2026-08-14, 19:57
Medlem
Kille säger:
"Det är inte så viktigt att jag kommer"

Översättning:

Du är ett riktigt kasst ligg.

Sorry, men ibland får det bli sanning.
Citera
2026-08-14, 19:57
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Jag vet vad en kk relation är och jo man kan vara exlusiva som kk och inte träffa andra och träffas flera gånger i månaden
Visst, men det börjar ju inte så. Du visade dina kort lite för snabbt och skrämde bort honom.
Citera
2026-08-14, 20:02
Medlem
Är det inte du som bor i lägenhet med boendestöd? En ganska viktig detalj att skriva här eftersom det är den mest troliga anledningen till att killen inte vill gå vidare med dig.
Citera
2026-08-14, 20:06
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Varför är du intresserad av att träffa nån som inte vill träffa dig?

Frågar du en tjej det på riktigt?
Det vill väll alla tjejer..
Citera
2026-08-14, 20:14
Medlem
Ni har ingen paus
Han är inte intresserad
Citera
2026-08-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57000
Är det inte du som bor i lägenhet med boendestöd? En ganska viktig detalj att skriva här eftersom det är den mest troliga anledningen till att killen inte vill gå vidare med dig.
Menar du allvar?????
Citera
2026-08-14, 20:18
Medlem
Citat:

Det visste han om långt innan vi träffades och sa att han inte hade nåt problem med det , han hade ett ex med autisn och hade träffat en annan tjej tidigarw som också har autism dessutom verksr han själv ha asperger. Han hade kunnat sagt direkt när jag berättade om min asperger och att jag bor på boende att han inte var intresserad av att träffas då men han gick med helt frivilligt på att träffas jag har inte tvingat han till nånting.
Citera
2026-08-14, 20:21
Medlem
Citat:
Hej! Jag och en kille matchade på badoo i början av juli , han var ärlig från början med att han nyss kommit ut ur ett förhållande innan sommaren så han sökte inget jätteseriöst just nu vilket jag var ok med.

Vi skrev flera gånger i veckan och det gick sällan mer än 3-4 dagar innan vi skrev igen.

Jag vet inte men jag tyckte han kändes rätt seriös i början han skickade bild att han hade blivit farbror , att han kunde köpa choklad åt mig när jag hade pms , på sina katter ,han skickade aldrig dickpics och så men eftersom vi blev kk så började vi pratade om sex och vi träffades nu i veckan första gången.

Jag tyckte vi klickade och det verkade som att han också tyckte det. Sexet var bra men inte perfekt men första gången med nån ny partner är väl aldrig riktigt bra. Han var väldigt bra med fingrarna och jag var nära att komma han verkade bry sig mer om min njutning än sin egen han tyckte inte det var så viktigt att han kom men verkade tycka det var viktigt att jag hade det skönt.

Det tog lång tid innan vi sågs det var grejer som "träffar syrran" "är på kalas" "är trött efter jobbet" m.m m.m när jag frågade tidigare om att träffas , jag förstår att hans familj såklart är viktigare än mig och jag förstår om han var trött efter jobbet då han jobbar natt ibland och lite konstiga tider.

Nu när jag frågade om att ses i helgen skrev han "Vill vara tydlig med att jag inte har ett stort behov av att träffas så det kan dröja innan vi ses igen. Säger det så att du inte "väntar" på det." Jag skrev "Ok jag fattar , om du inte vill ses mer så är det bättre att du säger det nu isåfall" sen skrev jag "jag vill iaf ses typ 1-2 gånger i månaden så om du känner att det är för mycket så kanske vi inte borde träffas nåt mer , jag tycker det vore tråkigt att säga upp kontakten eftersom jag upplevde att vi klickade och hade bra sex men förstår såklart om du inte känner samma"

då svarade han "Ja det var trevligt 😊 men vet inte hur ofta det kmr bli" sen skrev han "Det kanske är bättre att du hittar någon annan ändå då det skulle bli mer sällan att ses för mig 😐" jag svarade "Okej , ja tråkigt men det kanske är bäst. Men hör gärna av dig om du skulle ändra dig någon gång. Hoppas du får en fortsatt bra sommar. Kram 🩷" han svarade "Absolut och tack detsamma!"

Sen dess har vi inte skrivit nåt mer meddelande. Nu har vi väl en paus på obestämd tid , det är upp till han om han vill ta upp kontakten igen senare vi är inte ovänner eller nåt jag vill bara ses oftare än vad han vill.

