2026-08-14, 17:31
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Flashback, nu är det dags för ett riktigt viktigt ämne.

Vilka kalsonger är enligt er de skönaste kalsongerna? Är inte intresserad av H&M:s standardmodell, tänk Rolls Royce fast på rea. Motivera även varför de är sköna. Material? Luftiga? Boxer?

Nu kör vi!
Citera
2026-08-14, 17:36
Avstängd
Bambu, det tråkiga är att de faller sönder sen i tvätten. Men så länge som de håller så är det rent guld. Luftigt, antibakteriellt så det avgör inga dofter, torkar fort om det blir svettigt och känns mest som att gå runt naken.

Bara göra det till en vana att köpa något storpack varje halvår.
Citera
2026-08-14, 17:58
Medlem
Sqrbankens avatar
Köpte några kartor Hugo i våras , Zalando, och helt klart de skönaste jag haft.

Var billiga, vet inte om det beror på att de bara heter loggar sig Hugo (utan Boss).
Citera
2026-08-14, 17:59
Medlem
HBTKuks avatar
Finns inga.

Skönast är att gå utan. Bara småbarn och fjollor som bär kallingar. Antar att de behöver något som fångar upp all skit och piss.

Kalsonger är kukens fängelse.
Citera
2026-08-14, 18:02
Medlem
One2Manys avatar
Kör med Danish Endurance. Bambuboxers med lite längre ben, sitter inte tight över låren. Sköna och slitstarka.
Citera
2026-08-14, 18:17
Medlem
Jag kör med comfyballs cotton, är dom bästa och skönaste enligt mig då.
Brukar passa på att köpa när dom har 10packs rea några gånger om året, håller ca 1-2år med daglig användning och då har jag ett jobb som sliter kläder.
Citera
2026-08-14, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Vilka kalsonger är enligt er de skönaste kalsongerna? Är inte intresserad av H&M:s standardmodell, tänk Rolls Royce fast på rea. Motivera även varför de är sköna. Material? Luftiga? Boxer?

Tom Fords är enligt mig något av det bekvämaste man kan ha. Det känns precis som det känns när man är naken, sen är kvalitén riktigt bra också. Kan verkligen rekommenderas. Utöver att dom är gudomligt sköna är dom galet snygga också. Senaste paret jag köpte ser ut som ormskinn. Boxer.

Youtube:
Tom Ford's Three Rules Of Underwear
Senast redigerad av Mechila 2026-08-14 kl. 18:25.
Citera
2026-08-14, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Finns inga.

Skönast är att gå utan. Bara småbarn och fjollor som bär kallingar. Antar att de behöver något som fångar upp all skit och piss.

Korrekt svar. Vid extrem kyla kan dock ett par kalsingar i merinoull tolereras. Förslagsvis då långkalsonger.
Senast redigerad av BakedBakerman 2026-08-14 kl. 18:28.
Citera
2026-08-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Finns inga.

Citat:
Ursprungligen postat av BakedBakerman
Korrekt svar. Vid extrem kyla kan dock ett par kalsingar i merinoull tolereras.

Ni ligger bara hemma om dagarna och har hemtjänst eller bor ni kanske på gruppboende? Kanske går ni runt i kjol visserligen men annars är det ju era byxor som samlar upp ert bajs och kiss. Finns förövrigt hjälp att få vid ofrivilligt läckage.
Citera
2026-08-14, 18:31
Medlem
Citat:

Nu kör vi!

Jag gillar 6-inch, kallingar.
Gött för pungen.
Citera
2026-08-14, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Ni ligger bara hemma om dagarna och har hemtjänst eller bor ni kanske på gruppboende? Kanske går ni runt i kjol visserligen men annars är det ju era byxor som samlar upp ert bajs och kiss. Finns förövrigt hjälp att få vid ofrivilligt läckage.
Föreslår att du tar del av den hjälpen så du kan få uppleva friheten av att gå utan kalsonger. Personligen bajsar jag efter morgonkaffet varpå jag duschar, så inget bajs i mina byxor.
Citera
2026-08-14, 18:38
Medlem
andan0s avatar
Citat:

Nu kör vi!
Jack & Jones boxers i bomull eller bambu tycker jag om.

De är mjuka, bekväma och kvaliteten känns mot huden. Dessutom är det ingen polyester eller likande i.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in