2026-08-12, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Det är pinsamt att du skryter om hur bra du är på att ljuga.

OK kompis.
Citera
2026-08-12, 15:37
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Jag har inget råd, men om han själv är runt eller över 30, är svensk och vill ha barn med en svensk kvinna som är oskuld så är det nog ganska så kört. Det är även andra saker som "incels" brukar tjata om där min analys nog tyvärr är att det är kört, eller jävligt svårt.

Jag har ganska många barn, ja.

Jag hade ingen avsikt att hjälpa TS (han är säkert reko, vad vet jag, men någon avsikt att hjälpa hade jag inte) och "kvinnofrågan" kommer jag givetvis inte att kunna lösa på egen hand. Som mest kan jag väl dela med mig av egna insikter och erfarenheter. Jag har dock själv gjort mycket fel och gjort många misstag när det gäller kvinnor under mitt liv. En del relationer jag har haft med kvinnor har misslyckats eller gått snett pga misstag jag begått.

Att jag trots egen oförmåga och egna brister och misstag har haft kvinnligt sällskap under merparten av mitt vuxenliv och har haft relativt många kvinnor betraktar jag inte som min egen förtjänst utan det är någonting som liksom bara har hänt av sig självt, någonting jag har råkat ut för.

Att jag inte startat mitt konto nyligen eller i syfte att framstå som något i något incel-sammanhang, eller vad det nu var? Jag har ju med detta konto mestadels skrivit om inrikes- och utrikespolitik, historia m.m. sedan 8 år tillbaka.

Inget av detta nonsens förändrar faktumet att är man incel och knepig som TS (och du) och hoppas träffa en oskuld på 30+ så är man rökt, och förtjänar dessutom att vara rökt. Uppenbart att du gett upp och råder TS att göra detsamma. Det är även mitt råd till er som sagt.

Framstå som kompromisslös tuffing (även politiskt) på Flashback i sådan utsträckning att det blir löjligt, detta slipper man ju från TS iaf.

---

Bra trött på den här meningslösa diskussionen nu, kommer inte svara på mer hittepå från dig om jag inte absolut måste.
Senast redigerad av MrKyoto 2026-08-12 kl. 15:39.
Citera
2026-08-12, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgekko321
Hon har knullat runt säkert 300 kukar, säkert i munnen också etc.

Sen vill hon ha en stabil man, vilka är ni som nappar på detta?

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

Nu är ju inte alla tjejer precis likadana. Det finns tjejer som har legat runt och det finns tjejer som har haft långa förhållande på flera år. Det finns också de som är oskuld precis som du.
Citera
2026-08-12, 17:05
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Långt över 100 lär ju dock tyvärr vara tämligen vanligt. Om de inte mestadels har haft ett fåtal längre förhållanden, eller levt under vissa omständigheter, så lär det gå ganska fort för många kvinnor att komma upp i 100+ åtminstone.

Ja, det skulle ju kunna gå att "ganska fort" göra det, men det betyder ju inte att det är så.

Notera att jag tror det är starkt negativt för en kvinna att ligga med 100 män och jag absolut inte skulle vilja ha en sådan kvinna, men jag tror också det är en mycket liten minoritet av kvinnor som detta gäller. Det hjälper absolut ingen att yra om att "de flesta svenska 30-åringar" gjort det.
Citera
2026-08-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Ja, det skulle ju kunna gå att "ganska fort" göra det, men det betyder ju inte att det är så.

Notera att jag tror det är starkt negativt för en kvinna att ligga med 100 män och jag absolut inte skulle vilja ha en sådan kvinna, men jag tror också det är en mycket liten minoritet av kvinnor som detta gäller. Det hjälper absolut ingen att yra om att "de flesta svenska 30-åringar" gjort det.

"Hjälper"? Det finns ingenting som "hjälper" någonting men vissa saker är bara som de är. Visst, vissa har bara eller mestadels fasta och långvariga förhållanden och hinner därför inte med så många, men även såna kan ibland hinna med förvånansvärt mycket innan och mellan de fasta och långvariga pojkvännerna.

Att det skulle vara en mycket liten minoritet tror jag inte, även om jag inte kan visa nåt stöd för varken det ena eller det andra.
Citera
2026-08-12, 17:25
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
"Hjälper"? Det finns ingenting som "hjälper" någonting men vissa saker är bara som de är.

Ja, det hjälper inte att sprida saker som inte stämmer.
Citera
2026-08-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ja, det hjälper inte att sprida saker som inte stämmer.

