2026-08-13, 18:22
Medlem
ERKKANMs avatar
Ny gädda! https://dumpen.se/2026/08/13/mogen-xl-man-boras-813/
Citera
2026-08-13, 18:32
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM

Den här har nog rätt rejäl fallhöjd, sommarstuga på Orust, inte illa.
Citera
2026-08-13, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Oxykarl, #271 i Järfälla är gäddan du tänker på.

Haha tack som fan!
Citera
2026-08-13, 18:49
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
https://gofile.io/d/EkGPxBZx

Raketcepet 588 Intervjun med Kim, och samtalet där Sara plockar ner cepet.

Det är helt underbart! Han tror att Kim är hans kompis, han har Dumpens källkod, han har Saras brottsregister, han bryr sig inte så mycket (han skulle ändå sluta på H*mmakväll och satsa på raketerna/kastrullerna på heltid), han har snackat med Dumpens internetleverantör och han har crackat fiskarens Snapchat. Och då är jag typ fem minuter in i samtalet. Att han har samma dialekt som Snickeriet och Jalle, Julle & Julius gör det inte sämre. Blev dock en rejäl gin&tonic istället för whisky...

Raket-mannen: "Jag har ju inte gjort något fel, jag vet ju vem jag har pratat med." Du har skickat bilder på din fula kuk till vad du trodde var en 13-åring och du har kommit in till Dumpen på tips för att du chattat med riktiga barn på kamrat.se. Dvs barn eller vårdnadshavare har reagerat för att du är inne och sexchattar med barn, på dedikerade barn-sidor. Pedofil-as.
Senast redigerad av Wotan 2026-08-13 kl. 19:00.
Citera
2026-08-13, 18:53
Medlem
Galejans avatar
Det var ändå en hygglig penis. Vad säger Gotet?

Citera
2026-08-13, 19:02
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det skrev jag inte heller. Det räcker med att han groomat riktiga barn online så är det ett brott. #338
Absolut. Men till skillnad från dig ser jag en viss skillnad på chatta och fysiskt våldta någon. Men absolut i din värld är det samma sak och dom är lika farliga. Helt orimligt för övrigt.

Har du inte sett alla inlägg här på FB med folk ska ha ihjäl folk, jaha, bara gripa hela högen och fängelse nästa. Ty skriva äro samma sak som utföra.

Innan du ens skriver något. Önska/pusha livet ur någon är olagligt sedan 2021-05-01. Vilket är ganska förekommande även det, absolut att jämnställa med chatta med någon.
Citera
2026-08-13, 19:04
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Bott hemma hela livet. Bor ihop med sin far nu. Men är väll som du säger, gäddan tar nog livet av sig snart med tanke på hur han sjönk i vídeon.
Kan göra en riskbedöming åt dig. 0%

Hon har väl bott där i x antal år, har det hänt något? Bor det fler i samma stad? sannolikt. Bor det någon nära dig? sannolikt.

Kan du ha en granne som är kriminell i någon form? sannolikt.

Nä, en öde ö är nog lugnast.
Citera
2026-08-13, 19:08
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Absolut. Men till skillnad från dig ser jag en viss skillnad på chatta och fysiskt våldta någon. Men absolut i din värld är det samma sak och dom är lika farliga. Helt orimligt för övrigt.

Har du inte sett alla inlägg här på FB med folk ska ha ihjäl folk, jaha, bara gripa hela högen och fängelse nästa. Ty skriva äro samma sak som utföra.

Innan du ens skriver något. Önska/pusha livet ur någon är olagligt sedan 2021-05-01. Vilket är ganska förekommande även det, absolut att jämnställa med chatta med någon.

Kan du tänka dig hur ett litet barn mår när en vuxen skrivit sexgrejor till dem? Oron att föräldrarna ska få reda på det, oron att kompisar ska få veta, oron att någonting ska hända. De kan må jättedåligt, få ångest och det kan leda till dåligt mående och anknytningsproblem resten av livet.

Det man gör mot vuxna och det groomande pedofiler gör mot barn kan inte jämföras. Jag skulle gärna skära ansiktet av en pedofil och det hade nog kunnat hända på riktigt under fel omständigheter, du kan ändå aldrig jämföra det med vuxna som utsätter minderåriga för online.

Och än en gång, #588 hade varit aktiv på kamrat.se och chattat med riktiga barn innan Dumpen fiskade upp honom. "Vi ses i rymden!".
Citera
2026-08-13, 19:16
Medlem
Citat:
Absolut. Men till skillnad från dig ser jag en viss skillnad på chatta

Du vet att det kallas grooming va, om en vuxen man chattar sexuellt med ett barn? Precis så kom Raketpuckot 588 in på tips. Att han chattat via kamrat.
Citera
2026-08-13, 19:20
Medlem
1754s avatar
Citat:
Kan göra en riskbedöming åt dig. 0%

Hon har väl bott där i x antal år, har det hänt något? Bor det fler i samma stad? sannolikt. Bor det någon nära dig? sannolikt.

Kan du ha en granne som är kriminell i någon form? sannolikt.

Nä, en öde ö är nog lugnast.

Nu kanske en del av svaret var till fel person. Jag vet inte om det har hänt nått under alla år han bott där. Men han har börjat intressera sig för unga barn på sistone. Så finns det ungar i området så kan dom nog ligga pyrt till.

Ja, jag har kriminiella grannar, och det är inte ett dugg trevligt.
Citera
2026-08-13, 19:28
Medlem
caprice666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Gå in på mrkoll, namnet som ligger högst upp i popularitet, relativt ung, bor med sin far. Han arbetar på ett lokalt företag i Mönsterås. Finns namn o h bild
Där verkar jag inte hitta det du hittat.
Vänligen skicka pm.
Citera
2026-08-13, 19:45
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM

Det tar ett par sekunder innan han fattar vad som händer så han hinner skaka hand och glatt presentera sig. Sicken clown. Hoppas på rejäl social fallhöjd här, länge sen man fick se en riktigt smaskig en falla.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in