Citat:
Ursprungligen postat av
Baliser
Det finns nog flera förklaringar till samma fenomen. En förklaring kan vara att de har mycket att göra på jobb och med barn. Att skriva lite är ju betydligt enklare än att faktiskt träffas i levande livet. En annan förklaring kan vara att man vill hålla grytan kokande men inte äta just nu. En tredje förklaring som nämnts kan vara att det är någon som vänsterprasslar. För egen del lutar det nog åt att jag har gett upp. Aldrig har väl kvinnor och män stått så långt ifrån varandra som idag.
Nog så bra förklaringar ovan. Några andra skäl är att de flesta kvinnor gillar inte logik och matematik, utan de baserar sina tankar och åsikter på känslor. De kan ändra åsikt 540 grader på 10 minuter.
En annan grej som ältats här är att många kvinnor är hypergamiska. Klart värre i usa, men äldre kvinnor i sverige är åt samma håll, och varför inte. en attraktiv kvinna vet sitt värde.
https://www.youtube.com/watch?v=0xaQP_8ydBc
I övrigt så håller jag som vanligt med halaltarzan. Män ska dricka mycket måttligt, men därimot behöver kvinnor desto mer, då de har så mycket "chips on their shoulders". Obs jag förespråkar inte att lura i kvinnor mycket alkohol, men de behöver en del för att kunna slappna av i möten.