2026-08-14, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggknallin
Chrippa 3 år är ett 1. tillförlitligt vittne då menar du? 2. INGEN AV UNGJÄVLARNA HAR JU FAN KLARAT SKOLAN. Öppna ögonen!

1. Att du anser att Chrippa är ett otillförlitligt vittne spelar ingen som helst roll. Varken han eller någon annan i familjen har någon bevisbörda på sig. Det är jockiboiii som påstått att hans mamma torterat honom under hans uppväxt. Detta måste därför jockiboiii bevisa.

2. Jacke gick ut skolan med UTMÄRKTA betyg, så du verkar vara äga noll kunskap i det mesta som rör familjen.
Citera
2026-08-14, 05:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Sen när är journaler total sanning? Du är bränd!
Citat:
Hur VET du att det är lögner?
När någonsin har journaler varit bevisbörda för sant eller falskt inom svenskt rättsväsende? Vet du vad ni gör, ni är ett gäng nötter som jämför vad Jocke säger mot vad som står i hans papper MEN VAR NI DÄR? Nej, utan ni har hittat ett narrativ för att han hängt ut sin mamma och då måste det vara lögn för att BGB sa det. Även om han överdrivit, fabricerat och kryddat så var hon en jävla skit till morsa.
Journalerna är den dokumentation som lögnaren själv hänvisar till. Dessutom när har de ljugit?
Lider du av konspirationsteorier och tror att BUP och socialtjänsten kokat ihop lögner i journalerna för att de visste att Jockiboi i framtiden skulle bli en lögnare som smutskastade sin mamma inför hela svenska folket?

Skärp dig för fan.

Utöver det så kan alla se vilken lögnare han är bara genom att lyssna på han olika versioner. Om det ena är sant så är inte det andra det.
Det är svårt att hålla reda på alla lögner när man ljuger som mycket som Jockiboi gör.
Senast redigerad av micro113 2026-08-14 kl. 05:48.
Citera
2026-08-14, 05:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Chrippa 3 år är ett tillförlitligt vittne då menar du? INGEN AV UNGJÄVLARNA HAR JU FAN KLARAT SKOLAN. Öppna ögonen!
Jockiboi förstörde ju tillvaron för hela familjen, så det är väl inte konstigt om det gett konsekvenser också för övriga barn -- och dessutom Jacke gick ut gymnasiet med bra betyg, så du babblar ju i nattmössan.
Citera
2026-08-14, 06:43
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hahaha . jobba jobba .. snart kanske du lyckas slicka dig ända upp till ytan.

Vet inte vad du menar men jag tar det som att det inte finns några bevis som säger att han påstod att fosterpappan var död i våras utan att det är något du vill läsa dig till.
Citera
2026-08-14, 06:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vet inte vad du menar men jag tar det som att det inte finns några bevis som säger att han påstod att fosterpappan var död i våras utan att det är något du vill läsa dig till.
Han dödförklarade honom levande. Räknade ut honom och frossade i sin "sorg" samt tog emot och tackade för kondoleanser på nätet som ges EFTER en person är avliden, inte före.
Han agerade som närmast sörjande, babblade dödsbädd och "ett sista farväl" och lekte "familjmedlem" till den fosterfar som han anklagat för diverse saker och dessutom försökt putta ut för en trapp.
Totalt osmakligt grottande för att vinna sympatier och att få folk att titta på "Kurragömma" (tog tillfället i akt att mellan fejkbölen göra reklam för sitt program)

Hans osmakliga utnyttjade av andra är absolut något du kan läsa dig till.
Citera
2026-08-14, 07:08
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Han dödförklarade honom levande. Räknade ut honom och frossade i sin "sorg" samt tog emot och tackade för kondoleanser på nätet som ges EFTER en person är avliden, inte före.
Han agerade som närmast sörjande, babblade dödsbädd och "ett sista farväl" och lekte "familjmedlem" till den fosterfar som han anklagat för diverse saker och dessutom försökt putta ut för en trapp.
Totalt osmakligt grottande för att vinna sympatier och att få folk att titta på "Kurragömma" (tog tillfället i akt att mellan fejkbölen göra reklam för sitt program)

Säger inget emot att det är osmakligt eller något gällande något av det. Vad jag ville veta från början var om det fanns någon print på att han säger att fosterpappan var död redan i våras. Någon här påstår att han skrev det rakt ut men ingen verkar kunna visa just den printen vilket är märkligt 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-08-14, 07:38
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Säger inget emot att det är osmakligt eller något gällande något av det. Vad jag ville veta från början var om det fanns någon print på att han säger att fosterpappan var död redan i våras. Någon här påstår att han skrev det rakt ut men ingen verkar kunna visa just den printen vilket är märkligt 🤷🏻‍♀️

Man kan tycka att dom som antecknar ner jockes liv lär väl kunna visa upp en print på det. Men men. Vi får leva i ovisshet.
Citera
2026-08-14, 08:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
1. Att du anser att Chrippa är ett otillförlitligt vittne spelar ingen som helst roll. Varken han eller någon annan i familjen har någon bevisbörda på sig. Det är jockiboiii som påstått att hans mamma torterat honom under hans uppväxt. Detta måste därför jockiboiii bevisa.

2. Jacke gick ut skolan med UTMÄRKTA betyg, så du verkar vara äga noll kunskap i det mesta som rör familjen.
Utmärkta betyg? Då förutsätter jag att du kan bevisa det och att han hade högsta i minst 75% av ämnena. För allt annat än det är inte UTMÄRKT.

Hon var en sopa till morsa och är bevisat än idag en sopa till människa.
Citera
2026-08-14, 08:29
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:

Jag har länken i min mobil.

Satt å läste lite i Chrippa tråden. Crabby88 uppmanade dig att titta på en ca 20 minuters video, titta på den så ska jag ladda upp printen.
Senast redigerad av Lasanjo 2026-08-14 kl. 08:31.
Citera
2026-08-14, 08:49
Medlem
Citat:
Hur VET du att det är lögner?
När någonsin har journaler varit bevisbörda för sant eller falskt inom svenskt rättsväsende? Vet du vad ni gör, ni är ett gäng nötter som jämför vad Jocke säger mot vad som står i hans papper MEN VAR NI DÄR? Nej, utan ni har hittat ett narrativ för att han hängt ut sin mamma och då måste det vara lögn för att BGB sa det. Även om han överdrivit, fabricerat och kryddat så var hon en jävla skit till morsa.

Googlade det där.
"Journalanteckningar från BUP, socialtjänsten (SOC) och läkare används mycket ofta som skriftlig bevisning i svenska domstolar, särskilt i vårdnads-, boende- och umgängestvister samt i vissa brottmål. Tack vare principen om fri bevisprövning i Rättegångsbalken får parterna lämna in den dokumentation de önskar, och domstolen gör sedan en fri bevisvärdering av dess tillförlitlighet."

Så, nu när den delen är utredd vill jag prata lite om det sista du skrev. Varför tycker du att man får överdriva och fabricera bara för att man tycker att någon är en skit till morsa? Då pratar man väl om de delar av moderskapet som var dåliga, eller? Varför är inte det tillräckligt? Jag tycker att du verkar vara en jävla skit till människa men jag kommer ju inte springa runt och fabricera extra argument för varför jag tycker det.

Varför försvarar du att Joakim Lundell ljuger om sin mamma?
Citera
2026-08-14, 09:16
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Alla ska dö. Närmare än så var han inte.
Han dödförklarade en man och i princip begravde honom, tre månader innan han dog - sen utgav han sig för att var "närmast sörjande" - utan att vara familj, utan en fosterunge som smutskastat dem ..

Han tog fosterpappan och hängde ut hans sjukdom för att själv får publicitet och medlidande .. Han är inte ens familj men tog sig rätten och sket i vad övriga i familjen kände inför hans publicitetsstunt.
Exakt detta visar ju på hur extremt äcklig Jockiboi är! Att hans fans inte ser igenom detta är underligt. Eller-det kanske visar vilket klientel som stödjer honom. Det är definitivt inte mer än tvåsiffriga iq:n i alla fall. Har svårt att sätta ord på hur vedervärdig jag anser att han är🤮
Citera
2026-08-14, 09:20
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:

Detta är något av de sjukaste jag hört honom göra faktiskt.

Han använder andras död/sjukdom för att må bättre?

Jonna och hunden är döende i parti och minut också.

Påsögat behöver långvarig terapi.

( vad är operation cobra? )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in