Citat:
Ursprungligen postat av
allegrageller
Nu har du skrivit så många ggr att TN:s arbetsplats är mördarkramare att jag måste fråga hur du vet det? Hur vet du att han fortfarande står på deras lönelista och inte är entledigad från sitt jobb?
Dessutom har jag ALDRIG sett en arbetsgivare ta offentligt avstånd från en medarbetare som sitter häktad.
Han har erkänt att han har tagit hennes liv.
Tillståndet hon hittades i var svårt knivskuren.
Han flydde ifrån platsen lämnade henne i sticket istället för att ringa 112 och be om akutvård.
Om det inte är nog att ta avstånd ifrån honom säger det mer om företaget än något annat.
Han har
erkänt mordet.
Han var den som sågs senast med henne.
Att han skulle vara oskyldig efter ha erkänt mordet är rent skitsnack. Större chans att grisar flyger i rymden än att så skulle vara fallet.
Kolla hans handlingar efter att brottet har begåtts. Att fly ifrån ön lämna sin döda flickvän i sticket och kastar svarta sopsäckar i sopkärlarna största sannolikhet bevismaterial.
Tycker du det verkar som en oskyldig människa?
Jag minns vita riddare försökte rädda Peter Madsens skinn med ”men men han är bara häktad, hon slog säkert huvudet i någon stege” när alla bevis talade emot honom när han mördade Kim Wall på ubåten där bara de 2 befann sig.
Samma här det var bara TN och ÅÅ i stugan.
Att hon skulle ”olyckligt” dö är rent skitsnack. Då hade TN stannat kvar med henne på ön tills akutvård kom.
Brottet skedde med uppsåt och han försökte fly undan ifrån polisen och ön efteråt. Det där ingen oskyldig människa. Han kommer bli dömd.
Var så säker. Han är en mördare.
Hans handlingar efter mordet avslöjar honom.