2026-08-13, 16:47
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Plågad? Nej, tycker bara det är tråkigt att en s.k. sverigevänlig kanal är nästan lika mångkulturell och feminiserad som den mainstreammedia man påstår sig utgöra en motpol till.

Feminiserad? Du fattar inte hur viktigt det är för oss nationalister att ha unga kvinnor i vår sfär.
Citera
2026-08-13, 18:00
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Feminiserad? Du fattar inte hur viktigt det är för oss nationalister att ha unga kvinnor i vår sfär.

Självfallet har du rätt. Men tror han menar typ... "Sören, 37, mellanchef på kommunen, Fil mag i genusvetenskap" Ungarna på regnbågsdagis, frugan Lisbeth, 39, sjukskriven behandlingspedagog - denne Sören i regel mer feminiserad än Britta, 41. Britta med sin härliga... ...240!
Citera
2026-08-13, 18:40
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Självfallet har du rätt. Men tror han menar typ... "Sören, 37, mellanchef på kommunen, Fil mag i genusvetenskap" Ungarna på regnbågsdagis, frugan Lisbeth, 39, sjukskriven behandlingspedagog - denne Sören i regel mer feminiserad än Britta, 41. Britta med sin härliga... ...240!

240?
Citera
2026-08-13, 18:58
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
240?

Gamla Volvon! Absolut inget folkförakt över det, känner själv två parteigenossen med 240or...!
Citera
2026-08-13, 19:02
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Gamla Volvon! Absolut inget folkförakt över det, känner själv två parteigenossen med 240or...!

Ok, jag är en Mercedes-kille, men visst minns jag Volvo-kartongerna från 70-80-talen.
Citera
2026-08-13, 19:04
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ok, jag är en Mercedes-kille, men visst minns jag Volvo-kartongerna från 70-80-talen.

Aldrig haft någon men.... "kartongerna"... Näää.. stavas KULT! (givet att man idag äger ett fräscht ex såklart).

OT-sorry!
Citera
2026-08-13, 23:25
Avslutad
Riks skulle vara på plats i riksdagen idag inför den viktiga omröstningen men inte ett enda reportage har kommit från Riks ännu trots att det blev en jätteseger för Tidö?
Citera
2026-08-14, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Riks skulle vara på plats i riksdagen idag inför den viktiga omröstningen men inte ett enda reportage har kommit från Riks ännu trots att det blev en jätteseger för Tidö?
Det kommer antagligen något reportage idag. Mängdrabatten är så jäkla stört, man undrar om det finns i något annat land.
Citera
2026-08-14, 15:06
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000

Härligt att Denice Westerberg från SD talade om massutvisningar. Jag älskar Denice!
Citera
2026-08-14, 15:26
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Härligt att Denice Westerberg från SD talade om massutvisningar. Jag älskar Denice!

Fantastisk tjej, men så fort hon kommer in i riksdagen blir hon en del av klägget som alla andra.
Citera
2026-08-14, 15:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Fantastisk tjej, men så fort hon kommer in i riksdagen blir hon en del av klägget som alla andra.

Och samma sak gäller inte Allard, Kasselstrand m.fl?

Maurits Rannevid från Medborgerlig Samling var i en intervju hos Viktor Klemming, Maurits sa att riksdagen är full av typ klägg, Viktor frågade då Maurits om varför han tror att Medborgelig samling inte skulle bli samma sak om de kom in, Maurits slingrade sig då.
Senast redigerad av JohanSverkersson 2026-08-14 kl. 15:39.
Citera
2026-08-14, 15:39
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Och samma sak gäller inte Allard, Kasselstrand m.fl?

Maurits Rannevid från Medborgerlig Samling var i en intervju hos Viktor Klemming, Maurits sa att riksdagen är full av typ klägg, Viktor frågade då Maurits om varför han tror att Medborgelig samling inte skulle bli samma sak och de kom in, Maurits slingrade sig då.

Det gäller alla. Alla. Korruptionen ligger i den mänskliga naturen och går inte att göra något åt, det är bara en fråga om exakt hur man vill definiera begreppet, samt hur lång tid det tar.

Men jag tycker ändå man ska ge folk en chans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in