2026-08-25, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Han bor numera i Landskrona.

Får man länka till tidigare rebusar?

Denna var riktigt sjuk, hade då ett barn på 1 år och ett på 4.

Lite sjukt då han är rätt så gammal

Kan väl länka till tidigare inlägg där det nämns? Alltså skriva numret, det borde vara tillåtet om inlägget finns kvar.
Citera
2026-08-25, 13:37
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Dumheter. Barn tar ingen skada av att chatta snusk med en fåne som #818. Min generation pratade snusk och trams med flåsgubbar på Heta Linjen och det tog vi ingen skada av. Det är en enorm skillnad på en manipulativ pedofil och en retard med IQ 75 som är tolv år mentalt.

Du gömmer dig bakom barnen för att få carte blanche att hata människor. Det är en mycket ful egenskap.
Hur kan du veta att inga barn tar skada av att få snusk skrivet till sig?
Du vet väl inte hur alla barn fungerar.
Vuxna har ingen rätt att skriva så till barn.
Citera
2026-08-25, 13:38
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Kan väl länka till tidigare inlägg där det nämns? Alltså skriva numret, det borde vara tillåtet om inlägget finns kvar.
Om det inte är tillåtet att länka, så finns möjligheten att söka i tråden. På äppelpajsgäddan funkar det alldeles utmärkt. Jag provade själv alldeles nyss.
Citera
2026-08-25, 14:00
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur kan du veta att inga barn tar skada av att få snusk skrivet till sig?
Du vet väl inte hur alla barn fungerar.
Vuxna har ingen rätt att skriva så till barn.
Denna person försöker bara att normalisera sånt beteende
Citera
2026-08-25, 14:01
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Då vet vi att du anser att det är okej att grooma barn och skicka kukbilder till dessa och även bli våldtagna av snuskgubbar
Korrekt. Stenhårt i röven dessutom.

Jag hoppas som sagt att #818 klarar sig undan pöbeldrevet. Han verkar ha ganska många problem med det mesta så det sista han behöver är nog att bli avhyst från husvagnen han bor i eftersom en grupp troll på internet börjar trakassera husägaren.
Citera
2026-08-25, 14:02
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:

Jag hoppas som sagt att #818 klarar sig undan pöbeldrevet. Han verkar ha ganska många problem med det mesta så det sista han behöver är nog att bli avhyst från husvagnen han bor i eftersom en grupp troll på internet börjar trakassera husägaren.
Varför anser du att det är okej för?
Citera
2026-08-25, 14:14
Medlem
Citat:
Jag hoppas som sagt att #818 klarar sig undan pöbeldrevet.

Tycker du att Sara o Patrik gör sig förtjänt av pöbeldrevet som pågår i andra tråden? Och varför förekommer det?
Citera
2026-08-25, 14:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

En fråga som genast inställer sej är ju naturligtvis om du själv skulle gilla att få något hårt, exempelvis ett kvastskaft, uppkört i röven? Eftersom du tycker att det är helt OK för gäddorna att utsätta barn för sådant, så utgår jag från att du tycker att det skulle vara helt i sin ordning att någon annan gör så med dej också.
Citera
2026-08-25, 14:34
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
En fråga som genast inställer sej är ju naturligtvis om du själv skulle gilla att få något hårt, exempelvis ett kvastskaft, uppkört i röven? Eftersom du tycker att det är helt OK för gäddorna att utsätta barn för sådant, så utgår jag från att du tycker att det skulle vara helt i sin ordning att någon annan gör så med dej också.
Anal stimulans kan vara trevligt, det är ju där prostatan sitter. Men det är inte topic. Vänligen håll dig till att diskutera gäddorna. I detta fall förslagsvis #818.

Tycker du inte att den stackars mannen lider tillräckligt som han gör med sitt begåvningshandikapp, sin trasiga höft, allmänna skröplighet, hemlöshet, bristfälliga garderob och spartanska språkbruk utan att dessutom få ett pöbeldrev på halsen?

Citera
2026-08-25, 14:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Anal stimulans kan vara trevligt, det är ju där prostatan sitter. Men det är inte topic. Vänligen håll dig till att diskutera gäddorna. I detta fall förslagsvis #818.

Tycker du inte att den stackars mannen lider tillräckligt som han gör med sitt begåvningshandikapp, sin trasiga höft, allmänna skröplighet, hemlöshet, bristfälliga garderob och spartanska språkbruk utan att dessutom få ett pöbeldrev på halsen?

Som jag sa, så har jag inget emot att man slänger #818 i gödselbrunnen. Han hade för avsikt att utsätta ett barn för våldtäkt och då bryr jag mej inte ett skit om ifall han lider av höftproblem, låg begåvning och ett allmänt eländigt liv. Inget av detta berättigar honom till att utsätta barn för övergrepp.
Citera
2026-08-25, 15:24
Medlem
#818... återigen en gädda som klär sig som en luffare/bondlurk. Suck, om de ska vara perverterade miffon, kan de inte FÖRSÖKA väga upp med att försöka anstränga sig att se lite anständigare ut? Det är ju trots allt en "dejt" (i deras egna förvridna sinne) som de ska på?

Vad säger ni? Kan ni motbevisa mig? Finns det några eleganta/stiliga fashionistas bland gäddorna? Vilken gädda är "snyggast" hittills, och vilken ser värst ut/hamnar på jumbo platsen?
Citera
2026-08-25, 15:26
Medlem
#818 Varför "blurrade" de halva videon? Var det integritetskränkande mot hunden att visa upp dess ansikte? Var de oroliga för att hunden skulle stämma för ärekränkning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in