Citat:
Ursprungligen postat av
ggknallin
Hur VET du att det är lögner?
När någonsin har journaler varit bevisbörda för sant eller falskt inom svenskt rättsväsende? Vet du vad ni gör, ni är ett gäng nötter som jämför vad Jocke säger mot vad som står i hans papper MEN VAR NI DÄR? Nej, utan ni har hittat ett narrativ för att han hängt ut sin mamma och då måste det vara lögn för att BGB sa det. Även om han överdrivit, fabricerat och kryddat så var hon en jävla skit till morsa.
Googlade det där.
"Journalanteckningar från BUP, socialtjänsten (SOC) och läkare används mycket ofta som skriftlig bevisning i svenska domstolar, särskilt i vårdnads-, boende- och umgängestvister samt i vissa brottmål. Tack vare principen om fri bevisprövning i Rättegångsbalken får parterna lämna in den dokumentation de önskar, och domstolen gör sedan en fri bevisvärdering av dess tillförlitlighet."
Så, nu när den delen är utredd vill jag prata lite om det sista du skrev. Varför tycker du att man får överdriva och fabricera bara för att man tycker att någon är en skit till morsa? Då pratar man väl om de delar av moderskapet som var dåliga, eller? Varför är inte det tillräckligt? Jag tycker att du verkar vara en jävla skit till människa men jag kommer ju inte springa runt och fabricera extra argument för varför jag tycker det.
Varför försvarar du att Joakim Lundell ljuger om sin mamma?