 är väl avliden, om jag inte minns alldeles fel.
Citera
2026-08-14, 22:37
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara

Jag undrar vad planen är och hur länge han avser arbeta där.

Jag tror och hoppas arbetsgivaren önskar göra sig av med honom.

Hans kollegor är nog taggade på att ta över hans konton han sålde till.
Citera
2026-08-14, 22:42
Medlem
Citat:
#474 är väl avliden, om jag inte minns alldeles fel.
Står i alla fall med på listan över avlidna.
Citera
2026-08-14, 22:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Står i alla fall med på listan över avlidna.
Ja, jag vill minnas att det inte skulle bli något mer "knolla" i naturen för hans del eller att vi skulle få se mer av hans, som han själv tyckte, läckra ben i badet. Någon får gärna rätta mej här, men det påstods att han hängde sej i sin dotters rum. Stämmer det? #474
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in