2026-08-14, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Nej du kanske inte har sagt det rakt ut, men sånt märks. När någon är ivrig att göra något mer av det så märks det. Men du måste sätta dig själv i första rum med, och inte tro att man behöver bara hitta någon och sen är allt du ville ha ut utav allting över.

Dina konversationer är säkert inte helt oresonliga att ha i öht. Men efter några månader efter det att man har setts..

Låt säga vid dejt 7 brukar kvinnor vilja diskutera om att flytta in.. Var ni bara på träff ett?
Då jagar du bort de som nyligen har kommit ur ett förhållande med det där samtalet.

Herregud vad är det inte du begriper ? Jag vill inte ha en sambo och jag ingenting om varken barn , flytta ihop eller förhållande det enda jag skrev var att jag vill träffas typ 2 gånger i månaden och ha sex
Citera
2026-08-14, 19:10
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Så extremt snygg är han inte men han ser ok ut jag skulle själv säga att jag är en medelmåtta. Får massa likes och dms från män men dom flesta är märkliga srn är [mjag väldigt ktäsen när det gäller utseendet , rökning är big no no , killar med barn går också bort då jag troligtvis inte vill ha barn nån gång , seb är jag inte intresserad av långdistans förhållamde eller bara träffas ibland.
Där har du det. Precis vad jag skrev… olika ligor…
Citera
2026-08-14, 19:13
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Varför sa han inte det från första början då "jag vill bara ha ett one night stand ingen kk" ? Jag trodde han menade ses som kk för det verkade så iaf
Hade du träffat honom då? Om han sagt att det bara är ett one night stand och inget mer?
Citera
2026-08-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Där har du det. Precis vad jag skrev… olika ligor…

Vi är båda medelmåttor så tror faktist inte han träffar så extremt snygga tjejer heller eftersom han inte är supersnygg själv dessutom är det ju allmänt känt att män inte får lika många matchningar som tjejer på dejtingsidor troligtvis för att tjejer inte bara är intresserade av ligg och killar verkar swipea höger på allt och alla
Citera
2026-08-14, 19:14
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det här är nog ingen paus utan det här uppfattar jag som att han fick vad han var ute efter och att han inte vill mer. Om jag ska vara ärlig. Jag uppfattar också det som att han brutit med dig. Jag hade inte swipe:at på honom utan ignorerat honom. Ni verkar vilja olika mycket.
Ja, detta.

Han var tydlig. Gå vidare.
Citera
2026-08-14, 19:16
Avstängd
Citat:
Herregud vad är det inte du begriper ? Jag vill inte ha en sambo och jag ingenting om varken barn , flytta ihop eller förhållande det enda jag skrev var att jag vill träffas typ 2 gånger i månaden och ha sex

Nej, du vill ordna scheman ihop och fixa lite temakvällar istället. Och det är samma sak som att rollspela att man är i ett förhållande. I ett kk förhållande sker det när lusten faller på hos någon vilket är ofta, och då krävs det inte några måsten..

Han du pratade med tog det inte som att det stannade vid bara kk iaf. Han tog det som att du är ute efter pojkvän...
Senast redigerad av Kanonen56 2026-08-14 kl. 19:20.
Citera
2026-08-14, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hade du träffat honom då? Om han sagt att det bara är ett one night stand och inget mer?

Nja jag vet inte. Jag är hellre kk än har ons. Dessutom letade han upp mig helt random på messenger i början av juli och skrev detta då "Hej, sorry att jag letar upp dig på sociala medier! Ska inte höra av mig mer om det verkligen är det du vill. Blev bara lite förvånad efter att jag vaknade och såg att du tagit bort mig på badoo. Jag jobbar natt nu och sover på udda tider om det var så att du trodde att jag ignorerade dig? Men om du av annan anledning inte ville ha kontakt med mig nå mer så respekterar jag det och låter dig vara. Blev bara lite paff och fundersam." Jag blev lite förvånad över hans meddelande men svarade iaf jag hade avslutat mitt konto på badoo dagen innan för att jag inte kunde se mina likes utan att skaffa premium. Jag vill kunna ses mina likes därför gillar jag inte tinder är irriterande att man ska behöva betala pengar för att se sina likes jag tänker inte betala iaf.
Citera
2026-08-14, 19:19
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Vi är båda medelmåttor så tror faktist inte han träffar så extremt snygga tjejer heller eftersom han inte är supersnygg själv dessutom är det ju allmänt känt att män inte får lika många matchningar som tjejer på dejtingsidor troligtvis för att tjejer inte bara är intresserade av ligg och killar verkar swipea höger på allt och alla
Du tror att ni är på samma nivå men uppenbarligen kan han välja något annat och har gjort så.
Citera
2026-08-14, 19:26
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Nähe men jag vill ha ärlighet och tydlighet från början och inga spel jag är för gammal för att spela spel och orkar inte sån skit.

