2026-08-08, 21:13
Avslutad
Är Sörman kvinnofientlig? Han har en helt annan attityd mot kvinnor i studion än mot män, varenda gång. Nog för att kvinnor som Riks anställer sällan kan något alls om politik utan mer läser innantill från ett papper men varför anställs dom ens då? Sörman och Riks borde väl ha något krav på att man åtminstone ska veta lite om politik.
Citera
2026-08-09, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Är Sörman kvinnofientlig? Han har en helt annan attityd mot kvinnor i studion än mot män, varenda gång. Nog för att kvinnor som Riks anställer sällan kan något alls om politik utan mer läser innantill från ett papper men varför anställs dom ens då? Sörman och Riks borde väl ha något krav på att man åtminstone ska veta lite om politik.

Riks har någon vanföreställning om att man kan locka fler tittare om man ägnar sig åt kvotering, trots att deras främsta målgrupper motsätter sig just detta.
Citera
2026-08-09, 18:24
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Riks har någon vanföreställning om att man kan locka fler tittare om man ägnar sig åt kvotering, trots att deras främsta målgrupper motsätter sig just detta.

Vi har svarat dig tidigare när du sagt samma dumma sak. Det är ingen jävla kvotering. Men alla tycker väl om fina damer som man säger på norska? Fina damer med vettiga åsikter?

Vill du ha en kanal där bara män medverkar kan du kolla på Vårdkasen, den är iof också bra, men inte alls lika stor.
Citera
2026-08-09, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vi har svarat dig tidigare när du sagt samma dumma sak. Det är ingen jävla kvotering. Men alla tycker väl om fina damer som man säger på norska? Fina damer med vettiga åsikter?

Vill du ha en kanal där bara män medverkar kan du kolla på Vårdkasen, den är iof också bra, men inte alls lika stor.

Riks är fullt av kvinnor och invandrare, klart som fan det är kvotering för att försöka tilltala folk som fortfarande tycker SD är lite läskiga.
Citera
2026-08-09, 20:04
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Riks är fullt av kvinnor och invandrare, klart som fan det är kvotering för att försöka tilltala folk som fortfarande tycker SD är lite läskiga.

Varför bryr du dig? Det är ingen som tvingar dig att kolla på Riks.
Citera
2026-08-10, 01:01
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000

Nej beror på vilka kvinnor. Stegerud, hon iranskan som är med nu, hans väninna som han hade program med förr etc behandlar han som jämlikar.
Citera
2026-08-10, 01:05
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Verkar fungera, bara några inlägg bak.
(FB) Riks, sverigedemokratisk nyhetskanal
Citera
2026-08-10, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Varför bryr du dig? Det är ingen som tvingar dig att kolla på Riks.

Det är ingen som tvingar mig att titta på SVT heller. Innebär det att jag inte kan ha en kritisk åsikt om det?
Citera
2026-08-10, 19:30
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Det är ingen som tvingar mig att titta på SVT heller. Innebär det att jag inte kan ha en kritisk åsikt om det?

Nä men du verkar så plågad av Riks. Tvångsbeteende ?
Citera
2026-08-10, 19:35
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Jo, men finns det någon Sverigevänlig kanal som har blivit lika stor som Riks? Ja, förutom Henrik Jönsson då.
Citera
2026-08-10, 19:43
Medlem
kajnuss avatar
Citat:

Den där förbannade Johan Sverkersson tror han äger det här forumet. Jag hatar såna människor.
Citera
2026-08-11, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Nä men du verkar så plågad av Riks. Tvångsbeteende ?

Plågad? Nej, tycker bara det är tråkigt att en s.k. sverigevänlig kanal är nästan lika mångkulturell och feminiserad som den mainstreammedia man påstår sig utgöra en motpol till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in