2026-08-12, 23:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag vet faktiskt inte om alla gör det. Men jag skulle tro rätt många. Men det är inte så att det händer hela tiden, jag kanske har gjort så några gånger i mitt liv. Men sen skulle det visa sig att han faktiskt på vägen fångar ens intresse ändå då vill man ju ta det vidare på riktigt.

Jag fattar att det är inte helt schysst men nån gång måste man väl få vara lite ego. Och som sagt, män leker med tjejers känslor hela tiden ju, detta verkar du ju inte tycka är fel?
"Leker med era känslor hela tiden"

vilken schizofrenisk fantasi värld lever du i egentligen?

Så du hittar på en massa för att rättfärdiga era socialt efterblivna beteende med andra ord

Tröttsamt..
Citera
2026-08-12, 23:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggeraldrigupp
Svarade du till fel person?
Nej
Citera
2026-08-12, 23:04
Medlem
supreme100s avatar
Haha jesus. Vad är det för stämning och personer i den här tråden? Som väldigt svensk man, med väldigt svenskt beteende och psyke, så kan jag informera er andra om att svenska kvinnor är fantastiska på alla sätt. Snygga, roliga, passionerade och bara bäst
Citera
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
"Leker med era känslor hela tiden"

vilken schizofrenisk fantasi värld lever du i egentligen?

Så du hittar på en massa för att rättfärdiga era socialt efterblivna beteende med andra ord

Tröttsamt..

Aha jag förstår. Du relaterar inte eftersom du själv givetvis aldrig har lekt med en kvinnas känslor. =)
Citera
Medlem
pati1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menomi
Extremt enkelt att besvara den frågan: de är helt enkelt inte tillräckligt sugna på dig. Vad har du att erbjuda egentligen?

Om kvinnor inte tyckte jag var intressant i deras ögon hade de väl inte stämt träff med mig från första början? När man i perioder träffar 4–5 olika kvinnor i veckan på dejter så faller argumentet om att man "inte är intressant" ganska platt.
Att någon enstaka kvinna backar eller inte dyker upp handlar inte om mig det är bara en del av spelet och vad jag kallar collateral damage, Det händer, och man får räkna med det på nätdejting.

Och vad jag har att erbjuda? En rak, trygg och maskulin man med tydliga gränser något det tyvärr råder stor brist på idag hos en svensk man , jag ser allt för ofta svenska män som tassar bakom sina partners utan ryggrad.
Citera
2026-08-12, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pati1985
Jag är 40 år.

Tack för ditt sva och du behöver absolut inte be om ursäkt , jag bär ingen som helst ilska mot dig och jag gillar egentligen inte att generalisera, för jag vet ju att det finns gott om fantastiska kvinnor där ute.

Men samtidigt är det så märkligt, för de flesta kvinnor jag har träffat eller dejtat har haft väldigt mycket gemensamt som jag har upptäckt över tid. Jag är väldigt analytisk och observant som person, så det är svårt för någon att dölja saker för mig i längden.

Det jag ofta stöter på är:

De kan vara så himla fina utåt, trevliga, glada och skratta men det finns nästan alltid en ganska jobbig sida som de försöker dölja.

Gnälligheten och dubbelmoralen är så otroligt vanlig.

Djupa, obearbetade ärr som aldrig verkar läka.

Ju mer man lär känna personen, desto mer kommer mörka saker upp till ytan och det kan handla om depression, ångest, alkoholberoende eller att man får höra om massor av skit från förr.

Bara som ett exempel: parallellt med detta dejtar jag lite med en annan kvinna ( har träffat henne trte gånger hittils ) , och ganska snabbt berättade hon att hon blivit utsatt för sexuella övergrepp när hon var liten.

Jag låter dig fundera själv på vad det gör med dejtingdynamiken. Det är tyvärr så här verkligheten har sett ut för mig gång på gång när jag försökt lära känna kvinnor.

Jag är äldre än dig, men du ska aldrig stå ut med gnäll eller skäll.
Jag tror inte att du ska ta dig an tjejer som utger sig själva för att vara offer heller...det kan finnas mycket mer i bagaget än du anar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Om tjejen du raggar på är en komplex vänstertjej, kan det hända att dina råd stämmer.
Personligen HATAR jag den typen av falska tjejer, så jag slipper automatiskt såna tjejer. Så om jag känner för att säga en komplimang så kan jag göra det. Det känns bra.

Är det inte jobbigt att följa alla dessa regler och måsten som ni har i incel-sfären?

Komplimanger kan få många kvinnor att gilla dig tillbaks. Vad har du som incel att ge kvinnan om du inte ens kan inleda med en komplimang? Incel-läran vingklipper dig. Och detta var förstås avsikten när feminismen lanserade denna irrlära.

Nej, det handlar om kvinnors psykologi och hur de fungerar biologiskt oavsett politisk skådning.
Det handlar inte om att följa regler det handlar om att operera på ett sätt som inte är destruktivt, vilket borde vara naturligt för män.
Att ge komplimanger är inte samma sak som att visa sina kort och servera hjärtat på ett fat.
TS har inte gett komplimanger han har jagat, pressat och krypit.

Vet inte vart du vill komma med ditt incel snack.
Jag kan säga att det går rätt bra för mig..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pati1985
jag glömde citera att i våra tidigare diskussioner var hon dessutom väldigt snabb med att klaga på svenska män och radade upp en hel lista på saker hon störde sig på och ogillade:

”Stela och tråkiga män”

Män som pratar mycket om gamla relationer

Män som hon upplever som ”mesiga” och tystlåtna (exempelvis som inte tar initiativ på restaurang)

Män som bara babblar om sig själva, är självupptagna, skrytmånsar, snåljåpar eller besserwissrar

Ofräscha män , smuts under naglarna, dålig andedräkt, svettlukt, dålig hygien och rökning

Män som inte visar intresse för att lära känna henne

Män som tidigt börjar prata om sin ”kukstorlek” och vad hon skulle gilla sexuellt

Det som gör hela grejen så jävla obegriplig är att jag inte uppfyller en enda av hennes negativa punkter. Jag är varken mesig, otydlig, självupptagen eller ohygienisk, utan drivande, rak, fräsch och ställde frågor för att lära känna henne. Jag var i princip exakt den typen av man hon påstod att hon sökte.

Hur kan du uppleva dig själv med tanke på att man bara ser 30 procent av sig själv

Nästa gång någon börjar krångla såhär
Det är ingen ide att liksom push thrue...
Klipp bara direkt och gå vidare
För dom problemen du ser tidigt är dom du får senare
Citera
Avstängd
Citat:
Aha jag förstår. Du relaterar inte eftersom du själv givetvis aldrig har lekt med en kvinnas känslor. =)
Nej aldrig varför i helvete skulle jag göra det?

Är du psykiskt sjuk i huvudet eller?
Citera
2026-08-12, 23:06
Medlem
pati1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Så du spelar en massa spel men blir förvånad när du blir spelad? Har du du nån form av hjärnsubstans innanför huvudet som kan förklara detta? Tror du att du är nån form av drömkille?

Massa spel ? på vilket sätt ? utveckla ditt svar
Citera
2026-08-12, 23:07
Medlem
Citat:
Det där lät ju helt ok ändå. Kanske dömde jag dig lite hårt förut. Eventuellt.

Inte för att din åsikt har någon som helst betydelse..
Citera
2026-08-12, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Nej

Vad har jag gjort eller sagt för fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto