Citat:
Ursprungligen postat av
gniknus2
Jag tar på mig rena kläder fast att jag inte är nyduschad ja.
Ej nyduschad betyder inte smutsig.
Såvida man inte sovit i en så sunkig säng som du har då.
Byxor och tröjor som inte är innerst kan jag ha flera dagar.
Byter t-shirt/skjorta, kalsonger, strumpor varje dag. Kalsonger å t-shirt morgon och kväll. Inga strumpor på natten.
Jag å frugan hittar alltid hem efter vi duschat för vi vill ha det så.
Vi har barn och kan inte hitta på doningar mitt på dagen.
Jag duschar självklart både på morgonen och kvällen, varför du tror att jag trots att jag aldrig sagt det, skulle lägga mig oduschad, är närmast obegripligt.
Om du inte byter lakan varje dag så är inte sängen ren efter en natts sömn, bara för att du lagt dig nyduschad. Du svettas under natten och visst, svett från en ren kropp är inte så läskigt. Förrän efter ett par dagar. Du lämnar också mängder av hudflagor efter dig efter en natts sömn. Liksom en del kroppsvätskor som inte är svett. Du avslöjar nu också att du har en fru och barn. Troligtvis en dubelsäng och ibland kanske ett barn sover i den också.
Och efter en sådan natt sätter du på dig kläder, vissa dessutom inte rena de heller. Du skriver om byxor och kläder som inte är innerst. Du är medveten om att smuts även kommer utifrån hoppas jag? Åker du t ex kommunalt eller använder stolar på kontoret som andra suttit på, kan du ha t o m avföring på de där byxorna du kränger på dig. Och om byxorna inte sitter innerst, betyder det att du alltid har långkallingar?
Du verkar vara en riktig liten lortgris.