Om du verkligen inre ville ha spel så skulle du väl inte ha legat med en spelare?
Citera
2026-08-14, 19:32
Medlem
Släpp och gå vidare!
Det finns ingen som helst vinst i att försöka snärja någon som inte vill.
Detta skadar dig mer psykiskt än vad det gör för honom.
För din egen skull gå vidare!
Det finns hur många som helst som garanterat är bättre för dig än denna tjomme.
Citera
2026-08-14, 19:50
Medlem
Citat:
Hej! Jag och en kille matchade på badoo i början av juli , han var ärlig från början med att han nyss kommit ut ur ett förhållande innan sommaren så han sökte inget jätteseriöst just nu vilket jag var ok med.

Vi skrev flera gånger i veckan och det gick sällan mer än 3-4 dagar innan vi skrev igen.

Jag vet inte men jag tyckte han kändes rätt seriös i början han skickade bild att han hade blivit farbror , att han kunde köpa choklad åt mig när jag hade pms , på sina katter ,han skickade aldrig dickpics och så men eftersom vi blev kk så började vi pratade om sex och vi träffades nu i veckan första gången.

Jag tyckte vi klickade och det verkade som att han också tyckte det. Sexet var bra men inte perfekt men första gången med nån ny partner är väl aldrig riktigt bra. Han var väldigt bra med fingrarna och jag var nära att komma han verkade bry sig mer om min njutning än sin egen han tyckte inte det var så viktigt att han kom men verkade tycka det var viktigt att jag hade det skönt.

Det tog lång tid innan vi sågs det var grejer som "träffar syrran" "är på kalas" "är trött efter jobbet" m.m m.m när jag frågade tidigare om att träffas , jag förstår att hans familj såklart är viktigare än mig och jag förstår om han var trött efter jobbet då han jobbar natt ibland och lite konstiga tider.

Nu när jag frågade om att ses i helgen skrev han "Vill vara tydlig med att jag inte har ett stort behov av att träffas så det kan dröja innan vi ses igen. Säger det så att du inte "väntar" på det." Jag skrev "Ok jag fattar , om du inte vill ses mer så är det bättre att du säger det nu isåfall" sen skrev jag "jag vill iaf ses typ 1-2 gånger i månaden så om du känner att det är för mycket så kanske vi inte borde träffas nåt mer , jag tycker det vore tråkigt att säga upp kontakten eftersom jag upplevde att vi klickade och hade bra sex men förstår såklart om du inte känner samma"

då svarade han "Ja det var trevligt 😊 men vet inte hur ofta det kmr bli" sen skrev han "Det kanske är bättre att du hittar någon annan ändå då det skulle bli mer sällan att ses för mig 😐" jag svarade "Okej , ja tråkigt men det kanske är bäst. Men hör gärna av dig om du skulle ändra dig någon gång. Hoppas du får en fortsatt bra sommar. Kram 🩷" han svarade "Absolut och tack detsamma!"

Sen dess har vi inte skrivit nåt mer meddelande. Nu har vi väl en paus på obestämd tid , det är upp till han om han vill ta upp kontakten igen senare vi är inte ovänner eller nåt jag vill bara ses oftare än vad han vill.

Jag vet inte men tror nästan han är lite "rädd" att träffas för ofta för att han tror att vi ska bli tillsammans då om vi ses för ofta. Varför är han rädd ? Vad är det värsta som kan hända ? Jag upplevde han som seriös , han pratade till och med om att köpa sexleksaker åt mig/oss , han pillade massa i mitt hår när vi sågs , var väldigt kramig , och skrev "godnatt 😚" efter vi hade träffats fast vi redan hade sagt hejdå en timme tidigare.

Nu dök han upp bland personer att swipea på på en dejtingsida , vet inte om jag ska swipea höger eller vänster på honom , jag är inte arg på honom är mest lite ledsen att vi vill ses olika mycket.

Har nån annan haft paus med kk och hur länge hade ni paus isåfall ?

Ber om Ursäkta för ett väldigt långt och rörigt inlägg.
Du borde kanske läsa på vad en kk betyder innan du inleder en sådan typ av relation
Citera
2026-08-14, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Du borde kanske läsa på vad en kk betyder innan du inleder en sådan typ av relation

Jag vet vad en kk relation är och jo man kan vara exlusiva som kk och inte träffa andra och träffas flera gånger i månaden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in