Citat:
Det handlar om kvinnor med dålig självinsikt. De vill träffa någon. Men de förstår inte att de ska vänta med att ladda ned appen tills de faktiskt har utrymme i livet för att släppa in en annan människa. De dejtar lite förutsättningslöst. Ungefär som att man går och strosar runt lite i affärer och man kanske köper något om man känner för det. Sen när någon väl bjuder ut på dejt har de inte tid och energi till det. De hade inte tid och energi när ni började chatta heller, men de hade dålig självinsikt och förstod inte det.
Citat:
Vissa människor mognar aldrig till. Har man passerat 30 och inte har genomgått nån typ av personlig utveckling ännu så är det sällan man gör det senare heller.
Citat:
Orsaken är som sagt dålig självinsikt, samt även bristande respekt och förståelse för den andra personens tid och energi.
Citat:
jag glömde citera att i våra tidigare diskussioner var hon dessutom väldigt snabb med att klaga på svenska män och radade upp en hel lista på saker hon störde sig på och ogillade:
”Stela och tråkiga män”
Män som pratar mycket om gamla relationer
Män som hon upplever som ”mesiga” och tystlåtna (exempelvis som inte tar initiativ på restaurang)
Män som bara babblar om sig själva, är självupptagna, skrytmånsar, snåljåpar eller besserwissrar
Ofräscha män , smuts under naglarna, dålig andedräkt, svettlukt, dålig hygien och rökning
Män som inte visar intresse för att lära känna henne
Män som tidigt börjar prata om sin ”kukstorlek” och vad hon skulle gilla sexuellt
Det som gör hela grejen så jävla obegriplig är att jag inte uppfyller en enda av hennes negativa punkter. Jag är varken mesig, otydlig, självupptagen eller ohygienisk, utan drivande, rak, fräsch och ställde frågor för att lära känna henne. Jag var i princip exakt den typen av man hon påstod att hon sökte.
”Stela och tråkiga män”
Män som pratar mycket om gamla relationer
Män som hon upplever som ”mesiga” och tystlåtna (exempelvis som inte tar initiativ på restaurang)
Män som bara babblar om sig själva, är självupptagna, skrytmånsar, snåljåpar eller besserwissrar
Ofräscha män , smuts under naglarna, dålig andedräkt, svettlukt, dålig hygien och rökning
Män som inte visar intresse för att lära känna henne
Män som tidigt börjar prata om sin ”kukstorlek” och vad hon skulle gilla sexuellt
Det som gör hela grejen så jävla obegriplig är att jag inte uppfyller en enda av hennes negativa punkter. Jag är varken mesig, otydlig, självupptagen eller ohygienisk, utan drivande, rak, fräsch och ställde frågor för att lära känna henne. Jag var i princip exakt den typen av man hon påstod att hon sökte.
Människor som klagar på det motsatta könet eller på ex är en röd flagga. Så fort en kvinna börjar klaga på män i allmänhet och sina ex i synnerhet ska du dra öronen åt dig.
Ska du lyckas med nätdejting behöver du värdera din tid och energi högre. Slösa inte bort den genom att chatta med kvinnor som redan visat på att de inte har en hälsosam relation till män.
Är du född 85? I så fall - varför dejtar du kvinnor som närmar sig 50? Borde inte 35-40 vara din åldersgrupp? Det kanske skulle gå bättre.
"