2026-08-13, 13:21
Medlem
Ja en i personalstyrkan från Tele2 gör samma med mig. Varje gång han dyker upp händer det alltid konstiga grejar som leder till att det kostar pengar för mig. Typ felparkerade bilar, obetalda frakturer som inte är mina, extra-frakturer ”påminnelser”, sim-kort i brevlådan som jag inte beställt osv. Oftast står han bara med mobilen och låtsas titta i den eller så tar han foto på mig. Och tittar jag tillbaka så går han raskt iväg.
Citera
2026-08-13, 14:27
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Eh nej är ingen pedofil?

Det är bra ! Bra att du är ärlig.
Jag undrar vad du sålde? Eftersom köparen spanar på dig.

Kan du beskriva honom bättre, kanske ta en bild om du ser honom igen.

Det finns en del kända privatspanare i vårt rike.
Citera
2026-08-13, 14:31
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Ja en i personalstyrkan från Tele2 gör samma med mig. Varje gång han dyker upp händer det alltid konstiga grejar som leder till att det kostar pengar för mig. Typ felparkerade bilar, obetalda frakturer som inte är mina, extra-frakturer ”påminnelser”, sim-kort i brevlådan som jag inte beställt osv. Oftast står han bara med mobilen och låtsas titta i den eller så tar han foto på mig. Och tittar jag tillbaka så går han raskt iväg.
Vet ej vart min följare jobbar

Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan

En gammal vinylspelare.
Citera
2026-08-13, 14:32
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan

Förmodligen rör det dig om helt vanlig organiserad gangstalking, tydligen väldigt vanligt enligt en informativ FB tråd.
Citera
2026-08-13, 14:36
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:

En gammal vinylspelare.

Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Förmodligen rör det dig om helt vanlig organiserad gangstalking, tydligen väldigt vanligt enligt en informativ FB tråd.
Har måhända audiofilerna organiserat sig?

TS, det här verkar underligt.
Har du inget annat på ditt samvete?
Citera
2026-08-13, 14:37
Medlem
Citat:
Vet ej vart min följare jobbar

En gammal vinylspelare.

Tror bara att det är En av dom som jobbar på Tele2. Sen är det kanske kompisar till honom som följt mig vid fler tillfällen. Ev. släktingar eftersom ett par av dom är lika till utseendet.
Brukar fota mig eller stanna mig för att prata om meningslösa saker. En av dom såg påverkad ut och paranoid i sättet. Stirrig blick och gick maniskt efter mig mellan butikshyllorna för att senare gå och titta sig hysteriskt bakom axeln som om jag var farlig eller något.
Fotade tillbaka en gång för att markera men han var snabb till att dölja ansiktet.
Citera
2026-08-13, 14:39
Medlem
Coolvid19s avatar
Det är järnrörs-Tommy. Din morbror har hyrt in honom för att se till att du håller dig borta från hans kvinnor.
Citera
2026-08-13, 14:48
Medlem
Hade också ett liknande fall, hade sålt en dator till äldre man och efter vi snackat så skulle jag bli hans personliga IT support, funkade några veckor sen blev han så dryg att jag blockerade honom, bara någon dag efteråt så sitter han ensam vid en bensinstation mitt emot mitt arbete och käkar korv precis när jag slutar för dagen, creepy af, tror jag såg honom max två ggr till efter det på random ställen
Citera
2026-08-13, 15:11
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Hade också ett liknande fall, hade sålt en dator till äldre man och efter vi snackat så skulle jag bli hans personliga IT support, funkade några veckor sen blev han så dryg att jag blockerade honom, bara någon dag efteråt så sitter han ensam vid en bensinstation mitt emot mitt arbete och käkar korv precis när jag slutar för dagen, creepy af, tror jag såg honom max två ggr till efter det på random ställen

Läskigt..
Min hae aldrig personligen kontaktat mig mer utan bara i närheten av mig..
Citera
2026-08-13, 15:26
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
De hela började för typ 1.5 månad sen strax innan sommarn tog fart.. skulle sälja en pryl på marketplace.
Mötte denna skumma människa, han betedde sig lätt efterblivet o såg ut som en seriemördarpedofil helt ärligt..

Köpte skiten av mig iaf, inget mer med det..
Aldrig sett han tidigare och jag körde typ 45 min för att leverera prylen så vi bor ej nära heller.

Nu till saken.. detta mongo har börjar dyka upp lite överallt, när jag ska ta bilen från parkeringen så såg jag han bara stå vid trädet typ 5m bort o låtsas hålla på med luren.

När jag handlar i OLIKA butiker har jag sett hans fula ansikte stå o typ smygtitta på mig på avstånd.

Jag är säker på att han är cp o vill mig nåt ont men har inga bevis..

Så vad fan gör man? Försökte konfrontera honom igår men han är på ett så pass långt avstånd så han avvek fort nör jag traskade mot cpt..

Nån som vart med om nåt liknande? Tips?

Grattis, du kommer bli stalkad livet ut och polisen kommer inte hjälpa dig. Fy fan. Det låter helt fruktansvärt.
Citera
2026-08-13, 15:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Läskigt..
Min hae aldrig personligen kontaktat mig mer utan bara i närheten av mig..
Har nu fått bekräftat att det är Gök-Ola. Mitt tips är att du ligger väldigt lågt ett tag.
Citera
2026-08-13, 16:54
Medlem
Citat:
Vrf skulle han köpa nåt av mig?

Möjligt, tror du de därför han ville köpa den av mig?
Locka dig ur lägenheten en längre stund så att de kan bugga dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in