2026-08-10, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookieboy
Först och främst hoppas jag att du kör 5on/2off? Med tanke på att att du kör totalt 400mcg per dag.
Prova att minska dosen alternativt bara ta på kvällen eller morgonen, det som fungerar bättre för dig. Ökade nivåer av tillväxthormon kan minska kroppens känslighet för insulin och därmed påverka blodsockernivåerna negativt. Vilket gör att du behöver pinka mer, då du samlar på dig vätska.

Det finns många olika protokoll för CJC + Ipamorelin. Vissa kör 100–300 mcg 1–3 gånger dagligen, och det finns inget som säger att man måste följa just ett 5 dagar på och 2 dagar av schema.

Många protokoll kör istället kontinuerligt i exempelvis 8–12 veckor och tar sedan en längre paus. Så 5 dagar på och 2 dagar av är bara ett av flera upplägg, inte någon universell regel.

Jag kör 7 dagar i veckan det funkar riktigt bra.
Håller med om att om man får biverkningar kan det vara bra att sänka dosen och se om det gör någon skillnad.
Senast redigerad av korbakor 2026-08-11 kl. 00:10.
Citera
2026-08-12, 19:01
Medlem
Beställt peptider, cjc, bpc, reta osv från ett eu balt land.
Verkar ha blivit stoppat i tull och nu har de skickat ett rek från tullen.

Vad gör man ?
Citera
2026-08-13, 22:06
Medlem
Om någon brukar köpa supplies ifrån rein så kan det vara bra o veta att han tänker stänga ner butiken i september.
Citera
2026-08-14, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trodetellerejjj

Vad gör man ?
Du nekar bara
Vem som helst kan beställa vad som helst i vem som helst namn

Är det inga sjuka mängder så kommer din inte lägga pengar på att utreda det, utan det kommer vara kastas

Dom som åker dit är sånna som erkänner att de beställt, aldrig förstått varför folk gör det dock
Citera
2026-08-14, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trodetellerejjj

Vad gör man ?

Tråkigt. Det är bara att neka.
Berätta gärna hur det gick. Jag beställer alla min peptider från Kina och det har aldrig varit något problem med tullen.
Citera
Igår, 09:21
Medlem
DocXs avatar
Fråga: vilka peptider har ni märkt tydliga, odiskutabla resultat av? GLP-hämmarna är ju självklara, de funkar bara, men av de övriga? Jag testade nyligen MOTS-C och tyckte inte att det gjorde någon skillnad alls egentligen (NordChem). Finns det andra erfarenheter? Och då menar jag inte "jovars, jag tror att jag kanske blev lite piggare/starkare/snyggare" - utan de där resultaten som man får av retatrutide, tydliga och dramatiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in