Tror mer på drograttfylleri. Han verkar flytt direkt från jobbet. Var han full på jobbet då eller? Mer troligt att han nallade lite läkemedel och tryckte i sig.
Eller finsprit. (Sjukhus har tillgång till finsprit)
Påkommen med fingrarna i syltburken, vilken stressig situation det måste ha blivit. Jag hade nog slagit sönder människan om jag hade sett något sådant. Har anmält kollegor förr men inte pga något sådant.
I detta fall så låter det rätt svenskt, tror inte på utländsk man då personen även har druckit alkohol/handsprit och kört bil utan låter mer som svensk man i 30/40-års åldern och eventuellt Undersköterska som våldfört sig på en äldre människa men jag kan ha fel.
Märkligt om mgm var på fyllan under övergreppet (?) på jobbet vilket knapphändiga uppgifter indikerar?
Enbart spekulationer men han kanske var ledig den natten ändå smög dit och förgrep sig på patienten. Då märkte ju inte arbetskamraterna om han luktade alkohol
Vad är det med alla våldtäkter och sexbrott mot gamla och sjuka och barnlösa?
Hur bakochframochåtfelhåll hjärna har man om man måste knulla dessa människor 😡😡😡😡😡
Vad är det med alla våldtäkter och sexbrott mot gamla och sjuka och barnlösa?
Hur bakochframochåtfelhåll hjärna har man om man måste knulla dessa människor 😡😡😡😡😡
Inte så märkligt om man kommer från länder där kvinnor behandlas som skit.