Jag vet inte men tror nästan han är lite "rädd" att träffas för ofta för att han tror att vi ska bli tillsammans då om vi ses för ofta. Varför är han rädd ? Vad är det värsta som kan hända ? Jag upplevde han som seriös , han pratade till och med om att köpa sexleksaker åt mig/oss , han pillade massa i mitt hår när vi sågs , var väldigt kramig , och skrev "godnatt 😚" efter vi hade träffats fast vi redan hade sagt hejdå en timme tidigare.

Nu dök han upp bland personer att swipea på på en dejtingsida , vet inte om jag ska swipea höger eller vänster på honom , jag är inte arg på honom är mest lite ledsen att vi vill ses olika mycket.

Har nån annan haft paus med kk och hur länge hade ni paus isåfall ?

Ber om Ursäkta för ett väldigt långt och rörigt inlägg.

Om du ignorerar honom i ca 2 veckor-en månad, så kommer han att sakna dig och då kommer han att höra av sig. Fast då är frågan om du saknar honom just då, för chansen är att du har kommit över honom då.
Han låter som en player som njuter av åtrån från andra...
Citera
2026-08-14, 20:23
Medlem
Citat:
Det visste han om långt innan vi träffades och sa att han inte hade nåt problem med det , han hade ett ex med autisn och hade träffat en annan tjej tidigarw som också har autism dessutom verksr han själv ha asperger. Han hade kunnat sagt direkt när jag berättade om min asperger och att jag bor på boende att han inte var intresserad av att träffas då men han gick med helt frivilligt på att träffas jag har inte tvingat han till nånting.
Det är inte riktigt så du har lagt upp historien innan (du har ju skrivit om denna kille i flera månader i olika trådar och forum) utan att han fick reda på det när ni sågs.

Det är så uppenbart att du är helt fixerad vid denna kille och absolut vill ha mer av honom än bara KK, förstår inte varför du låtsas om som något annat.
Citera
2026-08-14, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Menar du allvar?????

Han visste om det långt innan vi träffades och valde att träffas ändå. Sen kqn du ta reda på varför man bor på boende och har stöd innsn du uttalar dig och sprider lögner. På mitt boende bor det bara personer med autism nivå 1 (tidigare hette autism nivå 1 asperger) man kan bland annat få plats på boendet pga av psykisk ohälsa + asperger. Är så jävla less att försvara mig och min diagnos hela tiden jag är också en människa precia som ni "normala" och jag har lika mycket rätt till mina känslor och åsikter precis som alla andra människor. Jag accepterar inte mobbning pch trakasserier punkt slut då kommer ni bli anmälda på en gång.
Citera
2026-08-14, 20:27
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Nja jag vet inte. Jag är hellre kk än har ons. Dessutom letade han upp mig helt random på messenger i början av juli och skrev detta då "Hej, sorry att jag letar upp dig på sociala medier! Ska inte höra av mig mer om det verkligen är det du vill. Blev bara lite förvånad efter att jag vaknade och såg att du tagit bort mig på badoo. Jag jobbar natt nu och sover på udda tider om det var så att du trodde att jag ignorerade dig? Men om du av annan anledning inte ville ha kontakt med mig nå mer så respekterar jag det och låter dig vara. Blev bara lite paff och fundersam." Jag blev lite förvånad över hans meddelande men svarade iaf jag hade avslutat mitt konto på badoo dagen innan för att jag inte kunde se mina likes utan att skaffa premium. Jag vill kunna ses mina likes därför gillar jag inte tinder är irriterande att man ska behöva betala pengar för att se sina likes jag tänker inte betala iaf.
Du vet inte, nej alltså.
Han har aldrig sagt att ni är kk eller att det var ett ons. Men du tror och hoppas att ni är kk för att det känns bättre för dig. Du har heller aldrig sagt att ni är kk?
Citera
2026-08-14, 20:30
Medlem
Citat:
Det är inte riktigt så du har lagt upp historien innan (du har ju skrivit om denna kille i flera månader i olika trådar och forum) utan att han fick reda på det när ni sågs.

Det är så uppenbart att du är helt fixerad vid denna kille och absolut vill ha mer av honom än bara KK, förstår inte varför du låtsas om som något annat.

Eh nä det är inte samma kille! Den killen träffade jag i maj och ja jag gjorde ett fel och berättade inte förrän vi sågs om min diagnos och mitt boende för att jag var rädd för att inte ens få en chans pga av att jag har en diagnos. Dennq kill3n tråden hqndlar om visste redan från nästan första meddelandet att jag har autism och bor på ett boende så jag har inte lurat honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in