Citat:
Ursprungligen postat av
Dumdryg
Det är ju du som är omogen och barnslig.
Nummer 1: Du gör ett barnsligt "test" och är medvetet tyst en dag för att se hur hon ska reagera.
Skyll dig själv att du får en sån reaktion från henne då att hon försöker boka in en dejt fast hon inte har lust just den veckan.
Nummer 2: Du reagerar som ett barn och avslutar allt och blockar henne!
En vuxen man hade ju lugnt kunnat skjuta upp dejten till veckan därpå om man är intresserad av att lära känna en människa.
Du verkar ha missat vad jag skrev tidigare, så vi tar det enkelt:
För det första: det fanns inget medvetet ”test”, jag hade fullt upp den dagen och satt inte med mobilen i handen. Att inte svara direkt är inte ett spel utan det är att ha ett vuxet liv och att hon drog slutsatsen att det ”svalnat” handlar om hennes egen osäkerhet, ingenting annat.
För det andra: angående att jag blockade och avslutade , ok här är en viktig grundregel för dig, kära expert: Man jagar aldrig en kvinna, oavsett vem hon är.
Varför skulle jag sitta och behålla kontakten eller boka om med någon som tvekar och krånglar redan innan vi ens har setts? Det finns absolut ingen nytta med det. Hon är en vuxen människa och bestämmer helt själv vad hon vill göra och kan söka vidare i lugn och ro, precis som jag gör.
Att springa efter folk som sänder dubbla signaler och agera dörrmatta får stå för dig och jag har självrespekt och lägger min tid på kvinnor som faktiskt är intresserade.