2026-08-08, 16:31
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Precis! Därför är det vågat med denna 12-timmars live. För han är ett mongo som kräver sina omtagningar. Nu ligger dock TV4 bakom, men att de ska kunna regissera något drama live utan att göra bort sig tror jag är orealistiskt.

Är helt övertygad att dessa 12 h "live" inte kommer vara 12 h live. Alltså, 12 h är för fan ett halvt dygn. Men enligt Google så ska don filma förberedelsen, när dom klär sig osv osv, 12h med bara nonsens och skit

När vår kronprinsessan gifte sig, varade sändningen 16-17 h. Men då fylldes dom timmarna med oändliga historia om vår kungafamiljen, Prins Daniel slott och traditionen.

Detta kommer bli pannkaka.
Citera
2026-08-08, 16:36
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Är helt övertygad att dessa 12 h "live" inte kommer vara 12 h live. Alltså, 12 h är för fan ett halvt dygn. Men enligt Google så ska don filma förberedelsen, när dom klär sig osv osv, 12h med bara nonsens och skit

När vår kronprinsessan gifte sig, varade sändningen 16-17 h. Men då fylldes dom timmarna med oändliga historia om vår kungafamiljen, Prins Daniel slott och traditionen.

Dom kan ju våga ta och visa Jockibois hela historia...
Citera
2026-08-08, 16:43
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Dom kan ju våga ta och visa Jockibois hela historia...
Eller hur. Men det kommer.
Citera
2026-08-08, 16:49
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:

Han kan väl prata om sin barndom 20000 papper och sen Jonnas sjukdom hon överlevde?

Finns absolut noll intresse här…. lite WT och barn ska nog in i ekvationen.

Det sorgliga i Jockes värld ( och Jonnas ), är att de alienerat sig från sina familjer.

Hoppas det blir lärdomen.

Sen hoppas jag TV4 tar ansvar och minimerar innehållet på barn här.

TV4 bör inte vara orsaken till att psykologer behövs framöver.

Var är ingen tjej på Expressen tärna förresten?
Citera
2026-08-08, 16:58
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Han kan väl prata om sin barndom 20000 papper och sen Jonnas sjukdom hon överlevde?

Finns absolut noll intresse här…. lite WT och barn ska nog in i ekvationen.

Det sorgliga i Jockes värld ( och Jonnas ), är att de alienerat sig från sina familjer.

Hoppas det blir lärdomen.

Sen hoppas jag TV4 tar ansvar och minimerar innehållet på barn här.

TV4 bör inte vara orsaken till att psykologer behövs framöver.

Var är ingen tjej på Expressen tärna förresten?
Tv4 tänker pengar. Ingen annat.
Citera
2026-08-08, 17:01
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Tv4 tänker pengar. Ingen annat.

Men här blir det ingen succé och tänker att mammans stämning är mer intressant än att två sönderopererade vuxna fejkar vänner på en löftesgivning ( fan heter det?)
Citera
2026-08-08, 17:11
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Men här blir det ingen succé och tänker att mammans stämning är mer intressant än att två sönderopererade vuxna fejkar vänner på en löftesgivning ( fan heter det?)

Ordet du söker är "sanningen börjar komma ifatt mig, mina lögner börjar uppdagas, Reine har inte dött än, Batman är frisk, barnen är inte mobbade(än), min mamma har stämt mig. För jag har ljugit, och hela min karriär är baserad på lögn, (HJÄLP!!) Så jag måste hitta på en undanmanöver så folk fokuserar på annat) eller så kan man säger man att man förnyar sina löften.
Citera
2026-08-08, 17:25
Medlem
0.1s avatar
Citat:

Gästerna kan samlas framför en enorm projektorduk och tillsammans ranka alla dagens runk....
Citera
2026-08-08, 17:27
Moderator
Amirons avatar
Tråd upplåst efter genomgång.

//Mod
Senast redigerad av Amiron 2026-08-12 kl. 15:48.
Citera
2026-08-12, 18:24
Medlem
Medvikt och skilleras video jocke försökte få ned från youtube har de lyckats få tillbaka.

De luktar korruption. Vilka fler har han under åren hotat/fått videor nedtagna av youtube för?
Citera
2026-08-12, 18:29
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Medvikt och skilleras video jocke försökte få ned från youtube har de lyckats få tillbaka.

De luktar korruption. Vilka fler har han under åren hotat/fått videor nedtagna av youtube för?
Otippat att Joakimboi Lundell beter sig som en jäklans dåre.... Finns det någon känsligare människa? Nej? Någon ? Jag väntar....

Tillägg. han är mer tunnhudad än en nyfödd råtta som man nästan ser igenom
Senast redigerad av 0.1 2026-08-12 kl. 18:32.
Citera
2026-08-12, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust

Vem har Jockiboi INTE hotat?
Han hotade tex team odiffat med stryk, kontakta samarbetspartners, få ut dom ur nätverket, ringa Google, strikea deras kanal och stämma dom.
Han drar även upp offerkorten - Jonna och Batman.
Och detta för att dom gjorde en video där dom burnade utanför Lundellhuset.

Någon annan Jockiboi har hotat är Anjo, när han gjorde video om Boi. Då hotade han med att om inte Ninetone släpper Anjo som kreatör så ska Jockiboi lämna nätverket. Han ringde också Anjo och hotade med att stämma honom.

"Jag kommer att ringa till ninetone, eller jag har sagt det här till Stefan, men jag ska tala med VD:n imorgon. Är Anjo kvar så är inte jag kvar, det är bara att välja rakt av."

Typical Jockiboi, helt jävla sjuk i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in