Citat:
Ursprungligen postat av
Geggen
Var har jag skrivit att alla är tvingade att bära vissa kläder? Är det bara judar som plågar djur och utför omskärelse av pojkar? När har Jimmie sagt att det är ok att könsstympa barn? Är det verkligen ok att "springa" omkring med rånarhuva? Fyra nya frågor och här kommer de första som jag inte fick ett enda svar på. "Känner du artisten ifråga? Var har jag skrivit att bara män är religiösa fanatiker? Och det jämför du med kvinnlig könsstympning? Är det bara judar som plågar djur?"
Det går inte att förklara för någon som inte förstår. Nej jag känner inga slampor vad det nu har med saken att göra. SD vill förbjuda klädsel för dom är förtryckta och då syftar du till kvinnor. Vad är svårt att förstå? Det finns som sagt och kvinnor som är religiösa Jimmie tycker judar ska få könsstympa pojkar men inte muslimer dubbel moral sjukt, Judar plågar djur av religiösa skäl vidrigt. muslimer har gått med på att bedöva före slakt men kroknäsor fortsätter med kosher som är vidrigt dom tillåter inte bedövning.