2026-08-13, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Om du duschar kallt så slår kroppen igång värmesystemet, och du känner dig möjligen kall av själva duschen, men kroppen går upp i temp iställlet.

Min erfarenhet är att det hjälper. Men jag kallduschar enbart (duschar aldrig varmt) och har gjort så i över ett år. Min kropp har kanske anpassat sig.
Citera
2026-08-13, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
detta säger ju inte emot min poäng i trådstarten
Inte direkt. Men låt oss titta på det du skrev.

"Stöter med jämna mellanrum på folk som tar sin dagliga dusch om morgonen och därmed alltid går i säng med hela dagens smuts. Wtf?"

Du är ju lika äcklig själv så WTF!?!?

"Smutssova kallar jag det. Hur tänker ni?"

Se ovan.

"Asvidrigt att ha hela dagens damm, smuts å svett med i säng!"

De som sover skitiga rör sig iaf inte ute bland folk så som du gör. Du är alltså äckligare.
Citera
2026-08-13, 13:19
Medlem
Vilket svammel

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Inte direkt. Men låt oss titta på det du skrev.

"Stöter med jämna mellanrum på folk som tar sin dagliga dusch om morgonen och därmed alltid går i säng med hela dagens smuts. Wtf?"

Du är ju lika äcklig själv så WTF!?!?

"Smutssova kallar jag det. Hur tänker ni?"

Se ovan.

"Asvidrigt att ha hela dagens damm, smuts å svett med i säng!"

De som sover skitiga rör sig iaf inte ute bland folk så som du gör. Du är alltså äckligare.
Citera
2026-08-13, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juhachi
Haha svenskar och hygien...klart man duschar INNAN och EFTER jobbet, men ni borde prioritera att göra rent stjärten först.
Folk som lever i hem utan en bidé borde inte få röra sig ute bland andra.
Citera
2026-08-13, 13:20
Medlem
Vad gör du med bidén som man inte kan göra utan?

Citat:
Folk som lever i hem utan en bidé borde inte få röra sig ute bland andra.
Citera
2026-08-13, 13:22
Medlem
Citat:
Vilket svammel
Ja det är klart du tycker. Sitter där oren på tunnelbanan i kläder som du haft flera dagar förut, på ett säte där något jon precis haft sina dojor med hundbajs på. Och så inbillar du dig att du är ren för att du smetar in någon jävla luktagott kräm i din skitiga hud.

Du är som folk som mitt i kräftskivan startar trådar på Flashback om att fransmännen är äckliga som äter sniglar.
Citera
2026-08-13, 13:22
Medlem
haha jag åker inte kommunalt eller bor i Stockholm

där sken din genialitet igenom, "alla måste bo i Stockholm som jag ju"

Citat:
Ja det är klart du tycker. Sitter där oren på tunnelbanan i kläder som du haft flera dagar förut, på ett säte där något jon precis haft sina dojor med hundbajs på. Och så inbillar du dig att du är ren för att du smetar in någon jävla luktagott kräm i din skitiga hud.

Du är som folk som mitt i kräftskivan startar trådar på Flashback om att fransmännen är äckliga som äter sniglar.
Citera
2026-08-13, 13:23
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Jag duschar ca 1 gång i veckan inga problem 😊

Sängkläder oj det var nog 3-4 månader sedan dom byttes 🤗

Du är min hjälte
Alla andra inlägg får mig att gäspa
Citera
2026-08-13, 13:25
Medlem
vill man vara oskuld hela livet kan man bara neka sex också

Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Du är min hjälte
Alla andra inlägg får mig att gäspa
Citera
2026-08-13, 13:25
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Vad vidrig er säng måste vara, och där kommer era barn säkert upp ibland

Vi är inte för renliga
Ni är för smutsiga
I onödan

Ja, de leker här en hel del. Kelas o kurragömma. Hunden är också här ibland, men inte när vi ska sova... Nu tycker jag att ni överdriver något enormt om detta. Som sagt var finns det värre hygienbrister i sängkammaren. Som att slicka rumphålet utan adekvat rengöring. Vi hat bidé som används myckrt flitigt av båda två.... Vi har pengar.. Förövrigt är även barnen sällan sjuka, relativt sett. Vi har det bra - till skillnad från er som bor på sjukhus.
/norther1
Citera
2026-08-13, 13:26
Medlem
Citat:
Vad gör du med bidén som man inte kan göra utan?
Visst kan du göra samma sak i duschen eller badkaret men jag tror inte att folk kränger av sig strumpor och byxor efter att de har skitit.
Citera
2026-08-13, 13:26
Medlem
Är det det ni säger när folk tycker ni är ohygieniska?
"ni är oftare sjuka än vi"

Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Ja, de leker här en hel del. Kelas o kurragömma. Hunden är också här ibland, men inte när vi ska sova... Nu tycker jag att ni överdriver något enormt om detta. Som sagt var finns det värre hygienbrister i sängkammaren. Som att slicka rumphålet utan adekvat rengöring. Vi hat bidé som används myckrt flitigt av båda två.... Vi har pengar.. Förövrigt är även barnen sällan sjuka, relativt sett. Vi har det bra - till skillnad från er som bor på sjukhus.
/norther1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in