Citat:
Ursprungligen postat av
korvstofft
De som strejkade kanske hade de skarpaste knivarna i verktygslådan. Man fick lite pengar och nöjde sig med det. Man tänkte inte ett skit på pension och sånt.
Det beror på jobbar man på en skum firma med svängdörrar anpassar man sig
Kan tänka mig att många har en plan B -- de duktiga har det i vart fall Tesla kan få svårt med Konkurrensen Kina
så resten kan få sparken utan en spänn.
A kassa ? kanske men inte säkert
Globalist Firma kan det väl heta Apartheid medarbetare inställning
Vet man att ,man får sparken vilken dag som helst
Då har man snackat med andra jobbet är kanske klart Cashar in på Fredag .Börjar jobba Måndag
Skall löna sig jobba har blivit lönar sig bli sparkad.
Blir ju konstigt här för SD med många knegar väljare
Svartskallen skall anpassa sig till Svenska regler men inte Nazister med firmor -- tror jag inte lyckas
Han får välja sida satsar han PÅ Nassen som Heilar Rasar väljarstödet som vore alla pedofiler
" Nasse pedofiler " Varpå sossarna gör Mexikanska Vågen
Vad händer om ngn vill gå med facket på Tesla ..strax innan han kör den Sparken Fredag cashar in börjar på andra firman Måndag Blir det praxis ..
Visst finns det rövhål på facket men förr i vart fall fanns det Schyssta hederliga killar och tjejer med Hår på bröstet .
Titta på byggena Massiv Brottslighet ..Jag tror det behövs lite schyssta regler så att människor kan planera för familj husköp utan att från dag till annan Kickas Införa Negerjobb tror jag leder fel .Men det är det Borgarna försöker
Jag tror inte Musk klarar detta .Sista ordet är inte sagt.
l