Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Jag har inget råd, men om han själv är runt eller över 30, är svensk och vill ha barn med en svensk kvinna som är oskuld så är det nog ganska så kört. Det är även andra saker som "incels" brukar tjata om där min analys nog tyvärr är att det är kört, eller jävligt svårt.
Jag har ganska många barn, ja.
Jag hade ingen avsikt att hjälpa TS (han är säkert reko, vad vet jag, men någon avsikt att hjälpa hade jag inte) och "kvinnofrågan" kommer jag givetvis inte att kunna lösa på egen hand. Som mest kan jag väl dela med mig av egna insikter och erfarenheter. Jag har dock själv gjort mycket fel och gjort många misstag när det gäller kvinnor under mitt liv. En del relationer jag har haft med kvinnor har misslyckats eller gått snett pga misstag jag begått.
Att jag trots egen oförmåga och egna brister och misstag har haft kvinnligt sällskap under merparten av mitt vuxenliv och har haft relativt många kvinnor betraktar jag inte som min egen förtjänst utan det är någonting som liksom bara har hänt av sig självt, någonting jag har råkat ut för.
Att jag inte startat mitt konto nyligen eller i syfte att framstå som något i något incel-sammanhang, eller vad det nu var? Jag har ju med detta konto mestadels skrivit om inrikes- och utrikespolitik, historia m.m. sedan 8 år tillbaka.
Inget av detta nonsens förändrar faktumet att är man incel och knepig som TS (och du) och hoppas träffa en oskuld på 30+ så är man rökt, och förtjänar dessutom att vara rökt. Uppenbart att du gett upp och råder TS att göra detsamma. Det är även mitt råd till er som sagt.
Framstå som kompromisslös tuffing (även politiskt) på Flashback i sådan utsträckning att det blir löjligt, detta slipper man ju från TS iaf.
---
Bra trött på den här meningslösa diskussionen nu, kommer inte svara på mer hittepå från dig om jag inte absolut måste.