2026-08-13, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM320
Lite sent svar kanske, men har träffat Jennie R och kan bekräfta att det är Zara P. Hon har även haft ett par andra namn efter det. Och ja väldigt snygg är hon, särskilt om man gillar långa smala petite tjejer.

Men vad är poängen med att ens sitta och förneka eller spela som att man inte har haft andra namn tidigare? Det blir ju bara jättekonstigt för oss kunder som faktiskt har träffat henne och haft kontakt med de gamla kontona. Vi ser ju vem det är. Spelar väl ingen roll om man byter namn men att låtsas som ingenting känns bara onödigt.
Citera
2026-08-13, 06:31
Medlem
Citat:
Lite sent svar kanske, men har träffat Jennie R och kan bekräfta att det är Zara P. Hon har även haft ett par andra namn efter det. Och ja väldigt snygg är hon, särskilt om man gillar långa smala petite tjejer.
Snygg är hon men jag minns att jag upplevde henne som lite märklig. Lite frånvarande på ett sätt jag inte riktigt kunde sätta fingret på. Träffade henne i ett stort lyxigt hotellrum som hon bokat och där hon då verkade jobba en dag eller två. När jag satte på mig kläderna la hon sig i badkaret och när jag gick var det liksom som att hon inte noterade detta.
Citera
2026-08-13, 08:21
Medlem
Kul med lite recensioner! Genom de senaste åren har jag fikat med Beehappy, Sexxigcat och sexybysweden. Samtliga har varit riktigt snygga tjejer som varit lyhörda och otroliga i sängen. För er som får möjlighet så ta chansen.

Jag undrar om någon har nån recension att bjuda på Nelliesprofile, Emmabeauty och/eller misscolombia?

Citat:
Ursprungligen postat av Cravingforcleavage
Gjorde ett återbesök hos Fuckyeahblackbarbie nyligen och känner att jag måste skriva några rader till då hon förtjänar all cred hon kan få. Alltså tjejen är helt magiskt vacker i verkligheten ansiktet, kroppen, brösten, utstrålningen, allt håller absolut högsta klass. Men det som verkligen sticker ut är kemin och hur intensivt det blir. För den som undrar så är fontänerna ingen överdrift, hon sprutar verkligen brutalt mycket och det är en helt galen syn. Sjukt passionerad och rekommenderas till alla som vill ha något utöver det vanliga. Priset är högt men upplevelsen är i en helt egen liga.
Citera
2026-08-13, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master898910
Kul med lite recensioner! Genom de senaste åren har jag fikat med Beehappy, Sexxigcat och sexybysweden. Samtliga har varit riktigt snygga tjejer som varit lyhörda och otroliga i sängen. För er som får möjlighet så ta chansen.

Sexybysweden verkar ha tagit ner sin profil tyvärr Hoppas att hon dyker upp igen så man får chansen.
Citera
2026-08-14, 08:51
Medlem
RE Sexy Asian Anna, senare Diana

Anna dök upp som Diana i början av 2026.

Någon som vet var hon finns nu?
Citera
2026-08-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Snygg är hon men jag minns att jag upplevde henne som lite märklig. Lite frånvarande på ett sätt jag inte riktigt kunde sätta fingret på. Träffade henne i ett stort lyxigt hotellrum som hon bokat och där hon då verkade jobba en dag eller två. När jag satte på mig kläderna la hon sig i badkaret och när jag gick var det liksom som att hon inte noterade detta.

Jag kommer aldrig glömma första gången, för snygg för att vara sant.
Haft det jättebra med henne, och därför inte kunnat hålla mig därifrån när tillfälle har getts, hon har ju kommit och gått några gånger under åren.
Jag delar helt din uppfattning, har också haft en känsla jag inte kunnat sätta fingret på. Ibland helt frånvarande och inte gått att prata med alls, självupptagen, fast med skrivande på telefon, ibland hur närvarande som helst. Tjänsterna har alltid varit på topp för mig i alla fall.
Undrar om vi var på samma lyxiga hotellrum? Jag lånade duschen där medan hon tog badkaret....
Citera
2026-08-15, 07:00
Medlem
Citat:
Jag kommer aldrig glömma första gången, för snygg för att vara sant.
Haft det jättebra med henne, och därför inte kunnat hålla mig därifrån när tillfälle har getts, hon har ju kommit och gått några gånger under åren.
Jag delar helt din uppfattning, har också haft en känsla jag inte kunnat sätta fingret på. Ibland helt frånvarande och inte gått att prata med alls, självupptagen, fast med skrivande på telefon, ibland hur närvarande som helst. Tjänsterna har alltid varit på topp för mig i alla fall.
Undrar om vi var på samma lyxiga hotellrum? Jag lånade duschen där medan hon tog badkaret....
Birger Jarlsgatan
Citera
2026-08-15, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Birger Jarlsgatan
Ja det var Birger Jarlsgatan
Citera
2026-08-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master898910

Jag undrar om någon har nån recension att bjuda på Nelliesprofile, Emmabeauty och/eller misscolombia?

Emmabeauty är värd att träffa. Trevlig, söt, bra kemi med henne. Har bara träffat henne en gång och det beror nog mest på att jag har 6 st tjejer jag träffar regelbundet just nu som var och en på sitt sätt är oslagbara.

En ny förmåga jag träffat är Bellalune, mycket härlig tjej som är snygg och mysig.

Någon som vet var Lava tagit vägen? Vi sågs ett par gånger men hon svarar inte på kik längre och jag har inte sett henne annonsera. Den tjejen är bland de bästa jag träffat.
Citera
2026-08-16, 23:40
Medlem
Någon som träffat Reddoll i Huddinge och kan berätta om hon är säker, bra osv?

Jag önskar jag kunde vara lite bjussig och själv tipsa om aktuella bra eller dåliga tjejer, men jag har inte träffat nån på länge. Senast var Saradenrara, Lizzie95 och Din_Mio. Alla tre säkra, bra att ha att göra med och levererade enligt önskemål 😁
Citera
2026-08-18, 19:58
Medlem
Någon som fikat med Jessi från rs nyligen?
Värt det?
Citera
2026-08-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundratusen
Emmabeauty är värd att träffa. Trevlig, söt, bra kemi med henne. Har bara träffat henne en gång och det beror nog mest på att jag har 6 st tjejer jag träffar regelbundet just nu som var och en på sitt sätt är oslagbara.

En ny förmåga jag träffat är Bellalune, mycket härlig tjej som är snygg och mysig.

Någon som vet var Lava tagit vägen? Vi sågs ett par gånger men hon svarar inte på kik längre och jag har inte sett henne annonsera. Den tjejen är bland de bästa jag träffat.

Är bellalune LunaBelle? Trodde hon va fejk haha. Är hon tjock? verkar ha fina bröst men osäker på resten.

Aldrig lyckats få tag i Lava heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in