2026-08-12, 20:11
Medlem
[quote=alicia66|95662096]
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Jag associerade till DANSBAND. Är inte dansband SVENSK kultur?
[/Q Ok sorry, Det är svenskt. Men fröken snusk är det inte.
Fröken Snusk är stor i Epakulturen som verkligen är svensk. Även om du inte tycker om den.
Citera
2026-08-12, 20:11
Medlem
mr.Floppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Alhamdulillah
Felisia med sin mössa och munskyddet är en rasist det trodde jag inte

Felicia är inte Fröken Snusk längre. Det är en ny Fröken Snusk under luvan, sedan typ ett år eller något.
Citera
2026-08-12, 20:37
Medlem
Men jävla kretiner, sluta gaffla om burka och skit, lägg ut länk till spektaklet så vi får bedöma den artistiska kvalitén istället!
Citera
2026-08-12, 20:39
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggen
Förstår du inte att det blir ännu mera korkat nu. När du påstår att inte jag känner till att det finns troende kvinnor. Varför vill du försvara de (män/kvinnor) som tvingar kvinnor att bära burka och niqab. Med att en artist minsann uppträder i vissa attribut. Förstår du verkligen inte det?
Svårt att diskutera med en ett geni men omöjligt med en IDIOT. För jösse namn jag försvarar ingen tvång. Men SD vill tvingas vissa att ta av men inte andra. Pluss att judar ska få könsstympa men inte muslimer. Lika patetiskt är det när de kritiserar halal slakt men inte kosher trots att muslimer gått med på bedövning men det gör inte judar. Jimmie suger jude kuk. Säljer böcker till partiet är fet och lat. Dubbel moralen är äcklig.
Citera
2026-08-12, 20:42
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Du är tydligen nazist. Kosherslakt (skäktning) är en religiös slaktmetod inom judendomen där djurets hals avskärs med ett snabbt snitt utan föregående bedövning. Metoden är förbjuden i Sverige.
Precis lika vidrig som halal. Ja det är förbjudet i Sverige för judarna går inte med på bedövning säga vad man vill om muslimer men det har dom gjort. Men du förstår i Israel är det inte förbjudet. Där påp går svineriet! Nej jag är inte nazist.
Citera
2026-08-12, 22:06
Medlem
Hypokondrias avatar
Suveränt bra cover av "Manian / Italobrothers" juh.
Go, go, go 🖖
Citera
2026-08-12, 22:58
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Nån som varit på plats i Göteborg och bevittnat torgmötet? Nån som filmat och slängt upp det på Youtube?

Hade en vän som var på plats. Hans utvärdering av uppträdandet summerades med två ord: "Vilken fasa!". Han upprepade detta två gånger innan han gick och la sig.

Alltså, det här var nog det sista av Jimmie Åkesson på valturné. Han har gett upp totalt. Tydligen var det samma floskler som upprepades, men det låga energin och tröttheten hos karln var något som noterades. Min väns intryck var att detta kändes mer som en ingång till Jimmies nya heltidskarriär som musiker och hans farväl till politiken. Vem vet. Är det här spiken i kistan för SD eller inte? Inväntar en ny kris inom partiet om vem som blir den rättmätige efterträdaren eller inte?
Citera
2026-08-12, 23:18
Medlem
GreenBastards avatar
[quote=Geggen|95662441]
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Fröken Snusk är stor i Epakulturen som verkligen är svensk. Även om du inte tycker om den.

Epa kulturen är inte svensk i Sverige ska vi ha ordning och reda och epa kulturen står för allt annat än det, mesiga pojkar som inte vet vad musik är som sitter och gömmer sig i sina epor istället för att gå på metalkonserter och röja. Det som Åkesson håller på med nu måste ju vara höjden av högerflum. Finns det inget höger kängpunkband kvar i Sverige, han kunde samarbetat med istället, något som är bättre än pluton svea och ultima thule.
Citera
2026-08-12, 23:20
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Jag är inte konservativ kristen. Är du verkligen så bakom flötet att du inte förstår skillnaden på en artist som spökar ut sig. Och människor som tvingas till saker genom religiösa lagar och regler.
Nu var det ju ni som ville tvinga, har du glömt det? Du är en hycklare av rang när du vill straffa kvinnor för vad de har på sig.
Citera
2026-08-12, 23:29
Medlem
HejaFinlands avatar
[quote=GreenBastard|95664168]
Citat:

Epa kulturen är inte svensk i Sverige ska vi ha ordning och reda och epa kulturen står för allt annat än det, mesiga pojkar som inte vet vad musik är som sitter och gömmer sig i sina epor istället för att gå på metalkonserter och röja. Det som Åkesson håller på med nu måste ju vara höjden av högerflum. Finns det inget höger kängpunkband kvar i Sverige, han kunde samarbetat med istället, något som är bättre än pluton svea och ultima thule.

De har sådant på landet, SD har blivit ett bonnigt parti.
Citera
2026-08-12, 23:34
Medlem
GreenBastards avatar
[quote=HejaFinland|95664257]
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard

De har sådant på landet, SD har blivit ett bonnigt parti.

Jo jag vet jag bor på landet, men när jag växte upp så var det bonnungarna som körde epa, några kanske var inne i byn på fredagarna men inte alls som det är nu, framförallt så körde man sin epa till närmsta busshållsplats, idag så är det ju kortege med 5-6 epor före eller efter skolbussen varje morgon. Drivmedlet är för dyrt eller hur var det?
Citera
2026-08-13, 01:07
Medlem
Skattebrotts avatar
Fan vad dålig Jimmie var. Han klappade åtminstone glatt under sången men Riks hade lovat att "Åkessonz" skulle delta i låten? Men det vågade han sedan inte göra tydligen. De verkade ha en reserv som gick omkring i solglasögon och sjöng jimmies del av sången, vem var han ens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in