2026-08-09, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nu när vi har sett att det inte har blivit någon större skillnad med SDs inflytande

Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Du återkommer till "bortkastad röst".

Jag ser fram emot att se vad ni kommer att säga när AfS tappar väljare i det kommande valet. Hoppas på en scenario av:

Antal AfS röster
2018 22 000
2022 16 000
2026 10 000
Citera
2026-08-09, 18:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Jag ser fram emot att se vad ni kommer att säga när AfS tappar väljare i det kommande valet. Hoppas på en scenario av:

Antal AfS röster
2018 22 000
2022 16 000
2026 10 000

Rättelse: OM.
Citera
2026-08-09, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Rättelse: OM.

Vi återkommer till inlägget i slutet av september, när alla bortkastade röster har räknats färdigt.
Citera
2026-08-09, 19:08
Medlem
Run3s avatar
Citat:

Antal AfS röster
2018 22 000
2022 16 000
2026 10 000
Som sagt, jag kan idag bara rösta på vad jag tror på och vad som ligger mig närmast nu.

Vad utfallet blir och vad jag röstar på i nästa val 2030 får framtiden utvisa.

Men jag tänker inte falla för något grupptryck och rösta på ett annat parti än det jag tror på för att många andra kommer rösta på det stora partiet.

Om AFS efter valet är avgjort har ökat eller tappat röster är irrelevant idag. Jag kan bara rösta på det *jag* tror på. Sen vad andra tror på och väljer att rösta på kan ju inte jag påverka. Det är upp till var och en att välja.
Citera
2026-08-09, 21:00
Medlem
Citat:
Om AFS efter valet är avgjort har ökat eller tappat röster är irrelevant idag. Jag kan bara rösta på det *jag* tror på. Sen vad andra tror på och väljer att rösta på kan ju inte jag påverka. Det är upp till var och en att välja.

Rätt. Så är det i demokratin
Citera
2026-08-09, 22:40
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Några exempel på vad jag inte håller med SD om:

- Jag vill att Sverige lämnar EU, medan SD vill vara kvar.
- Jag vill ut ur NATO. SD vill vara kvar.
- Jag till ha återvandring. Inte SD.
- Jag tycker inte om att SD har slutat prata om folkutbytet.
- Jag tycker inte om att SD är så extremt fixerade vid judarna och Israel.
- Tidö med SD har drivit igenom könsbytarlag, aborträtt i grundlagen, förbud om omvändelseterapi.

Blir nog en hel del röster som kommer gå från framförallt SD till AFS pga det du nämner.
Citera
2026-08-12, 17:57
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Min kristna idiot, du är inte en riktig svensk. Svenskarna tror möjligtvis på asatron, eller håller inte på med religioner alls.

Fel, inte enligt konsensus bland religionsforskare. Men du tar all din fakta från Iran och Qatar-sponsrade propagandakanaler på Rumble...

Öppnar man ögonen och granskar 1000 slumpvalda queer-aktivister så kommer 995 av dem att vara "ariska" (den siste är kanske någon sorts glädjebög från Afrika nånstans).

Men ändå påstår du att JUDARNA på något magiskt sätt bär ansvaret?

Så ditt enda bevis på att det är JUDARNA som ligger bakom dagens queer-ideologi, är några böcker som brändes på en gata för hundra fucking år sedan? Normalt...

Ni muslimer lever i flock, tror på gudar, alla livets glädjeämnen är förbjudna för er förutom sånt som gagnar en gud som inte finns. Ni lever på bidrag och kriminalitet. Judarna däremot är precis tvärtom - flitiga, studerar så de kan få bra jobb. De är bra och ärliga att ha att göra med. De kan dessutom stava, till skillnad från "vissa andra".

Man är psykopat om man inte mördar oskyldiga? Då är jag stolt psykopat!

Må era "barn" bli "folkmördade"! (Muslimspråk för "hej, jag förstärker min s.k. heder genom att skaffa många barn så att jag kan avvara några att bli martyrer")
Lille vännen jag är svensk och KRISTEN! Förstår du varför vi har kristna kyrkor här sen medeltiden? Jo för att Sverige ett KRISTET land. Jag har läst både koranen och Haditerna muslimer tror inte att Jesus dog du får väl läsa själv din idiot. Inte sitta och hitta på saker. Läs Talmund också om alla kön den beskriver. Detta HBTQ tramset är judarnas verk. Du tror du är kompis med judarna som ser dig som ett djur dom är smarta psykopater som inter bryr sig om annat än sina egna. Du slickar dem i röva det är vidrigt Det är så pinsamt att du kallar mig muslim. Det visar på vad jävla korkad du är HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Man är psykopat om man säger att Israel inte mördad några oskyldiga. Som psykopaten Aron Flam
Citera
2026-08-12, 17:58
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WimHof
Blir nog en hel del röster som kommer gå från framförallt SD till AFS pga det du nämner.

Du har fel.
Citera
2026-08-12, 18:52
Medlem
Citat:

Antal AfS röster
2018 22 000
2022 16 000
2026 10 000

Senaste mandatperioden har väl visat att, en röst på åtta klövern, är en röst för Sveriges förintelse.
Citera
2026-08-12, 19:11
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Lille vännen jag är svensk och KRISTEN! Förstår du varför vi har kristna kyrkor här sen medeltiden? Jo för att Sverige ett KRISTET land.

Precis. Vi kristna nationalister röstar på AFS.
Citera
2026-08-12, 19:18
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
Precis. Vi kristna nationalister röstar på AFS.

Tala för dig själv. Enligt Ingrid Carlqvist så är Afs ett parti som flörtar med muslimer. Ingrid är SD'are och hon är mer kristen än dig.

Josef Barkenbom är med i Pingstkyrkan och han hade rätt och Gustav fel i deras debatt.
Citera
2026-08-12, 19:35
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Detta HBTQ tramset är judarnas verk.

Konstigt att man aldrig sett några polisonger smyga omkring då när det vankas Pride eller sagostund på biblioteken. Minst 99% av alla som jobbar med och runt pride är ju som sagt "arier". Borde då inte slutsatsen, om man ska använda din logik, vara att vi borde hata "arier"?

Men ni är väl så hjärntvättade att ni tror att alla utanför ert hemland är "judar"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in