2026-08-12, 18:42
Avstängd
Grontarskonts avatar
Gillar varken fröken snusk eller Jimmie!

Tror inte två fel blir ett rätt!
Citera
2026-08-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Du påstår ju att alla är tvingade att bära vissa kläder. Jag förklarar för dig att det finns kvinnor som lever efter sin religiösa övertygelse att det inte INTE ÄR TVÅNG ELLER FÖRTRYCK. Judar plågar djur och könsstympar sina bebis pojkar av religiösa övertygelser. Var ett exempel. Det är så patetiskt att Jimmie tycker det är ok att judar kan könsstympa barn men inte muslimer. Att det är ok att springa runt med rånarluva men inte med burka. Dubbel moral
Förstår du inte vad korkat det blir. När du försöker försvara de som tvingar kvinnor att bära burka och niqab. Med att en artist minsann uppträder i vissa attribut. Förstår du verkligen inte det?
Citera
2026-08-12, 18:59
Medlem
Dr.Alhamdulillahs avatar
Felisia med sin mössa och munskyddet är en rasist det trodde jag inte
Citera
2026-08-12, 19:04
Medlem
Steinarrs avatar
Låten var helt okej. Den är uppenbarligen riktad till personer som är under 20 år.
Citera
2026-08-12, 19:10
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Det är inte svensk kultur att vara en vulgär slampa i mask.

Jag associerade till DANSBAND. Är inte dansband SVENSK kultur?
Citera
2026-08-12, 19:22
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggen
Var har jag skrivit att alla är tvingade att bära vissa kläder? Är det bara judar som plågar djur och utför omskärelse av pojkar? När har Jimmie sagt att det är ok att könsstympa barn? Är det verkligen ok att "springa" omkring med rånarhuva? Fyra nya frågor och här kommer de första som jag inte fick ett enda svar på. "Känner du artisten ifråga? Var har jag skrivit att bara män är religiösa fanatiker? Och det jämför du med kvinnlig könsstympning? Är det bara judar som plågar djur?"
Det går inte att förklara för någon som inte förstår. Nej jag känner inga slampor vad det nu har med saken att göra. SD vill förbjuda klädsel för dom är förtryckta och då syftar du till kvinnor. Vad är svårt att förstå? Det finns som sagt och kvinnor som är religiösa Jimmie tycker judar ska få könsstympa pojkar men inte muslimer dubbel moral sjukt, Judar plågar djur av religiösa skäl vidrigt. muslimer har gått med på att bedöva före slakt men kroknäsor fortsätter med kosher som är vidrigt dom tillåter inte bedövning.
Citera
2026-08-12, 19:26
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggen
Förstår du inte vad korkat det blir. När du försöker försvara de som tvingar kvinnor att bära burka och niqab. Med att en artist minsann uppträder i vissa attribut. Förstår du verkligen inte det?
Nej det försvarar jag inte. Men det är tydligen svårt att förstå att det finns RELIGIÖSA KVINNOR INTE BARA MÄN. DOM VILL BÄRA DESSA KLÄDER . Det är lika illa att tvinga någon att klä av sig som på sig. Det är inte ok att täcka ansiktet av religiösa skäl men när det gäller slampig artist är det ok.
Citera
2026-08-12, 19:28
Medlem
alicia66s avatar
[quote=LuiLui|95661948]
Jag associerade till DANSBAND. Är inte dansband SVENSK kultur?
[/Q Ok sorry, Det är svenskt. Men fröken snusk är det inte.
Citera
2026-08-12, 19:30
Medlem
Relativisering och trams slår nya rekord ser jag. Någon jämför - till synes på riktigt - Fröken Snusks luva med burka.

För dumt att ens kommentera. Men troligen är det bra för SD om dess motståndare skämmer ut sig på det sättet, så på sätt och vis är det är väl bra.
Citera
2026-08-12, 19:48
Medlem
Nån som varit på plats i Göteborg och bevittnat torgmötet? Nån som filmat och slängt upp det på Youtube?
Citera
2026-08-12, 19:50
Medlem
Citat:
Nej det försvarar jag inte. Men det är tydligen svårt att förstå att det finns RELIGIÖSA KVINNOR INTE BARA MÄN. DOM VILL BÄRA DESSA KLÄDER . Det är lika illa att tvinga någon att klä av sig som på sig. Det är inte ok att täcka ansiktet av religiösa skäl men när det gäller slampig artist är det ok.
Förstår du inte att det blir ännu mera korkat nu. När du påstår att inte jag känner till att det finns troende kvinnor. Varför vill du försvara de (män/kvinnor) som tvingar kvinnor att bära burka och niqab. Med att en artist minsann uppträder i vissa attribut. Förstår du verkligen inte det?
Citera
2026-08-12, 19:55
Medlem
Citat:
Det går inte att förklara för någon som inte förstår. Nej jag känner inga slampor vad det nu har med saken att göra. SD vill förbjuda klädsel för dom är förtryckta och då syftar du till kvinnor. Vad är svårt att förstå? Det finns som sagt och kvinnor som är religiösa Jimmie tycker judar ska få könsstympa pojkar men inte muslimer dubbel moral sjukt, Judar plågar djur av religiösa skäl vidrigt. muslimer har gått med på att bedöva före slakt men kroknäsor fortsätter med kosher som är vidrigt dom tillåter inte bedövning.
Du är tydligen nazist. Kosherslakt (skäktning) är en religiös slaktmetod inom judendomen där djurets hals avskärs med ett snabbt snitt utan föregående bedövning. Metoden är förbjuden i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in