2026-07-01, 23:59
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatarissabel
Du verkar ha lagomt med fördomar. Du vet att alla med borderline inte fungerar likadant, folk påverkas olika mycket eller lite av diagnosen och på olika sätt. Man kan ju dessutom medicinera och gå i terapi och leva stabilt utan att vara någon galen manipulator som vill sätta dit ”oskyldiga män”
Du känns som en väldigt ignorant människa som måste få dig en lite större världsbild.

Känner inte denna kvinna alls så kan inte tala för henne men jag lovar dig att alla med borderline inte är galna och vill förstöra alla andras liv. Det finns människor till sånt oxå men dom kan vara både med eller utan bpd.

Alla sportbilar kör inte för fort men vid olycka måste man ändå utreda alla tänkbara scenarion, däribland fortförning & vårdslöshet i trafik, i synnerhet då sannolikheten för detta ökar markant med just en sportbil

Samma gäller här, då aktuell kvinna, enligt uppgift, lider av ett emotionellt instabilt personlighets syndrom som potentiellt kan vara den bakomliggande orsaken till varför hon i sin förtvivelses vanvett & skuldbelagda impulsivitet valde att anmäla Tobbe, trots 3 timmars slaveri & förnedring med oral- & anal stimulans

Det handlar därför inte om ignoranta fördomar utan snarare om objektivitet & rättssäkerhet i syftet att motverka godtycklig maktutövning & pöbelmentalitet. Något som på sikt gynnar oss alla
Senast redigerad av Adonis. 2026-07-02 kl. 00:04.
Citera
2026-08-07, 09:43
Medlem
Han är fullständigt efterbliven, förstår inte att ingen har tagit ner han på jorden sedan januari då han kom ut. Och hur ens folk kan anställa honom är för mig en gåta. Han är och för blir en våldtäktsmän. En stor jävla idiot ör vad han är!
Citera
2026-08-07, 09:45
Medlem
Han är fullständigt efterbliven, förstår inte att ingen har tagit ner han på jorden sedan januari då han kom ut. Och hur ens folk kan anställa honom är för mig en gåta. Han är och för blir en våldtäktsmän. En stor jävla idiot ör vad han är! Sen att han ens vill komma tillbaka till övik är helt jävla sjukt i mon värld!
Citera
2026-08-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkcykel12
Han är fullständigt efterbliven, förstår inte att ingen har tagit ner han på jorden sedan januari då han kom ut. Och hur ens folk kan anställa honom är för mig en gåta. Han är och för blir en våldtäktsmän. En stor jävla idiot ör vad han är! Sen att han ens vill komma tillbaka till övik är helt jävla sjukt i mon värld!

Vart är han anställd?
Citera
2026-08-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vettefan22
Vart är han anställd?

E-karlströms tror jag det heter
Citera
2026-08-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Det är av mycket stor relevans att påpeka hennes psykiska ohälsa då det faktiskt är ganska vanligt för en mentalt störd individ med emotionellt instabilt personlighetssyndrom (som Frk Borderline) att tvinga eller manipulera andra i sin närhet att bistå i olika former av självskadebeteende

Det framgår ganska tydligt att den "utsatta" kvinnan, dvs frk Borderline, har velat att med manipulation bryta ner Tobbes självförtroende genom 3 timmars förnedring (mellan hennes ben) i ett försök att skapa en viljelös marionett av en redan trasig individ till hennes njutningsfulla förfogande

En kvinna som frk Borderline ändrar ständigt spelreglerna. Ena stunden är de snälla. I nästa stund är de arga eller hotar. Därför är det av stor relevans att påtala hennes sjukdomsbild i "varenda inlägg"
Inget eget ansvar i det här?
Citera
2026-08-09, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkcykel12
E-karlströms tror jag det heter

Hoppas folk ifrågasätter det ordentligt.
Citera
2026-08-09, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vettefan22
Hoppas folk ifrågasätter det ordentligt.

Ja det hoppas jag verkligen!
Citera
2026-08-10, 17:35
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Det handlar därför inte om ignoranta fördomar utan snarare om objektivitet & rättssäkerhet i syftet att motverka godtycklig maktutövning & pöbelmentalitet. Något som på sikt gynnar oss alla
Nu är ju ( i det här fallet ) skuldfrågan utredd ordentligt , ärendet har ju gått igenom både tingsrätt och hovrätt och experter av alla de slag har i vederbörlig ordning fått säga sitt .

Fakta i målet är solklara : karlen är skyldig

Detta oavsett vad någon verklighetsfrånvänd totalonanist suttit på Flashback och fantiserat ihop .

Nu hoppas jag bara att hans framtida liv innehåller rejält med knogmackor varhelst han befinner sig .
Citera
2026-08-10, 18:02
Medlem
Vem är kvinnan?
Citera
2026-08-12, 16:19
Medlem
är hon snygg?
Citera
2026-08-13, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hpas
Vem är kvinnan?

Det är helt oväsentligt för den här tråden.
Låt hon förbi anonym!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in