Fast det stämmer, åtminstone för en betydande minoritet av kvinnor i dagens Sverige. Det går väldigt fort när vissa av dem sätter igång. Bland män är det bara de allra mest ihärdiga raggarna och casanovorna som kommer upp i samma antal. För de flesta kvinnor är det lätt och snabbt gjort, om omständigheterna blir såna att de sätter igång.
Citera
2026-08-12, 17:35
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Långt över 100 lär ju dock tyvärr vara tämligen vanligt. Om de inte mestadels har haft ett fåtal längre förhållanden, eller levt under vissa omständigheter, så lär det gå ganska fort för många kvinnor att komma upp i 100+ åtminstone.

Om de börjar runt 15 års ålder kanske (vissa drar ju galet nog igång ett par år innan det) så är det 15 år tills de är 30. Det går 52 veckor/helger på ett år. Det blir 780 helger på 15 år. Om de har varit med 100 st olika män så innebär det i genomsnitt "bara" en ny man lite mindre än var åttonde vecka. Betänk då att vissa har långa perioder av intensivt "festande", eller att de "reser". Vet inte om det är så vanligt längre men när jag var yngre var det många tjejer som åkte till London, Paris och liknande ställen och stannade där ett år eller två. Där hanns det med en hel jävla del vill jag lova.

Citat:
Det här är ju trams. Jag har många års (decenniers) erfarenhet av kvinnor, har själv varit med relativt många olika kvinnor och har framförallt vistats och umgåtts mycket i olika nattlivs- och festmiljöer under många års tid. Det är ganska många yngre kvinnor som var och varannan helg släpar hem en ny snubbe. Jag har sett det på nära håll under lång tid. Jag är även bekant med flera såna kvinnor. Jag vet vilka de är och vad de har gjort förr om åren, så att säga. Det jag personligen har sett och känner till lär ju dessutom vara toppen på ett isberg.

Citat:

För genomsnittet låter 8-15 som ett rimligt intervall. Jag har också rätt stor erfarenhet av krogliv och andra miljöer där man träffar på ”frigjorda” kvinnor men utgår man från dessa som representativa blir det ett urvalsfel. Väldigt många går också knappt ut och lever övervägande ”tråkiga” liv. När jag var yngre bodde jag i en studentstad och festade hela tiden. Så småningom började jag känna igen massor av folk när jag var ute och även bland de som festade lite mer regelbundet verkade många i princip aldrig gå hem med nya på småtimmarna.

I demografin kvinnor på 30+ vilka inte haft etablerade långvariga förhållanden de senaste 10-15 åren och som dessutom har en lång historik av festande och resande kan antalet sexpartners vara tresiffrigt förstås. Men även i denna demografi kan nog siffran också vara betydligt lägre än man fruktar. Kvinnor har lägre sexdrift än män och spänningen med att ligga med nya avtar rätt rejält för de flesta eftersom det inte är någon större utmaning för merparten kvinnor att få sex. Även som man känner jag instinktivt att jag tröttnat så småningom på att ligga med kreti och pleti om jag haft extremt lätt att få kvinnor. På samma sätt som nöjet i att träna kommer att minska om man aldrig utmanar sig själv utan fortsätter lyfta samma vikter eller springa samma avstånd i samma tempo.
Citera
2026-08-12, 17:39
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
För genomsnittet låter 8-15 som ett rimligt intervall. Jag har också rätt stor erfarenhet av krogliv och andra miljöer där man träffar på ”frigjorda” kvinnor men utgår man från dessa som representativa blir det ett urvalsfel.

Ja, det är klart att det är så - och bra poängterat. Det är ju ett klassiskt tankefel att se något enskilt och tolka detta som att det gäller ett flertal - oavsett vad det liksom gäller.
Citera
2026-08-12, 18:15
Medlem
Citat:
Ja, det är klart att det är så - och bra poängterat. Det är ju ett klassiskt tankefel att se något enskilt och tolka detta som att det gäller ett flertal - oavsett vad det liksom gäller.

Jag har aldrig hävdat att det är normen, bara att det är vanligare än vad många män vill tro.
Citera
2026-08-12, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgekko321
Hon har knullat runt säkert 300 kukar, säkert i munnen också etc.

Sen vill hon ha en stabil man, vilka är ni som nappar på detta?

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

De där första 300 är väl när hon är runt 18
Vid högre ålder blir det färre
Citera
2026-08-12, 18:18
Medlem
Helst ska man väl också känna varann lite innan man skapar avkomma med varandra, så gör man barn strax efter 30 har man antagligen varit ihop sedan man var 25-28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in