2026-08-13, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Varannan dag typ?
Vid min parkering? Omöjligt
Han hade inte ens bil därför skulle jag leverera

Har du kvar hans nummer? I så fall smsa att nästa gång du ser honom stå och flukta på dig polisanmäler du stalking. Sen blocka hans nummer och köp självförsvarsspray eller nåt som du går runt med en tid.
Citera
2026-08-13, 18:18
Medlem
MrB00ZEs avatar
Hela den här röran känns lite som Baby Reindeer IRL där huvudkaraktären hade en stalker som förföljde honom i över två år. Eller folk på Flashback kanske inte ens vet vad Baby Reindeer är.
Citera
2026-08-13, 19:00
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Hela den här röran känns lite som Baby Reindeer IRL där huvudkaraktären hade en stalker som förföljde honom i över två år. Eller folk på Flashback kanske inte ens vet vad Baby Reindeer är.
Det är en film om en tjockis kvinna!
Citera
2026-08-13, 19:21
Medlem
MystEquals avatar
Citat:
Läskigt..
Min hae aldrig personligen kontaktat mig mer utan bara i närheten av mig..
Som tidigare nämnt, skulle du lyckas få till en bild kan vi kanske gräva vidare. Men försiktig! Du vill inte bete dig för suspekt i närheten av såna här typer
Citera
2026-08-13, 23:01
Medlem
Merwinnas avatar
För det första: är du HELT säker på att det är samma person du ser varje gång? För det kan bli så - det har hänt mig med - att börjar man tänka mycket på en person, så "ser" man honom överallt. Fast det egentligen är någon annan när man går närmare och tittar efter.
Citera
Igår, 09:49
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
De hela började för typ 1.5 månad sen strax innan sommarn tog fart.. skulle sälja en pryl på marketplace.
Mötte denna skumma människa, han betedde sig lätt efterblivet o såg ut som en seriemördarpedofil helt ärligt..

Köpte skiten av mig iaf, inget mer med det..
Aldrig sett han tidigare och jag körde typ 45 min för att leverera prylen så vi bor ej nära heller.

Nu till saken.. detta mongo har börjar dyka upp lite överallt, när jag ska ta bilen från parkeringen så såg jag han bara stå vid trädet typ 5m bort o låtsas hålla på med luren.

När jag handlar i OLIKA butiker har jag sett hans fula ansikte stå o typ smygtitta på mig på avstånd.

Jag är säker på att han är cp o vill mig nåt ont men har inga bevis..

Så vad fan gör man? Försökte konfrontera honom igår men han är på ett så pass långt avstånd så han avvek fort nör jag traskade mot cpt..

Nån som vart med om nåt liknande? Tips?

Var det någon speciell pryl, typ en dator? Kan han ha fått information om dig via den prylen (eller av något annat som skedde i samband med er transaktion) som gjort att han blivit nyfiken på dig och vill spionera? Något du skrivit på Facebook?

Är han ung och omogen? Folk som just fått körkort och inte har något annat för sig kan få för sig att spionera på random folk enbart för nöjes skull, speciellt såhär under sommarlovet.

Du har inte psykos och har sett allting i syne?

Är du snygg? Kan det vara en bög som blivit kär i dig?

Oavsett vilket så försök ha så lite kontakt med honom det går, för det är bara så man kan bli av med en stalker.

Är du kontroversiell? Har du något gammalt ex som är sur på dig?
Det kan ju vara så att han köpte saken av dig för att han spionerade på dig redan från början (mest sannolikt isåfall som en tjänst åt en tjej som betalar med sex, sannolikt ett av dina ex) och ville få kontakt. Om saken är billig och går att använda av många människor är det ju något man kan göra i det läget. Men om det är en rotor till en Blackhawk-helikopter som kostar 100 000 kr är det ju mindre sannolikt...
Frågan är ju dock vad personen hoppas få ut av att spionera. Är du kriminell så att han ville se regnumret på den bil du skulle anlända med kanske? Eller är din bil reggad på dig själv?
Senast redigerad av Skattebrott Igår kl. 09:54.
Citera
Igår, 10:55
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
För det första: är du HELT säker på att det är samma person du ser varje gång? För det kan bli så - det har hänt mig med - att börjar man tänka mycket på en person, så "ser" man honom överallt. Fast det egentligen är någon annan när man går närmare och tittar efter.

Säker ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Var det någon speciell pryl, typ en dator? Kan han ha fått information om dig via den prylen (eller av något annat som skedde i samband med er transaktion) som gjort att han blivit nyfiken på dig och vill spionera? Något du skrivit på Facebook?

Är han ung och omogen? Folk som just fått körkort och inte har något annat för sig kan få för sig att spionera på random folk enbart för nöjes skull, speciellt såhär under sommarlovet.

Du har inte psykos och har sett allting i syne?

Är du snygg? Kan det vara en bög som blivit kär i dig?

Oavsett vilket så försök ha så lite kontakt med honom det går, för det är bara så man kan bli av med en stalker.

Är du kontroversiell? Har du något gammalt ex som är sur på dig?
Det kan ju vara så att han köpte saken av dig för att han spionerade på dig redan från början (mest sannolikt isåfall som en tjänst åt en tjej som betalar med sex, sannolikt ett av dina ex) och ville få kontakt. Om saken är billig och går att använda av många människor är det ju något man kan göra i det läget. Men om det är en rotor till en Blackhawk-helikopter som kostar 100 000 kr är det ju mindre sannolikt...
Frågan är ju dock vad personen hoppas få ut av att spionera. Är du kriminell så att han ville se regnumret på den bil du skulle anlända med kanske? Eller är din bil reggad på dig själv?

Vinylspelare skrev
Citera
Igår, 14:08
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Det är en film om en tjockis kvinna!

Ja no shit sherlock, utifrån det du skriver till andra i tråden och det du skriver till mig kommer jag till slutsatsen om att du låter påriktigt helt rubbad och paranoid. Skaffa hjälp
Citera
Igår, 21:41
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Kannibaler älskar vinylspelare

Grattis

Ehm det tror jag inte!

Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Ja no shit sherlock, utifrån det du skriver till andra i tråden och det du skriver till mig kommer jag till slutsatsen om att du låter påriktigt helt rubbad och paranoid. Skaffa hjälp

Va? För jag svarat på frågor, är du sjuk eller?
Citera
Igår, 21:42
Medlem
Connykrims avatar
Jaha, såg honom nyss igen.

Var ute på en kvällspromenad och han står bakom ett träd o smygtittar.

Ca 20 m och va säker på stt det var han..

Jag ökar takten mot han och han åker på sin elspark med säte snabbt iväg..

Försöker springa efter men han försvinner runt krönet…..

Blev inga bilder då adrenalinet va i toppp
Citera
Idag, 10:17
Medlem
448s avatar
Citat:
Ehm det tror jag inte!

Va? För jag svarat på frågor, är du sjuk eller?

Ta bilden på klappmongot , säpo/noa är en soptipp byggd av dårar

Exempel på spanaregosse från barnhem med burnerphone lurad i fälla av oss elitens män

https://i.postimg.cc/gcqS8Wnf/70053-Gallery.jpg
Citera
Idag, 10:19
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Nån som vart med om nåt liknande? Tips?

Han kanske är missnöjd med prylen men för blyg för att gå fram och prata med dig. Varför går du inte fram och säger hej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in