2026-08-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Efter kvällens match är det bara att konstatera att Sirius tidigare så sylvassa offensiv plötsligt såg väldigt uddlös ut.

Men pengar på banken och i noga utvalda fickor smakar bättre än ett historiskt SM-guld, antar jag.

Krävs ju mer än en kass match för att man ska avfärda Sirius, vill se vad den skadade anfallaren kan åstadkomma och de har ju råd med en del plattmatcher. De drog ju ifrån Djurgården i alla fall.

Det är ju också en omställning för spelarna generellt nu får de sprida ut Ures målskytte på flera
Ska bli kul att följa Mjällby och Sirius på lördag- Doktorn hur länge får han hålla på? Mjällby har ju usel form.
Citera
2026-08-11, 21:16
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
Krävs ju mer än en kass match för att man ska avfärda Sirius, vill se vad den skadade anfallaren kan åstadkomma och de har ju råd med en del plattmatcher. De drog ju ifrån Djurgården i alla fall.

Det är ju också en omställning för spelarna generellt nu får de sprida ut Ures målskytte på flera
Ska bli kul att följa Mjällby och Sirius på lördag- Doktorn hur länge får han hålla på? Mjällby har ju usel form.
Han sitter säkert. Det som kan hända är väl att Torstensson tar ett kliv in i ledarstaben igen.
Citera
2026-08-11, 22:23
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Klass behöver inte nödvändigtvis realiseras i spel..
Även fast den skulle vara 1-2 snäpp över Nahir Besara.
Citera
2026-08-11, 22:35
Medlem
Hur dåligt lag kommer Mjällby kunna ställa upp med i europeiskt ligaspel när de fajtas om allsvenskt kontrakt utan att det klassas som WO?
Citera
2026-08-12, 19:19
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Även fast den skulle vara 1-2 snäpp över Nahir Besara.
Klass kan också realiseras i rollen som vice sportchef.
Citera
2026-08-12, 21:14
Medlem
AIKs tredjemålvakt utvisad i en P19 match mot Sirius pga grov rasism fick jag precis till mig. Lär bli lång avstängning. Väcker ju även frågor om den såkallade ”AIK-stilen”
Citera
Igår, 06:45
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
AIKs tredjemålvakt utvisad i en P19 match mot Sirius pga grov rasism fick jag precis till mig. Lär bli lång avstängning. Väcker ju även frågor om den såkallade ”AIK-stilen”
Du är förvånad? 100% av alla gnagare är rasister. Oavsett om det är invandrarkillar från blåa linjen eller WT-pöbeln från Väsby så är de alltid överens om de tre ledorden för Aik: antisemitism, rasism och hybris.

Nu verkar det tredje ledordet allt mer försvinna i takt med att verkligheten börjar komma ikapp så det som återstår blir bara antisemitism och rasism.
Citera
Igår, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Du är förvånad? 100% av alla gnagare är rasister. Oavsett om det är invandrarkillar från blåa linjen eller WT-pöbeln från Väsby så är de alltid överens om de tre ledorden för Aik: antisemitism, rasism och hybris.

Nu verkar det tredje ledordet allt mer försvinna i takt med att verkligheten börjar komma ikapp så det som återstår blir bara antisemitism och rasism.
Plus de har traditionellt grov mobbning av nya internt...
Citera
Igår, 11:56
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo

Skönt att du inte målar med bred pensel.
Citera
Igår, 21:05
Medlem
I Europa väntar man vidare på Hammarby
Citera
Igår, 21:19
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
I Europa väntar man vidare på Hammarby

Sveriges genom tidernas minst Europa-kompatibla lag har nu dessutom anställt den minst Europa-kompatibla tränaren.

1+1 =0.5

Endast 19 000 på läktaren också. Men klart… svårt att ta sig till Stockholm mitt i arbetsveckan. Det får man ändå ha förståelse för.
Citera
Igår, 21:31
Medlem
Vandammess avatar
Hammarby sicken loserklubb!
Klarar inte av att kvala in till Kalla Anka-turneringen som deras egna fans döpt turneringen till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in