2026-08-14, 18:55
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Då är frågan också, alla som vill blanda in hundar, hur tusan startade det?!?
Mycket bra fråga! Det verkar ju dock som att det inte enbart begränsar sej till män, utan även kvinnor tycks ha denna helstörda läggning. Däremot gissar jag att toalettslickande kvinnor är en försvinnande liten minoritet.
Citera
2026-08-14, 19:51
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Det var länge sedan jag läste någon logg...
Det är alldeles för sjukt.

Du behöver inte ens läsa - 792 filmar när han slickar på toastolens kant

🙄

Citera
2026-08-14, 19:53
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Du behöver inte ens läsa - 792 filmar när han slickar på toastolens kant

🙄

Det klippet är så jävla vidrigt, jag kollade bara lite och sen stängde jag ner skiten #792
Citera
2026-08-14, 20:31
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaperWeight
#813. Honom har jag träffat flera gånger i min roll som kund till ett av företagen han arbetat för.

Trevlig och artig, men inte den skarpaste hjärnan på produkterna och tekniken han sålde. Har tillbringat flera timmar i möten och samtal med honom och hade inte den minsta misstanke om vad som dolde sig bakom fasaden. Långt i från den klassiska "fula gubben".

Ryktet om posten på dumpen spred sig som en löpeld i branschen. Det tog inte många timmar innan "alla" kände till det.

Han har en roll där han aktivt är ute och träffar kunder. Det är helt omöjligt för honom att fortsätta arbeta med det idag.

Såg att han bytt profilbild på linkedin från porträttbild till en av produkterna han säljer. Damage control? Men han är rökt..

Sk "storkuks-lugn"?
Citera
2026-08-14, 21:07
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Det klippet är så jävla vidrigt, jag kollade bara lite och sen stängde jag ner skiten #792

Synd att ingen stängde igen dasslocket och skrek

"Vafan håller du på med"

Citera
2026-08-14, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, det var ju väldigt konstigt att MMY inte gick på det pedofila raketpuckots linje. Undrar vad det kan bero på...för det kan väl inte vara så att han har alldeles åt helvete fel? 😅 #588

Säga vad man vill om raketpuckot men han ger en ett gott skratt. Alltifrån han tror sig ha kontakt med Elon Musk (han råkade väl retweeta ngt, och sket i att klicka på ångra) till att nu myndigheter lyssnar på honom.
Citera
2026-08-14, 21:29
Medlem
ruskinarmss avatar

OK, visst, han har stor kuk. Men av det man såg av honom är det ju i övrigt bara skinn och ben. Som ett sexgalet Gollum-liknande monster. Inte snyggt.
Inte nog med det, karl-helvetet är DESSUTOM pedofil.
I profil ser han ju bedrövlig ut. Jag förstår att frugan stängde igen butiken.

Nästan ännu mer groteskt med stor kuk på den där späda kroppen än om han haft mindre. Och så en liten putmage också.
Citera
2026-08-14, 21:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Säga vad man vill om raketpuckot men han ger en ett gott skratt. Alltifrån han tror sig ha kontakt med Elon Musk (han råkade väl retweeta ngt, och sket i att klicka på ångra) till att nu myndigheter lyssnar på honom.
Hahaha, ja det är säkert väldigt kul och intressant på alla sätt i det pedofila raketpuckots alternativa universum. Tänk att vara psykiater och få kika in i huvudet på honom. Där skulle psykiatrin kunna komma till många nya insikter. Riktigt gôtt i alla fall att han fick ett negativt besked från MMY när det inte var så längesedan han var övertygad om att dom var på hans sida och att det nu var slutet för Dumpen.
Citera
2026-08-14, 21:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Nu när det för en gångs skull är lite lugnare i tråden, så tänkte jag slå ett slag för ett av mina hatobjekt, Veberödssadisten #601. Det är en genomvidrig jävel som tycker om att våldta små barn så att dom gråter. Det går han nämligen igång på. Fanskapet borde sitta inlåst. Han separerade och flyttade till Lund ett tag efter konfrontationen och där bor han kvar enligt folkbokföringen. Är det någon som vet mer om hur han framlever sitt eländiga liv idag? Har han jobbet kvar t ex? Hur ser det ut med det sociala livet?
Citera
2026-08-14, 21:59
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Nu när det för en gångs skull är lite lugnare i tråden, så tänkte jag slå ett slag för ett av mina hatobjekt, Veberödssadisten #601. Det är en genomvidrig jävel som tycker om att våldta små barn så att dom gråter. Det går han nämligen igång på. Fanskapet borde sitta inlåst. Han separerade och flyttade till Lund ett tag efter konfrontationen och där bor han kvar enligt folkbokföringen. Är det någon som vet mer om hur han framlever sitt eländiga liv idag? Har han jobbet kvar t ex? Hur ser det ut med det sociala livet?
Så fort han såg kamerorna då springer han och blir nästan påkörd lol #601
Citera
2026-08-14, 22:01
Medlem
Nationalromantiks avatar
Jag undrar vad 813 gjorde direkt efter mötet.

Försöker föreställa mig det, han verkade ju ha ett rätt gött liv.

Vad säger hans ens till sin fru?

För 813 vill ju ha riktigt unga barn, i chatten snackar han med vad han tror är en pedofilpappa som våldtar sitt barn.

813 hejar på pappan för fullt och vill bestämma träff.
Citera
2026-08-14, 22:03
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:

Just det, minns det aset, vad hette han och vart arbetade han? Skicka gärna pm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in