2026-08-13, 13:28
Medlem
man torkar väl sig noggrant

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Visst kan du göra samma sak i duschen eller badkaret men jag tror inte att folk kränger av sig strumpor och byxor efter att de har skitit.
Citera
2026-08-13, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
haha jag åker inte kommunalt eller bor i Stockholm

där sken din genialitet igenom, "alla måste bo i Stockholm som jag ju"
Hm, det var nog snarare mina fördomar som sken igenom. Med tanke på att du startade en så otroligt idiotisk tråd kunde jag inte tänka mig att du var annat än en infödd dum 08 med en sjuklig och snedvriden syn på renlighet.

Vi pratar alltså om en bonde som efter en dag i gödselhögen duschar innan han lägger sig. Well, det tror jag alla bönder gör. Och att duscha innan man går ut för att inseminera en ko känns överdrivet.

Ledsen att jag fick allt om bakfoten.
Citera
2026-08-13, 13:30
Medlem
igen fick du till det, geniet

aldrig har jag sett så många ord svammel som från dig

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Hm, det var nog snarare mina fördomar som sken igenom. Med tanke på att du startade en så otroligt idiotisk tråd kunde jag inte tänka mig att du var annat än en infödd dum 08 med en sjuklig och snedvriden syn på renlighet.

Vi pratar alltså om en bonde som efter en dag i gödselhögen duschar innan han lägger sig. Well, det tror jag alla bönder gör. Och att duscha innan man går ut för att inseminera en ko känns överdrivet.

Ledsen att jag fick allt om bakfoten.
Citera
2026-08-13, 13:30
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
om du inte luktar åtminstone lite illa, är du allt annat än en vanlig person
Jo, jag är en vanlig person, men jag äter långt ifrån lika mycket skit som vanliga personer i allmänhet gör, och det gör skillnad.
Citera
2026-08-13, 13:31
Medlem
Citat:
man torkar väl sig noggrant
BARA MED PAPPER?????

Du gnuggar alltså in bajs i huden och tror att du är ren sedan? Gör ett litet experiment. Ta en bajskorv i handen och se till att den lämnar skit efter sig på huden. Sedan tar du papper eller en handduk och torkar till dess du inte ser något brunt. Sedan luktar du på handen.

Tvättar du inte händerna efter att du skitit? Det borde ju vara onödigt eftersom du ju har ett papper mellan handen och skiten när du torkar dig.
Citera
2026-08-13, 13:32
Medlem
Citat:
igen fick du till det, geniet

aldrig har jag sett så många ord svammel som från dig
Och där avslöjade du dig. Inga versaler.

Vi lägger ner den här diskussionen nu. Du och din fru kan fortsätta att vältra er i svinstian hemmavid.
Citera
2026-08-13, 13:47
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Är det det ni säger när folk tycker ni är ohygieniska?
"ni är oftare sjuka än vi"

Vi bryr oss bara inte om denna löjliga stämpel som vissa freakd med bacillskräck kanske lägger på oss. Sen är väl låg sjukdomshalt ett rätt bra stöd för ens hälsa. Som sagt så tränar och äter vi väl...

Ni överdriver liksom helt galet. Jämför vår hygien mot hur människor levt bara för några hundra år sedan. Dina barn har säkert autism
Citera
2026-08-13, 14:00
Medlem
Du har ocd
Citera
2026-08-13, 14:01
Medlem
hippilis avatar
Om jag jag skulle lukta garage, svett och skit och kryper ner under täcket blir det inget "mys" gosa den natten jag hade nog fått sova i garaget ett tag så dusch varje kväll eller varannan om man inte gjort något under dagen någon gång i veckan ett bad som är så underbart härligt

Att lägga sig oduschad och skitig på kvällen existerar inte här
Citera
2026-08-13, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Jag duschar ca 1 gång i veckan inga problem 😊

Sängkläder oj det var nog 3-4 månader sedan dom byttes 🤗

Hahaha fyfan
Citera
2026-08-13, 14:07
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Du är min hjälte
Alla andra inlägg får mig att gäspa
Ja alltså det lägger sig efter ett tag liksom.
Citera
2026-08-13, 14:08
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty1691
Hahaha fyfan
Du skulle mao inte trivas på medeltiden förstår jag 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto