2026-08-14, 18:59
Medlem
Köpte Frank Dandy på outlet, de funkar bra. Dressmans för 99 styck sitter fel och är för tunna, bambu på JoJ tappar formen fort. Här kommer det läskiga; Palm Beach i 3pack från GeKås sitter fortfarande bra men har tappat lite i färg. Men riktigt bra passform. Det är en djungel och alla rövar och pungar är ju inte lika skapta.
Citera
2026-08-14, 19:02
Medlem
Jordgubbes avatar
Motiveringarna brister, vadå "sköna". Det här är som att diskutera vilka frimärken som "är bra". Så okej nåt snobbmärke ha fillingar för 2 papp, so what. Och bambu har försökts säljas in sedan millenieskiftet utan att det funkar till nåt, inte underkläder heller.
Citera
2026-08-14, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Tom Fords är enligt mig något av det bekvämaste man kan ha. Det känns precis som det känns när man är naken, sen är kvalitén riktigt bra också. Kan verkligen rekommenderas. Utöver att dom är gudomligt sköna är dom galet snygga också. Senaste paret jag köpte ser ut som ormskinn. Boxer.

Youtube:
Tom Ford's Three Rules Of Underwear

Vad kostar ett par Tom Ford kallingar?
Citera
2026-08-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Motiveringarna brister, vadå "sköna". Det här är som att diskutera vilka frimärken som "är bra". Så okej nåt snobbmärke ha fillingar för 2 papp, so what. Och bambu har försökts säljas in sedan millenieskiftet utan att det funkar till nåt, inte underkläder heller.

Funkar ju utmärkt.
Något tunnare än vanlig bomull, släpper igenom lite mer luft och luktar inte efter 8h som bomull gör.
Kör ofta bambu i kalsonger, strumpor, även om jag bara köper billigt skit.
Citera
2026-08-14, 19:14
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Tommy Hilfiger har de absolut bästa.
Citera
2026-08-14, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakedBakerman
Föreslår att du tar del av den hjälpen så du kan få uppleva friheten av att gå utan kalsonger. Personligen bajsar jag efter morgonkaffet varpå jag duschar, så inget bajs i mina byxor.

Ok, då instämde du kanske inte helt i det HBTKuk skrev:

Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Antar att de behöver något som fångar upp all skit och piss.

Det går ju att tolka som att lite skit eller piss är inget en "riktig" man bryr sig om. Men då antar jag att ...

Nej, det här blir ju jättekonstigt eller använder du kjol/kilt? Baggy trousers?

Har jag på mig vanliga jeans är det ju tveklöst betydligt skönare med ett par lena silkeskalsonger eller i nåt material som transporterar bort fukt om man exempelvis sysselsätter sig med något ansträngande. Ett par jeans håller ju inte heller "paketet" på plats, det är väl inga problem för de med micropenis men ändå.
Citera
2026-08-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Vad kostar ett par Tom Ford kallingar?

Runt 800kr brukar man kunna hitta vanliga standard för men det finns ju flerpack och då blir det inte så mycket dyrare än ett par Björn Borg. Visst, då köper man de billigaste från Tom Ford men man ska komma ihåg att de är betydligt skönare än de dyraste Björn Borg, Calvin Klein, Tommy Hilfiger och allt vad de heter.

För ett par med schysst mönster eller lite exklusivare material brukar man få betala kanske någonstans mellan 1200-2500kr.

Det låter kanske dyrt, men komforten är gudomlig och de håller tvätt efter tvätt.
Citera
2026-08-14, 19:26
Avstängd
Citat:
Och bambu har försökts säljas in sedan millenieskiftet utan att det funkar till nåt, inte underkläder heller.

Har aldrig haft ett par skönare underkläder än jag har nu, så undrar mest vad du menar med att det inte funkar nu med bambu?
Citera
2026-08-14, 19:36
Medlem
De som är snäppet över baskalsongerna på H&M, sjukt bekväma och håller länge.
Citera
2026-08-14, 19:36
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:

Det går ju att tolka som att lite skit eller piss är inget en "riktig" man bryr sig om. Men då antar jag att ...

Har jag på mig vanliga jeans är det ju tveklöst betydligt skönare med ett par lena silkeskalsonger eller i nåt material som transporterar bort fukt om man exempelvis sysselsätter sig med något ansträngande. Ett par jeans håller ju inte heller "paketet" på plats, det är väl inga problem för de med micropenis men ändå.
Ingen man med väl tilltagen penis har kalsonger. Sånt är för småsnippor och Ken-dockor.
Citera
2026-08-14, 19:37
Medlem
Citat:

Hur är det med läsförståelsen? Det var ju barn och fjollor som behöver något som fångar upp piss och skit, gäller väl även gamla gubbar. Vuxna män läcker vanligtvis inte.

Japp, har mestadels baggy byxor.
Citera
2026-08-14, 19:38
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:

Förstår din poäng. Men fan... sköna liksom. Sköna (svårt sätta nuffra på, jag vet) / peng-ratio och då menar jag att mitt bidrag i tråden är värt att överväga

De riddare i tråden som kör utan imponerar på mig. Jag går hellre runt i bara fillingar än utan med en välfylld garderob värd uppåt en miljon totalt till förfogande. Viktigaste plagget, bannemig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in