Citat:
Ursprungligen postat av
pati1985
helt ärligt så hatar jag det där. Alla kvinnor jag känt innan som ska hålla på med "vill sitta i din famn" och allt vad det är... alltså jag hatar verkligen det
Du svarar ju själv på att du inte är intressant. Hon vill ha någon intresserad men du struntar i att höra av dig under en dag, är lam och ointressant. Hon söker helt enkelt en annan slags person än vad du är.
Vi som är 40+ har iallafall 25+ års erfarenheter av det motsatta könet.
Internet innebär en buffe av män. Satt idag och läste gamla meddelanden, av någon outgrundlig orsak har jag sparat en del dårar. De flesta har inte en samling kvar på driven, till och med jag har bara ett urplock av dem. Ska sätta mig och läsa någon var faktiskt riktigt rolig så höll på att avlida av garv och fick upp personen och kom ihåg en del av hur kul han var när jag bara råkade vara ointresserad så vill läsa gamla meddelanden och sedan radera för att se vad jag skrivit med förr.
Det finns verkligen en hel värld av knasbollar och hur många sådana har inte den där 48 åringen hunnit träffa? Klart hon inte blir intresserad av dig om hon själv är mer för män med lite uppmärksamhet mot henne och du struntar i meddelanden en dag, skickar halvtorra och banala saker. Sedan kanske hon aldrig tyckte att du var attraktiv utan gav dig en chans ändå.
Skit i henne och inrikta dig på att träffa andra istället. För någon är du väldigt intressant men du får leta lite först innan du träffar någon du klickar med. Så är det för alla.